Καλως ηρθατε στο Nutrition Center

Κλείστε ραντεβού με έναν διατροφολόγο.

Περισσοτερα
6 STEPS TO YOUR NEW BODY

6 STEPS TO YOUR NEW BODY

Διατροφικό πρόγραμμα διάρκειας 6 εβδομάδων, το οποίο βασίζεται στο Eat Well Coaching και έχει διπλό στόχο: την απώλεια βάρους, καθώς και τη διατροφική αγωγή. Κόστος: 180€

TΗΕ 10 WEEK LIFE CHANGING PROGRAM

TΗΕ 10 WEEK LIFE CHANGING PROGRAM

Σε 10 εβδομάδες θα μάθετε πώς θα βελτιώσετε την ποιότητα ζωής σας και πώς θα έχετε ένα ισορροπημένο βάρος για πάντα, τροποποιώντας τους δύο βασικούς άξονες που αφορούν στην υγεία: τη Διατροφή και την Άσκηση. Κόστος: 250€

Το Nutrition Center των Holmes Place προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα της διατροφής, με μήνυμα: "eat well-live well", καθώς επικεντρώνεται στον παράγοντα άνθρωπο και στις ιδιομορφίες που τον χαρακτηρίζουν. Η σύγχρονη προσέγγιση για την εφαρμογή ενός υγιεινού διαιτολογίου και την αντιμετώπιση του αυξημένου βάρους ή της παχυσαρκίας, προτρέπει στη γενικότερη τροποποίηση της διαιτητικής συμπεριφοράς και την απόκτηση καλών διατροφικών συνηθειών.

nutrition center

H προσέγγιση του Nutrition Center:

Στο Nutrition Center εκπαιδεύουμε τον πελάτη-μέλος σε 5 βασικές τεχνικές. Οι τεχνικές αυτές αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο για το επιτυχές αποτέλεσμα και είναι οι εξής:

1. Διατροφική Εκπαίδευση: Για να χάσει κάποιος βάρος και να το διατηρήσει θα πρέπει να μάθει τι είναι αυτό που τον παχαίνει.

2. Έλεγχος Ερεθίσματος: Παράλληλα όμως, μαθαίνουμε πώς να ελέγχουμε τη μερίδα μας και να προσέχουμε πώς θα ψωνίζουμε χωρίς να παρασυρόμαστε.

3.Διατροφική Συμπεριφορά: Ένας απλός τρόπος για να ελέγχουμε το ερέθισμα του φαγητού είναι να προαποφασίζουμε οργανωμένα για το τι θα φάμε. Η σωστή Διατροφική Συμπεριφορά συμβάλλει τα μέγιστα στην αλλαγή του τρόπου ζωής μας γενικότερα.

4.Έλεγχος της Φυσικής Δραστηριότητας: Είναι γνωστός ο ρόλος της άσκησης στον έλεγχο του βάρους και η συνεργασία του Διατροφολόγου με τον Trainer είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ενός ενδεδειγμένου και εξατομικευμένου προγράμματος.

5.Αποφυγή Υποτροπιασμού: Όλα τα παραπάνω θα έχουν αξία αν καταφέρουμε να διατηρήσουμε τις νέες, καλές μας συνήθειες. Αποφεύγοντας την υποτροπή, "κλειδώνουμε" την επιτυχία μας!

Νεα & Εκδηλωσεις

6ΛΕΠΤΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΖ6ΛΕΠΤΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΖ

6ΛΕΠΤΗ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΖ

Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική; Δες ένα 6λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να κάνεις πριν μπεις στο ντουζ!

Περισσοτερα
LET’S CELEBRATE FRIENDSHIP AT HOLMES PLACE!LET’S CELEBRATE FRIENDSHIP AT HOLMES PLACE!

LET’S CELEBRATE FRIENDSHIP AT HOLMES PLACE!

Στις 30 Ιουλίου, Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας, οι φίλοι στα Holmes Place γιορτάζουν και… κερδίζουν!

Περισσοτερα
Δεν βρισκετε χρονο για προπονηση; Δοκιμαστε να γυμναστειτε… στη δουλεια!Δεν βρισκετε χρονο για προπονηση; Δοκιμαστε να γυμναστειτε… στη δουλεια!

Δεν βρισκετε χρονο για προπονηση; Δοκιμαστε να γυμναστειτε… στη δουλεια!

Όσο κι αν θέλετε να μην παραλείπετε τη γυμναστική, είναι λογικό, πολλές φορές, να μην το επιτρέπει το απαιτητικό σας πρόγραμμα. Σας είχε περάσει ποτέ από το μυαλό να κάνετε προπόνηση… μέσα στο

Περισσοτερα
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

To κρέας περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, των βιταμινών του συμπλέγματος Β και κυρίως της βιταμίνης Β12, της βιταμίνης D, καθώς

Περισσοτερα
Charity4U Joins Forces with Act4Greece!Charity4U Joins Forces with Act4Greece!

Charity4U Joins Forces with Act4Greece!

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που σε μόλις έξι μήνες λειτουργίας του Charity4u, καταφέραμε να ενταχθούμε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Act4Greece της Εθνικής Τράπεζας. Επιτυγχάνοντας έτσι την συμμετοχή μ

Περισσοτερα
 H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ! H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

Οι γιατροί συνιστούν τουλάχιστον 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας μέτριας έντασης κάθε εβδομάδα για τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, καρκίνου και παχυσαρκίας.

Περισσοτερα
ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΤΟ 50% - 70% ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΥΓΙΗ ΕΝΗΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ! H ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ, ΑΦΟΥ

Περισσοτερα
Η ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!Η ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!

Η ΙΔΑΝΙΚΗ PLAYLIST ΓΙΑ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ!

Το τρέξιμο στην παραλία είναι ένας από αυτούς τους ιδανικούς στόχους που σας κάνουν να νιώθετε ότι ζείτε σε διαφήμιση!

Περισσοτερα
Περισσοτερα