TI EINAI TA SPECIAL GROUP TRAINING;


Τα S.G.T (Special Group Training) είναι μαθήματα δομημένα με τρόπο που να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε εύκολα και στόχος τους είναι να σας μυήσουν σε ένα νέο είδος εκγύμνασης. Γίνονται με ή χωρίς τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (ανάλογα με το είδος του μαθήματος) και θα δώσουν μια νέα διάσταση στην άσκηση σας!

Πρόκειται για ομαδικές προπονήσεις, περιορισμένου αριθμού ατόμων, διάρκειας 30 ή 45 λεπτών (ανάλογα με το είδος του μαθήματος που θα επιλέξετε) και πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, είτε στο χώρο του Gym, είτε στους χώρους των Studios.

123


Τροπος Συμμετοχης:


Για να συμμετέχετε στα S.G.T θα πρέπει να είστε μέλος των Holmes Place Clubs. Μπορείτε να προμηθευτείτε από τη Reception του Club σας ένα κουπόνι (αξίας 10€), το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όποιο S.G.T επιθυμείτε ή ένα πακέτο κουπονιών, εάν θέλετε να παρακολουθήσετε έναν ολόκληρο κύκλο μαθημάτων.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

YOGA BASICS (GLYFADA CLUB)

YOGA BASICS (GLYFADA CLUB)

Μάθημα με ροή ασκήσεων. Μέσω ευθυγραμμισμένων στάσεων ενδυναμώνεται όλο το σώμα και βελτιώνεται η ελαστικότητα και η ευλυγισία. Σε συνδυασμό με ήρεμη και ελεγχόμενη αναπνοή, ο ασκούμενος επιτυγχάνει πνευματικό έλεγχο, ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση. Περισσοτερα

BOOST YOUR METABOLISM (ATHENS CLUB)

BOOST YOUR METABOLISM (ATHENS CLUB)

Ένα κυκλικό μάθημα με σταθμούς που περιλαμβάνει σειρά πρωτότυπων ασκήσεων τόσο με το βάρος τoυ σώματος όσο και με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού, όπως Bosu και Vipr. Περισσοτερα

POWER LOOPS (ATHENS CLUB)

POWER LOOPS (ATHENS CLUB)

Ένα καινοτόμο μάθημα με χρήση ελαστικών αντιστάσεων για εκγύμναση όλου του σώματος. Πρωτοτυπία ασκήσεων, αδιάκοπη ροή, εναλλασσόμενος ρυθμός και επίπεδα δυσκολίας που διαμορφώνονται ανάλογα με τους συμμετέχοντες, αλλά και την εξέλιξη-βελτίωση! Περισσοτερα

SGT TRX®

SGT TRX®

Όποιος και αν είναι ο προσωπικός αθλητικός σας στόχος, η προπόνηση με SGT TRX® θα σας βοηθήσει να τον πετύχετε! Περισσοτερα

POWER SWIMMING

POWER SWIMMING

Το Power Swimming είναι μια δυναμική προπόνηση κολύμβησης 60 λεπτών που αφορά ημιπροχωρημένους και προχωρημένους κολυμβητές, με στόχο τη δύναμη και τη βελτίωση της τεχνικής, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση μέσα στο νερό και την αύξηση της αντοχής. Περισσοτερα

IN-TRINITY

IN-TRINITY

Η νέα σανίδα εκγύμνασης υπό κλίση με την ονομασία In-Trinity είναι σχεδιασμένη ώστε να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της προπόνησης, προσφέροντας άνεση και ευκολία στη χρήση.Περισσοτερα

SURFSET FITNESS

SURFSET FITNESS

Χρησιμοποιήστε τη σανίδα του Surf για αυτόν τον πρωτοποριακό τρόπο εκγύμνασης που διαφέρει από την παραδοσιακή στατική γυμναστική. Περισσοτερα

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

Είναι ένα μάθημα 30’ που περιλαμβάνει ασκήσεις στο κωπηλατικό μηχάνημα, ασκήσεις ενδυνάμωσης με μικρό εξοπλισμό (π.χ. αλτήρες) και διάδρομο. Η προπόνηση γίνεται σε έναν κύκλο με μικρά διαλείμματα με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.Περισσοτερα

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

Απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 6-12 ετών με στόχο την ανάπτυξη του συντονισμού, των κινητικών δεξιοτήτων, της δύναμης και της ευλυγισίας. Μέσω ασκήσεων της βασικής και ενόργανης γυμναστικής, εξελίσσεται η προσωπικότητα και η αυτοπειθαρχίΠερισσοτερα

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

Μια 30λεπτη προπόνηση ενδυνάμωσης και βελτίωσης της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας σε σταθμούς με τη χρήση των κωπηλατικών μηχανημάτων και μικροεξοπλισμού, όπως medicine balls μπάρες, κ.ά.Περισσοτερα

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

H πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη μέθοδος προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT) 30’, με βασικές δυναμικές ασκήσεις (burpees, lunges, squats, aquaclimbers, v-sits) για όλο το σώμα που εκτελούνται σε μια σανίδα πάνω στο νερό, έρχεται για να σας διασκεδάσει!Περισσοτερα

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

INTRODUCTION DAY

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

Νεα & Εκδηλωσεις

BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION! BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION!

BETTER THAN YESTERDAY: SUMMER EDITION!

Το φετινό καλοκαίρι υπόσχεται ότι θα είναι καλύτερο από το περσινό γιατί θα σε βρει στην καλύτερη σου φόρμα! Πάρε σήμερα την απόφαση και κάνε κάτι καλό για τον εαυτό σου για να νιώσεις καλύτερ

Περισσοτερα
10 TIPS ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!10 TIPS ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!

10 TIPS ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!

Η δουλειά του γραφείου μπορεί εύκολα να σου προσθέσει περιττό βάρος και να μετατρέψει την απώλεια κιλών σε ακατόρθωτο στόχο. Παρ’ όλα αυτά, πάντα υπάρχουν έξυπνες εναλλακτικές που μπορούμε

Περισσοτερα
CHARITY4U 2018!CHARITY4U 2018!

CHARITY4U 2018!

Το Charity4U συνεχίζοντας τα επιτυχημένα βήματα των προηγούμενων ετών και ένα χρόνο μετά την ίδρυση της ΜΚΟ “Αθλητισμός για όλους”, είναι και πάλι εδώ για 4η χρονιά, στοχεύοντας να στηρίξει τα όν

Περισσοτερα
ΑΨΟΓΟΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ!ΑΨΟΓΟΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ!

ΑΨΟΓΟΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ!

Ο χρόνος μας και ειδικά αυτός που μπορούμε να αφιερώσουμε στην άσκηση, είναι κάποιες φορές περιορισμένος. Δες εδώ 4 ασκήσεις κοιλιακών που μπορείς να κάνεις παντού!

Περισσοτερα
5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!

5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!

Θέλεις να γίνεις μια υγιέστερη, πιο χαρούμενη, πιο λεπτή και πιο γυμνασμένη εκδοχή του εαυτού σου; Δες εδώ 5 απλά tips για να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινότητα σου και να αποκτήσεις το ε

Περισσοτερα
ΤA ΠΙΟ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ SMOOTHIES!ΤA ΠΙΟ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ SMOOTHIES!

ΤA ΠΙΟ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ SMOOTHIES!

Τα φρούτα της άνοιξης μπαίνουν στο blender, γίνονται δροσιστικά smoothies και μας χαρίζουν τα θρεπτικά συστατικά και την υπέροχη γεύση τους. Δοκίμασε τα!

Περισσοτερα
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΣΑΛΑΤΑ FUSILLI ΜΕ ΤΟΝΟ, ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ, ΠΙΠΕΡΙΑ & ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΣΟΛΙΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΣΑΛΑΤΑ FUSILLI ΜΕ ΤΟΝΟ, ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ, ΠΙΠΕΡΙΑ & ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΣΟΛΙ

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΣΑΛΑΤΑ FUSILLI ΜΕ ΤΟΝΟ, ΚΑΛΑΜΠΟΚΙ, ΠΙΠΕΡΙΑ & ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΣΟΛΙ

Μπορείς να απολαύσεις αυτή τη θρεπτική και λαχταριστή σαλάτα στα Holmes Place Café, όλο τον Απρίλιο!

Περισσοτερα
Περισσοτερα