The 10 Week Life Changing Program!

Οι καθημερινές διατροφικές επιλογές επηρεάζουν όχι μόνο την υγεία, αλλά και το πώς αισθανόμαστε σήμερα, αύριο και στο μέλλον.

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Σε συνδυασμό με τη σωματική δραστηριότητα, η διατροφή θα σε βοηθήσει να πετύχεις και να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος, να μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων, αλλά και να διαφυλάξεις την υγεία σου για μια ολόκληρη ζωή. Κάνοντας, λοιπόν, μικρές αλλαγές στη διατροφή μας και εμπλουτίζοντας την με τα σωστά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα μας, θα παραμείνουμε υγιείς, δραστήριοι και δυνατοί.

Με το 2ο κατά σειρά πρόγραμμα nutri-coaching, η ομάδα των Διατροφολόγων μας έχει στόχο να σου δείξει πώς θα βελτιώσεις την ποιότητα ζωής σου καθοριστικά, τροποποιώντας τους βασικούς άξονες που αφορούν στην υγεία: τη Διατροφή και την Άσκηση.

Σε 10 συνεδρίες θα εκπαιδευτείς για το πώς θα αλλάξεις το σώμα σου και τον τρόπο ζωής σου με εξατομικευμένη καθοδήγηση, αλλά πάνω από όλα με ουσιαστική στήριξη από τους Διατροφολόγους μας. Βάσει των διατροφικών σου στόχων θα δημιουργήσουμε μαζί καθημερινές πρακτικές που θα οδηγήσουν στην ολοκληρωτική αλλαγή. Με το πρόγραμμα αυτό θα αποκτήσεις τις συνήθειες, καθώς και «έξυπνα εργαλεία», ώστε το αποτέλεσμα να έχει διάρκεια. Το πρόγραμμα αυτό θα δημιουργηθεί με γνώμονα την καθημερινότητα σου, τις ανάγκες και τους στόχους σου.

ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΚΕΤΟΥ: 250€

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη Reception του Club σας ή ζητήστε να κλείσετε ένα ραντεβού με τους Διατροφολόγους μας.

salad green


10 LIFE CHANGING TIPS!

1. ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ενισχύοντας τον οργανισμό σου με την πρόσληψη των ακόλουθων θρεπτικών συστατικών, θα προλάβεις τον βήχα και το κρυολόγημα:

Βιταμίνη C: λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο, πιπεριές τσίλι, πιπεριές, παπάγια, ακτινίδιο.
Βιταμίνη D: μουρουνέλαιο, σολομός, σκουμπρί, συκώτι, αυγά και φυσικά σε συνδυασμό με την έκθεση στο ηλιακό φως!
Ψευδάργυρος: σουσάμι, σπόροι κολοκύθας, στρείδια, μαύρη σοκολάτα, αμύγδαλα, καρύδια, γαλοπούλα, βόειο κρέας.

λαχανάκια

2. OΧΙ ΠΙΑ ΚΡΥΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ!

Βελτίωσε την κυκλοφορία του αίματος σου με αυτές τις τροφές:

Τζίντζερ: πολύ καλό και για την κυκλοφορία, καθώς και για το πεπτικό, αλλά και το ανοσοποιητικό σύστημα! Μπορείς να το πίνεις ως τσάι ή να το προσθέσεις σε δημητριακά, σούπες.

Πιπέρι καγιέν: ένα από τα καλύτερα μπαχαρικά για την κυκλοφορία του αίματος.

orange soup

3. ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΟ ΞΗΡΟ ΔΕΡΜΑ

Ωμέγα-3 ιχθυέλαια: αυτά τα ζωτικής σημασίας λίπη έχει αποδειχθεί ότι προστατεύουν από το ξηρό, φολιδωτό δέρμα. Βρίσκονται στον σολομό, τον λιναρόσπορο, τη ρέγκα και τον γαύρο. Επίσης είναι πολύ πλούσια και σε πρωτεΐνες.

Solmon

4. ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ

Η κατανάλωση δύο ακτινίδιων 1 ώρα πριν τον ύπνο, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την ικανότητα των ανθρώπων να κοιμηθούν πιο γρήγορα το βράδυ!

kiwi

5. ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΟ

Με νερό και αθλητικά ποτά, με φρούτα και λαχανικά όπως καρπούζι, ανανάς, πεπόνι , πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τομάτα.

watermelon slices


6. ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΚΟΠΩΣΗ

Κατανάλωσε τις απογευματινές ώρες ένα energy snack όπως οι ξηροί καρποί, το γιαούρτι, τα καρύδια και το πράσινο τσάι.

small spoon

7. ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΒΑΡΟΣ

Απόφυγε το τσιμπολόγημα και προτίμησε τα τρόφιμα που ενισχύουν τις «ευτυχείς» χημικές ουσίες του εγκεφάλου όπως καρύδια, τυρί cottage, ηλιόσποροι, αβοκάντο, γάλα, μπανάνες.

avocado inside the text

8. ΚΑΝΕ FOCUS ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Για να έχεις πάντα ένα ισορροπημένο βάρος, δώσε προσοχή στα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων και λιγότερο στην ποσότητα αυτών. Απόφυγε τα επεξεργασμένα προϊόντα και προτίμησε το σπιτικό φαγητό.

onions

9. ΚΑΝΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ

Ο σωστός συνδυασμός των τροφών έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού, αλλά και στον έλεγχο του αισθήματος της πείνας.

white plate

10. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ!

Δεν υπάρχουν στην ουσία καλές ή κακές τροφές. Μην αισθάνεσαι ενοχές για τα αγαπημένα σου τρόφιμα. Κατανάλωσε τα με μέτρο και εξισορρόπησε τα με άλλα τρόφιμα που προάγουν την υγεία.

croissant2

κατηγορια Ετικετες