TO ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: ΤΡΕΞΙΜΟ

Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί λόγοι, διάφορα κίνητρα ή στόχοι που θα σας κάνουν να αποφασίσετε ότι το τρέξιμο είναι η σωστή δραστηριότητα και αυτό που θέλετε να ξεκινήσετε.

Είτε πρόκειται για την απώλεια βάρους είτε για την αύξηση αντοχής, το τρέξιμο είναι κάτι περισσότερο από το προφανές και όπως συμβαίνει με πολλά από τα καλά πράγματα στη ζωή, πρέπει να το ζήσεις για να καταλάβεις πραγματικά περί τίνος πρόκειται. Αλλά πρέπει να θυμάστε: ακόμη πιο σημαντικό ή το ίδιο σημαντικό με τα φυσικά αποτελέσματα που θα έχετε με αυτήν την εκπληκτική δραστηριότητα, είναι τα οφέλη για την ευεξία σας.

Το τρέξιμο είναι, για πολλούς από εμάς, ο μόνος πραγματικός χρόνος που έχουμε με τον εαυτό μας. Και όλοι γνωρίζουμε πόσο πολύτιμες είναι αυτές οι στιγμές. Λίγος χρόνος μακριά από την εργασία, τους φίλους και την οικογένεια... ναι, το χρειαζόμαστε, όσο και αν τους αγαπάμε. Χρειαζόμαστε χρόνο για να κατεβάσουμε διακόπτες και να συντονιστούμε. Αυτό ακριβώς κάνει το τρέξιμο και λόγω του ότι το σώμα επικεντρώνει στην επανάληψη της κίνησης, το μυαλό είναι ελεύθερο να διευθετεί και να επιλύει μικρά προβλήματα, να επαναπροσδιορίζει προτεραιότητες και να αναλύει στόχους ή ακόμη και να «ονειρεύεται» και να αφήνει τη φαντασία να ωφελείται από άφθονο οξυγόνο.

Το τρέξιμο μπορεί επίσης να είναι μια υπέροχη ομαδική δραστηριότητα και όταν την κάνετε με φίλους, μια τάξη ή μια ομάδα, η κινητοποίησή σας είναι φυσικό να αυξάνεται. Η ομάδα σας θα σας υποστηρίζει πάντα και θα σας ενθαρρύνει. Θα εκπλαγείτε με το πόσο συχνά θα ξεπερνάτε τους στόχους σας. Το τρέξιμο με παρέα είναι επίσης μια δραστηριότητα που θα σας βοηθήσει να δεθείτε ως ομάδα και να έχετε έναν κοινό στόχο. Άλλωστε, το αίσθημα της ολοκλήρωσης και της επιτυχίας είναι καλύτερο μόνο όταν το μοιράζεστε.

Έτσι, είτε μόνοι είτε με φίλους, το τρέξιμο όχι μόνο θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα, με μεγαλύτερη αντοχή και πιο δυνατό, πιο υγιές σώμα, αλλά και θα επιφέρει μια ισορροπημένη πνευματική κατάσταση. Επισκεφθείτε το Holmes Place Club για να μάθετε περισσότερα για τις Outdoor Running προπονήσεις μας και πώς μπορείτε να συμμετέχετε.

inside article

Εδώ είναι μερικές καλές συμβουλές για το ξεκίνημά σας, που αναπτύξαμε με την ειδικό της Holmes Place και πρωταθλήτρια στο τρέξιμο Maria Vasco:

1) Ξεκινήστε με την τεχνική WARU (Walk - Run). Είναι σημαντικό να μη θέτετε πολύ υψηλούς στόχους τις πρώτες ημέρες. Όταν είναι ώρα για βάδην, περπατήστε με γρήγορο ρυθμό.

2) Αφήστε τη μουσική να σας παρακινήσει. Επιλέξτε τα αγαπημένα σας τραγούδια σας δημιουργήστε μια playlist με αυτά. Θα βρείτε αμέσως κίνητρο!

3) Να είστε άνετοι. Είναι σημαντικό να έχετε κατάλληλα υποδήματα, αθλητικά παπούτσια με υποστήριξη που θα σας κάνουν να νιώθετε άνετα.

4) Επιλέξτε την καλύτερη ώρα της ημέρας (κατά προτίμηση νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα για να αποφύγετε τη ζέστη) και επιλέξτε ασφαλείς περιοχές για να τρέξετε.

5) Ενυδατωθείτε καλά πριν ξεκινήσετε, κατά τη διάρκεια και μετά από την προπόνηση, ειδικά τις ζεστές ημέρες.

6) Ξεκουραστείτε. Δεν θέλετε να κατακτήσετε τα πάντα μέσα σε μόλις 2 ημέρες. Η ανάπαυση είναι απαραίτητη και θα σας δώσει τη δυνατότητα να έχετε περισσότερη θέληση και αντοχή στην επόμενη προπόνηση.

7) Παρακολουθήστε και καταγράψτε όλη την προπόνησή σας σε ένα ημερολόγιο. Αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε τους στόχους σας να εκπληρώνονται και θα κρατήσει ζωντανό το κίνητρό σας.


Η Ομάδα των Holmes Place

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤO OUTDOOR TRAINING!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει. Με την αποστολή της φόρμας θα λάβετε στο email σας τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης της υπηρεσίας Outdoor Training, των οποίων η αποδοχή είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή σας.

κατηγορια Ετικετες