POP UP FASHION PROJECT BY HOLMES PLACE – PART 2!

Συνεχίζοντας με επιτυχία το Pop Up Fashion Project by Holmes Place, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε τα καινοτόμα και πρωτοποριακά Greek Brands αυτού του μήνα: Chrysokona Mavrou Jewelry, MagnaΔι και Thegreekbag.

Chrysokona Mavrou

fashion one out of two fashion one two of two

Η Χρυσοκώνα Μαύρου είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός. Μέσω του αρχιτεκτονικού της περιβάλλοντος τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την ψηφιακή παραγωγή (digital fabrication), μια κατασκευαστική λογική που βρίσκει εφαρμογή σε πολλαπλά μεγέθη, από μικρά αντικείμενα μέχρι κτίρια. Η σειρά JUL, τα κοσμήματα της οποίας χαρακτηρίζουν οι γεωμετρικές γραμμές, βασίστηκε στην τεχνική κατασκευής των χωροδικτυωμάτων και συγκεκριμένα των πυλώνων υψηλής τάσης της ΔΕΗ. Είναι κατασκευές ελαφριές, με τέλεια στατική επάρκεια, λόγω των τριγωνισμών. Η ίδια αρχή διέπει και τη σειρά JUL. Επιλεγμένα κομμάτια είναι διαθέσιμα σε ασήμι (επιχρυσωμένο ή ματ) και χρυσό.

MagnaΔi

fashion second one faschion

MagnaΔi (μαγνάδι) στα αρχαία ελληνικά αποδίδεται ως το ελαφρούφαντο ύφασμα, δηλαδή μαντήλι. H σχεδιάστρια Μαργιάννα Δραγουμάνου, ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο το brand, μια σειρά από μεταξωτά φουλάρια, με τη φιλοσοφία της προσφοράς ενός ποιοτικού προϊόντος που παντρεύει την ελληνική μυθολογία και ιστορία με την μόδα. Τα σχέδια είναι ψηφιακή εκτύπωση πάνω στο μετάξι που γίνεται στο εργαστήριο μεταξιού Τσιακίρη στο Σουφλί. Τα μαντήλια είναι καθαρά ελληνικό προϊόν αφού παρασκευάζονται από ελληνικό μετάξι στο Σουφλί. Όσον αφορά τα σχέδια, ως πρώτη αναφορά έχουν τη μυθολογία, τα σύμβολα και τα patterns που υπάρχουν πάνω στα αρχαία κεραμικά και διακοσμητικά. Πολλές φορές όμως η σχεδιάστρια εμπνέεται και από σχέδια και σχηματισμούς που συναντά σε αντικείμενα της καθημερινότητας, ακόμα και αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό ή εσωτερικό των κτιρίων. Στο κάθε σχέδιο όμως, όπως λέει η ίδια, πρέπει να υπάρχει ένα ακράδαντο χαρακτηριστικό ελληνικότητας.

Thegreekbag

fashion one out of two 1 fashion one out of two 1

Η Κατερίνα Ρότσου, γεννήθηκε στη Γερμανία, αλλά δε μπορούσε να μην επιστρέψει στην πατρίδα της και μάλιστα με ένα προϊόν πέρα για πέρα ελληνικό. Η τσάντα «The Greek Bag», που ξεκίνησε το ταξίδι της πριν από 3 περίπου χρόνια, με σήμα κατατεθέν της χάρτες από όλη την Ελλάδα, δεν θα σας αφήσει ποτέ να χάσετε τον δρόμο σας. Η εικόνα του σχολικού χάρτη είναι μια εικόνα γνώριμη και οικεία, από τα παλιά. Συνδέεται με προσωπικές ιστορίες του καθενός μας, αποτελεί όμως ταυτόχρονα μέρος της συλλογικής μας μνήμης. Είναι χαρακτηριστικό της σχολικής τάξης από την οποία όλοι έχουμε περάσει και συνεχίζουμε να περνάμε. Είναι η εικόνα που έχουμε μπροστά στα μάτια μας όταν σχεδιάζουμε ένα ταξίδι, είναι ο τρόπος που σκεφτόμαστε τον τόπο καταγωγής μας. Ο τρόπος που έχουμε ταξινομήσει τον χώρο μας. Στην περίπτωση της «The Greek bag» μιλάς για τον τόπο καταγωγής σου, για τα μέρη στα οποία έχεις ταξιδέψει, για το πού μένεις και για το τι αγαπάς.

To Grecian ‘mix n match’style μας δίνει ελευθερία κινήσεων, δημιουργίας και χαράς στο μεταβατικό στάδιο του Φθινοπώρου και όπως έλεγε και η Twiggy “Fashion should be stylish and fun”!

Η Ομάδα των Holmes Place

κατηγορια Ετικετες