SPECIAL WORKOUT: ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ

Μια προπόνηση χαμηλής καταπόνησης που μπορείτε να κάνετε στην πισίνα.

Αν έχετε συνηθίσει να κάνετε μια κυκλική προπόνηση για όλο το σώμα με μηχανήματα, είναι ώρα να το ξανασκεφτείτε. Όπως οι περισσότεροι άνθρωποι που πάνε στο γυμναστήριο, αυτός είναι ο χώρος που νιώθουν άνετα να ασκηθούν και θεωρούν την πισίνα ένα μέρος μόνο για να κολυμπήσουν. Αλλά υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στην πισίνα μόνοι σας και που έχουν το όφελος της χαμηλής καταπόνησης. Ώρα να αλλάξετε το πρόγραμμά σας!

Χρησιμοποιήστε το χρόνο σας στην πισίνα αποτελεσματικά. Με αυτό το πρόγραμμα ασκήσεων δεν χρειάζεται να μένετε στα μηχανήματα για να έχετε μια πλήρη άσκηση που να καλύπτει τις ανάγκες σας, να γραμμώνει το σώμα σας και να σας δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνετε την προπόνησή σας.

Προσαρμόστε τις επαναλήψεις και την ένταση στους στόχους σας και διατηρήστε το πρόγραμμα όσο απαιτητικό επιθυμείτε:

Ποδήλατο - 10 λεπτά
Ξεκουράστε τους αγκώνες σας και κάντε πετάλι όπως θα κάνατε σε ένα ποδήλατο.

Βυθίσεις τρικέφαλων - 15 επαναλήψεις
Παραμείνετε στην αρχική θέση για να ωθήσετε τον εαυτό σας έξω από το νερό και αργά με ελεγχόμενο τρόπο βυθιστείτε ξανά.

pool 1 new

Επιτόπου αναπηδήσεις - 15 επαναλήψεις
Θα αυξήσουν τη διασκέδαση, ενώ ασκείστε. Προσπαθήστε να μην αγγίζετε τον πυθμένα της πισίνας για την πλήρη αναπήδηση έτσι ώστε να αυξήσετε το βαθμό δυσκολίας.

pool 2 new

Άρση και των δύο ποδιών - 5/10 επαναλήψεις
Χρησιμοποιήστε την άκρη της πισίνας για να στηρίξετε τα χέρια σας και σηκώστε τα πόδια σας προς τα πάνω με μια ευθεία κίνηση.

pool 3 new

Flutter kick – 15 επαναλήψεις
Στηριχτείτε στην άκρη της πισίνας με τα χέρια σας και χτυπήστε τα πόδια σας προς τα πίσω. Αποφύγετε τον παφλασμό, καθώς η αντίσταση αυξάνεται όταν κρατάτε τα πόδια σας στην επιφάνεια.

pool 4 new

Otter roll – 5 επαναλήψεις και στις δύο πλευρές
Κρατήστε μια μπάλα παραλίας για να επιπλέετε, ενώ περιστρέφεστε κάτω από το νερό. Γυρίστε και ρολάρετε στην άλλη πλευρά.

pool 5 new

Tire runs
Κάτω από το νερό, το τρέξιμο με τα γόνατα ψηλά θα σας βάλει σε μια μάχη με το νερό. Κρατήστε το ρυθμό σας

pool 6 new


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες