TI EINAI TA SPECIAL GROUP CLASSES;


Τα S.G.C (Special Group Classes) είναι μαθήματα δομημένα με τρόπο που να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε εύκολα και στόχος τους είναι να σας μυήσουν σε ένα νέο είδος εκγύμνασης. Γίνονται με ή χωρίς τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (ανάλογα με το είδος του μαθήματος) και θα δώσουν μια νέα διάσταση στην άσκηση σας!

Πρόκειται για ομαδικές προπονήσεις, περιορισμένου αριθμού ατόμων, διάρκειας 30 ή 45 λεπτών (ανάλογα με το είδος του μαθήματος που θα επιλέξετε) και πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, είτε στο χώρο του Gym, είτε στους χώρους των Studios.

tabata special group classes2 TAE KWON DO

Τροπος Συμμετοχης:


Για να συμμετέχετε στα SGC θα πρέπει να είστε μέλος των Holmes Place Clubs. Μπορείτε να προμηθευτείτε από τη Reception του Club σας ένα κουπόνι (αξίας 10€), το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όποιο SGC επιθυμείτε ή ένα πακέτο κουπονιών, εάν θέλετε να παρακολουθήσετε έναν ολόκληρο κύκλο μαθημάτων.

PILATES@TRX®

PILATES@TRX®

Εφαρμογή της μεθόδου Pilates πάνω στους ιμάντες αιώρησης για ισορροπία, ενδυνάμωση και νευρομυϊκή συναρμογή. Περισσοτερα

TABATA FIGHT

TABATA FIGHT

Πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης που χρησιμοποιεί 2 σημαντικά fitness trends, το Format TABATA ( 5/8/20’’/10’’) και το FIGHT CLUB, που βασίζεται σε κινήσεις από διάφορες πολεμικές τέχνες (Karate, Kick Boxing, Πυγμαχία), καθώς και Περισσοτερα

SGC TRX®

SGC TRX®

Όποιος και αν είναι ο προσωπικός αθλητικός σας στόχος, η προπόνηση με SGC TRX® θα σας βοηθήσει να τον πετύχετε! Περισσοτερα

POWER SWIMMING

POWER SWIMMING

Το Power Swimming είναι μια δυναμική προπόνηση κολύμβησης 60 λεπτών που αφορά ημιπροχωρημένους και προχωρημένους κολυμβητές, με στόχο τη δύναμη και τη βελτίωση της τεχνικής, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση μέσα στο νερό και την αύξηση της αντοχής. Περισσοτερα

IN-TRINITY

IN-TRINITY

Η νέα σανίδα εκγύμνασης υπό κλίση με την ονομασία In-Trinity είναι σχεδιασμένη ώστε να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της προπόνησης, προσφέροντας άνεση και ευκολία στη χρήση.Περισσοτερα

SURFSET FITNESS

SURFSET FITNESS

Χρησιμοποιήστε τη σανίδα του Surf για αυτόν τον πρωτοποριακό τρόπο εκγύμνασης που διαφέρει από την παραδοσιακή στατική γυμναστική. Περισσοτερα

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

Είναι ένα μάθημα 30’ που περιλαμβάνει ασκήσεις στο κωπηλατικό μηχάνημα, ασκήσεις ενδυνάμωσης με μικρό εξοπλισμό (π.χ. αλτήρες) και διάδρομο. Η προπόνηση γίνεται σε έναν κύκλο με μικρά διαλείμματα με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.Περισσοτερα

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

Απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 6-12 ετών με στόχο την ανάπτυξη του συντονισμού, των κινητικών δεξιοτήτων, της δύναμης και της ευλυγισίας. Μέσω ασκήσεων της βασικής και ενόργανης γυμναστικής, εξελίσσεται η προσωπικότητα και η αυτοπειθαρχίΠερισσοτερα

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

Μια 30λεπτη προπόνηση ενδυνάμωσης και βελτίωσης της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας σε σταθμούς με τη χρήση των κωπηλατικών μηχανημάτων και μικροεξοπλισμού, όπως medicine balls μπάρες, κ.ά.Περισσοτερα

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

H πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη μέθοδος προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT) 30’, με βασικές δυναμικές ασκήσεις (burpees, lunges, squats, aquaclimbers, v-sits) για όλο το σώμα που εκτελούνται σε μια σανίδα πάνω στο νερό, έρχεται για να σας διασκεδάσει!Περισσοτερα

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

INTRODUCTION DAY

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

Νεα & Εκδηλωσεις

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κύριου γεύματος, ωστόσο μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες να εξελιχθεί σε ένα υγιεινό, χορταστικό, πλήρες γεύμα.

Περισσοτερα
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Όλα είναι θέμα στάσης: 3 τρόποι να ασκηθείτε για καλύτερη και πιο σέξι στάση σώματος!

Περισσοτερα
5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος 5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

5 αποτελεσματικες ασκησεις εκγυμνασης γλουτων και καλυτερης στασης σωματος

Ανακαλύψτε 5 αποτελεσματικές ασκήσεις που θα βελτιώσουν το σώμα σας και θα τονώσουν τους γλουτούς.

Περισσοτερα
5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο επικίνδυνο είναι το να καθόμαστε όλη την ημέρα; Οι περισσότερες δουλειές δεν απαιτούν να είμαστε όρθιοι, είναι φυσικό, λοιπόν, να ξεχνιόμαστε και να μένουμε καθιστοί γ

Περισσοτερα
ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Τρώτε λιγότερο, τρώτε υγιεινά... αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Σταματήστε να κάνετε αυτά τα 5 συχνά λάθη!

Περισσοτερα
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

Αυτές είναι οι ιδανικές γλυκές απολαύσεις για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού που δεν θα σταθούν εμπόδιο στους fitness στόχους σου για άψογη φόρμα και καλή φυσική κατάσταση!

Περισσοτερα
ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΟΙ 3 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ποιο άθλημα ταιριάζει καλύτερα στο παιδί σας;

Περισσοτερα
ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Θέλετε αύξηση μυϊκής μάζας; Θέλετε να χάσετε βάρος; Έχουμε τα καλύτερα smoothies DIY για να ανακτήσετε δυνάμεις μετά από κάθε είδους προπόνηση!

Περισσοτερα
Περισσοτερα