TI EINAI TA SPECIAL GROUP TRAININGS;


Τα S.G.T (Special Group Trainings) είναι μαθήματα δομημένα με τρόπο που να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε εύκολα και στόχος τους είναι να σας μυήσουν σε ένα νέο είδος εκγύμνασης. Γίνονται με ή χωρίς τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (ανάλογα με το είδος του μαθήματος) και θα δώσουν μια νέα διάσταση στην άσκηση σας!

Πρόκειται για ομαδικές προπονήσεις, περιορισμένου αριθμού ατόμων, διάρκειας 30 ή 45 λεπτών (ανάλογα με το είδος του μαθήματος που θα επιλέξετε) και πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, είτε στο χώρο του Gym, είτε στους χώρους των Studios.

123


Τροπος Συμμετοχης:


Για να συμμετέχετε στα S.G.T θα πρέπει να είστε μέλος των Holmes Place Clubs. Μπορείτε να προμηθευτείτε από τη Reception του Club σας ένα κουπόνι (αξίας 10€), το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όποιο S.G.T επιθυμείτε ή ένα πακέτο κουπονιών, εάν θέλετε να παρακολουθήσετε έναν ολόκληρο κύκλο μαθημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

SGT TRX®

SGT TRX®

Όποιος και αν είναι ο προσωπικός αθλητικός σας στόχος, η προπόνηση με SGT TRX® θα σας βοηθήσει να τον πετύχετε! Περισσοτερα

POWER SWIMMING

POWER SWIMMING

Το Power Swimming είναι μια δυναμική προπόνηση κολύμβησης 60 λεπτών που αφορά ημιπροχωρημένους και προχωρημένους κολυμβητές, με στόχο τη δύναμη και τη βελτίωση της τεχνικής, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση μέσα στο νερό και την αύξηση της αντοχής. Περισσοτερα

IN-TRINITY

IN-TRINITY

Η νέα σανίδα εκγύμνασης υπό κλίση με την ονομασία In-Trinity είναι σχεδιασμένη ώστε να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της προπόνησης, προσφέροντας άνεση και ευκολία στη χρήση.Περισσοτερα

SURFSET FITNESS

SURFSET FITNESS

Χρησιμοποιήστε τη σανίδα του Surf για αυτόν τον πρωτοποριακό τρόπο εκγύμνασης που διαφέρει από την παραδοσιακή στατική γυμναστική. Περισσοτερα

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

Είναι ένα μάθημα 30’ που περιλαμβάνει ασκήσεις στο κωπηλατικό μηχάνημα, ασκήσεις ενδυνάμωσης με μικρό εξοπλισμό (π.χ. αλτήρες) και διάδρομο. Η προπόνηση γίνεται σε έναν κύκλο με μικρά διαλείμματα με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.Περισσοτερα

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

Απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 6-12 ετών με στόχο την ανάπτυξη του συντονισμού, των κινητικών δεξιοτήτων, της δύναμης και της ευλυγισίας. Μέσω ασκήσεων της βασικής και ενόργανης γυμναστικής, εξελίσσεται η προσωπικότητα και η αυτοπειθαρχίΠερισσοτερα

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

Μια 30λεπτη προπόνηση ενδυνάμωσης και βελτίωσης της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας σε σταθμούς με τη χρήση των κωπηλατικών μηχανημάτων και μικροεξοπλισμού, όπως medicine balls μπάρες, κ.ά.Περισσοτερα

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

H πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη μέθοδος προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT) 30’, με βασικές δυναμικές ασκήσεις (burpees, lunges, squats, aquaclimbers, v-sits) για όλο το σώμα που εκτελούνται σε μια σανίδα πάνω στο νερό, έρχεται για να σας διασκεδάσει!Περισσοτερα

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

INTRODUCTION DAY

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

Νεα & Εκδηλωσεις

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ;

Γιατί να επιλέξετε μια συγκεκριμένη ενυδατική προσώπου; Ίσως ακούγεται προφανές, αλλά, αφού η ηλικία, ο τύπος της επιδερμίδας, ακόμα και η εποχή του χρόνου, μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την

Περισσοτερα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Ακόμα κι αν είμαστε πραγματικά πολύ απασχολημένοι, δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή. Ο οργανισμός χρειάζεται το σωστό φαγητό για να λειτουργήσει αποδοτικά και να

Περισσοτερα
ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ (ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ) ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣΜΠΟΡΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ (ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ) ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ (ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ) ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όταν σκεφτόμαστε την αξία της άσκησης, συνηθίζουμε να επικεντρωνόμαστε στα διάφορα ευρέως γνωστά και αναγνωρισμένα σωματικά οφέλη, όπως η καρδιαγγειακή υγεία, ο διαβήτης, ο έλεγχος του βάρου

Περισσοτερα
5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

Αλλάξτε τη ρουτίνα σας, αλλάξτε τη ζωή σας: 5 τρόποι για να αναπτύξετε μια νέα υγιεινή συνήθεια στη ζωή σας!

Περισσοτερα
6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

Κολλάτε με τη ζάχαρη όπως η μέλισσα στο μέλι; Αντικαταστήστε τη με κανέλα και ανακαλύψτε αυτά τα 6 εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σας!

Περισσοτερα
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ!Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ!

Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ!

Από τη στιγμή που οδηγείτε για την εργασία σας ή κάθεστε κατά τη μεταφορά, μένετε για πολλές ώρες στην καρέκλα του γραφείου σας ή ξαπλώνετε στον καναπέ σας όταν χαλαρώνετε μετά την εργασία, η κ

Περισσοτερα
ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

Η ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη όχι μόνο για να διατηρούμε ένα υγιές και όμορφο σώμα, αλλά και για να έχουμε καλή διάθεση και ενέργεια.

Περισσοτερα
Περισσοτερα