SPECIAL WORKOUT ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Θεωρήστε την ευθυγράμμιση και την καλή στάση του σώματός σας μια συνεχή προπόνηση. Η σωστή στάση του σώματος θα έχει αντίκτυπο σε ό,τι κάνετε: στο πώς θα τρέξετε, θα περπατήσετε, θα καθίσετε, θα εργαστείτε και θα προπονηθείτε.

Για τη βελτίωση της στάσης του σώματός σας, υπάρχουν περιοχές στις οποίες θα πρέπει να επικεντρώσετε κατά την άσκηση. Η ανάπτυξη και η ενδυνάμωση των ραχιαίων μυών σας θα σας προσφέρει μια πιο σωστή καθιστή και όρθια θέση. Θα είστε επίσης λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς κατά την άρση ή μεταφορά βαρών.

Η εκγύμναση αυτών των μυών μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη του κοινού πόνου της πλάτης που συχνά είναι απλά αποτέλεσμα της κακής στάσης του σώματος. Μετά από τους πονοκεφάλους, ο πόνος στην πλάτη αναφέρεται συχνά ως το πιο κοινό είδος πόνου στους ενήλικες. Αν και μερικές από τις αιτίες σχετίζονται με συγκεκριμένες νόσους, άλλες μπορούν να προληφθούν.

Πώς να αντισταθμίσετε την καθιστική ζωή

Η οδήγηση για την εργασία, η καθιστή θέση στα μέσα μεταφοράς, η παραμονή για μεγάλα χρονικά διαστήματα σε μια καρέκλα στο γραφείο, ακόμη και η καθιστή θέση στον καναπέ όταν χαλαρώνετε το απόγευμα σημαίνει ότι περνάτε τον περισσότερο χρόνο σας καθιστοί με αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία σας.

sitting in office

Η έρευνα έχει δείξει τις επιβλαβείς συνέπειες της καθιστικής ζωής για μεγάλα χρονικά διαστήματα και οι ώρες που περνάτε στο γραφείο σας μεταφράζονται τώρα ως προς τις αρνητικές συνέπειες για την υγεία σε αριθμό τσιγάρων ανά ημέρα. Επομένως, εάν είναι πραγματικά αλήθεια ότι «η καθιστική ζωή είναι το νέο κάπνισμα», υπάρχουν βήματα που πρέπει να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι αποφεύγετε τη ζημιά που σχετίζεται με την καθιστική ζωή.

Οι διατάσεις και η άσκηση θα διασφαλίσουν μια σωστή στάση που μπορεί να προλάβει τον πόνο στην πλάτη και να προάγει έναν πιο υγιή τρόπο ζωής που θα βελτιώσει επίσης την εμφάνισή σας και τη σχέση σας με τους άλλους.

Ο τρόπος που παρουσιάζετε τον εαυτό σας θα αλλάξει με αυτές τις απλές ασκήσεις για τη βελτίωση της στάσης του σώματος. Να θυμάστε να τις φέρνετε στο μυαλό σας μέσα στην ημέρα, έτσι ώστε αυτοί οι διορθωτικοί μηχανισμοί να γίνουν αυτόματοι.
Δείτε τη στάση του σώματός σας και κατανοήστε τι πρέπει να ευθυγραμμιστεί για να ξεκινήσετε.

Είναι ώμοι, αυχένας και ισχία ευθυγραμμισμένα;

1:

Εάν έχετε λόρδωση και φαίνεται να γέρνετε προς τα πίσω, θα πρέπει να ενισχύσετε τους μύες του κέντρου σας, τους πλάγιους και τους λαγονοψοΐτες. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε αυτό το σετ ασκήσεων:

Άσκηση με έλξεις μπάλας

ball exercise

Ψαλίδια

sissors

2:

Αν το κεφάλι σας είναι πάντα εμπρός και σχεδόν γέρνει προς τα κάτω, θα πρέπει να γυμνάσετε τους καμπτήρες μύες του αυχένα σας με ασκήσεις που σας δίνουν τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη λειτουργία του λαιμού.

3:

Εάν έχετε την τάση να γέρνετε προς τα εμπρός και να σπρώχνετε τους γλουτούς σας προς τα πάνω, σε εμπρόσθια κλίση, πρέπει να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας και το μείζονα γλουτιαίο. Δείτε τις ειδικές προπονήσεις μας για τους γλουτούς και τους κοιλιακούς και δοκιμάστε τις παρακάτω:


Έκταση ενός ποδιού

exercise 3

Κοιλιακοί με σηκωμένα πόδια

sdfvghnjm

4:

Αν έχετε άνισους ώμους και ο ένας φαίνεται πιο σηκωμένος από τον άλλον, μπορείτε να το διορθώσετε εξισορροπώντας και κατανέμοντας ομοιόμορφα τις προσπάθειές σας στις καθημερινές κινήσεις σας, όπως για παράδειγμα όταν απαντάτε το τηλέφωνο, μεταφέρετε τσάντες ή σηκώνετε αντικείμενα. Για να το διορθώσετε αυτό, μπορείτε να δείτε την ειδική προπόνησή μας: ασκήσεις για ώμους και χέρια.

5:

Εάν καμπουριάζετε και οι ώμοι σας έχουν την τάση να φαίνονται στρογγυλεμένοι και να γέρνουν προς τα εμπρός, τότε θα πρέπει να δυναμώσετε τους μύες της πλάτης σας (δείτε την ειδική προπόνησή μας: ασκήσεις για την πλάτη). Μπορείτε να δοκιμάσετε μερικές από αυτές τις ασκήσεις:

Back fly με ιμάντα

back fly

Κωπηλατική σε καθιστή θέση

exercise

Πηγές:
http://www.acatoday.org/
http://www.bodybuilding.com
http://my.clevelandclinic.org/

Photosource
Photosource

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες