TI EINAI TA SPECIAL GROUP CLASSES;


Τα S.G.C (Special Group Classes) είναι μαθήματα δομημένα με τρόπο που να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε εύκολα και στόχος τους είναι να σας μυήσουν σε ένα νέο είδος εκγύμνασης. Γίνονται με ή χωρίς τη χρήση ειδικού εξοπλισμού (ανάλογα με το είδος του μαθήματος) και θα δώσουν μια νέα διάσταση στην άσκηση σας!

Πρόκειται για ομαδικές προπονήσεις, περιορισμένου αριθμού ατόμων, διάρκειας 30 ή 45 λεπτών (ανάλογα με το είδος του μαθήματος που θα επιλέξετε) και πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, είτε στο χώρο του Gym, είτε στους χώρους των Studios.

tabata special group classes2 TAE KWON DO

Τροπος Συμμετοχης:


Για να συμμετέχετε στα SGC θα πρέπει να είστε μέλος των Holmes Place Clubs. Μπορείτε να προμηθευτείτε από τη Reception του Club σας ένα κουπόνι (αξίας 10€), το οποίο θα χρησιμοποιείτε σε όποιο SGC επιθυμείτε ή ένα πακέτο κουπονιών, εάν θέλετε να παρακολουθήσετε έναν ολόκληρο κύκλο μαθημάτων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SPECIAL GROUP CLASSES

PILATES@TRX®

PILATES@TRX®

Εφαρμογή της μεθόδου Pilates πάνω στους ιμάντες αιώρησης για ισορροπία, ενδυνάμωση και νευρομυϊκή συναρμογή. Περισσοτερα

TABATA FIGHT

TABATA FIGHT

Πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης που χρησιμοποιεί 2 σημαντικά fitness trends, το Format TABATA ( 5/8/20’’/10’’) και το FIGHT CLUB, που βασίζεται σε κινήσεις από διάφορες πολεμικές τέχνες (Karate, Kick Boxing, Πυγμαχία), καθώς και Περισσοτερα

SGC TRX®

SGC TRX®

Όποιος και αν είναι ο προσωπικός αθλητικός σας στόχος, η προπόνηση με SGC TRX® θα σας βοηθήσει να τον πετύχετε! Περισσοτερα

POWER SWIMMING

POWER SWIMMING

Το Power Swimming είναι μια δυναμική προπόνηση κολύμβησης 60 λεπτών που αφορά ημιπροχωρημένους και προχωρημένους κολυμβητές, με στόχο τη δύναμη και τη βελτίωση της τεχνικής, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση μέσα στο νερό και την αύξηση της αντοχής. Περισσοτερα

IN-TRINITY

IN-TRINITY

Η νέα σανίδα εκγύμνασης υπό κλίση με την ονομασία In-Trinity είναι σχεδιασμένη ώστε να μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα της προπόνησης, προσφέροντας άνεση και ευκολία στη χρήση.Περισσοτερα

SURFSET FITNESS

SURFSET FITNESS

Χρησιμοποιήστε τη σανίδα του Surf για αυτόν τον πρωτοποριακό τρόπο εκγύμνασης που διαφέρει από την παραδοσιακή στατική γυμναστική. Περισσοτερα

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

CROSS ROWING (GLYFADA CLUB)

Είναι ένα μάθημα 30’ που περιλαμβάνει ασκήσεις στο κωπηλατικό μηχάνημα, ασκήσεις ενδυνάμωσης με μικρό εξοπλισμό (π.χ. αλτήρες) και διάδρομο. Η προπόνηση γίνεται σε έναν κύκλο με μικρά διαλείμματα με στόχο τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.Περισσοτερα

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

GYMNASTICS FOR KIDS (GLYFADA CLUB)

Απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια ηλικίας 6-12 ετών με στόχο την ανάπτυξη του συντονισμού, των κινητικών δεξιοτήτων, της δύναμης και της ευλυγισίας. Μέσω ασκήσεων της βασικής και ενόργανης γυμναστικής, εξελίσσεται η προσωπικότητα και η αυτοπειθαρχίΠερισσοτερα

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

LIFT & ROW (ATHENS & MAROUSSI CLUB)

Μια 30λεπτη προπόνηση ενδυνάμωσης και βελτίωσης της καρδιοαναπνευστικής ικανότητας σε σταθμούς με τη χρήση των κωπηλατικών μηχανημάτων και μικροεξοπλισμού, όπως medicine balls μπάρες, κ.ά.Περισσοτερα

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

FLOATFIT (MAROUSSI CLUB)

H πρωτοποριακή και ολοκληρωμένη μέθοδος προπόνησης υψηλής έντασης (HIIT) 30’, με βασικές δυναμικές ασκήσεις (burpees, lunges, squats, aquaclimbers, v-sits) για όλο το σώμα που εκτελούνται σε μια σανίδα πάνω στο νερό, έρχεται για να σας διασκεδάσει!Περισσοτερα

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

INTRODUCTION DAY

Aneb poznejte 6 lekcí v 60 minutách a najděte si své oblíbené! ČTVRTEK 3.3. 18:30 - hlavní sál.

Νεα & Εκδηλωσεις

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΛΟΤΑΡΙΑΣ HOLMES PLACEΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΛΟΤΑΡΙΑΣ HOLMES PLACE

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΛΟΤΑΡΙΑΣ HOLMES PLACE

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη και την ενίσχυση των σκοπών του #Charity4U. Με την δική σας συνεισφορά συγκεντρώθηκε το ποσό των 1413€.

Περισσοτερα
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!

Ελάτε να απενοχοποιήσουμε μαζί την αγαπημένη καλοκαιρινή λιχουδιά μικρών και μεγάλων!To παγωτό!

Περισσοτερα
3 ΛΕΠΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΩΜΟΥΣ3 ΛΕΠΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΩΜΟΥΣ

3 ΛΕΠΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΩΜΟΥΣ

Βρείτε 3 λεπτά μέσα στη μέρα σας για να δοκιμάσετε, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που γυμνάζει χέρια και ώμους.

Περισσοτερα
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΣΑΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ

Φέτος οι διακοπές είναι πιο πολύ… σπιτική υπόθεση παρά εξορμήσεις σε μακρινές παραλίες; Είτε πρόκειται να μείνετε σπίτι είτε να κάνετε ένα σύντομο διάλειμμα το Σαββατοκύριακο, διαβάστε τις

Περισσοτερα
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑTIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

O τρόπος για να καταφέρετε να χωρέσετε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας; Χρειάζεστε αποφασιστικότητα, σωστή προετοιμασία και οργάνωση!

Περισσοτερα
ΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ!ΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ!

ΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ!

Περισσοτερα
Περισσοτερα