H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

Οι γιατροί συνιστούν τουλάχιστον 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας μέτριας έντασης κάθε εβδομάδα για τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, καρκίνου και παχυσαρκίας.

Δυστυχώς η πλειονότητα των ανθρώπων δεν έχει το χρόνο να πηγαίνει στο γυμναστήριο καθημερινά. Υπάρχει όμως τρόπος να κινείστε: απλά κάνοντας τις δουλειές που έχετε έτσι και αλλιώς να κάνετε και καίγοντας ταυτόχρονα θερμίδες!

Το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ παρακολούθησε κατά πόσο η σωματική εργασία, μας βοηθάει να προπονηθούμε.
Κατά μέσο όρο, όλες οι καθημερινές εργασίες που μελετήθηκαν εκτός από δύο, μέτρησαν ως άσκηση μέτριας έντασης! Τα παρακάτω γραφήματα δείχνουν τα αποτελέσματα από τις δραστηριότητες σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Το σιδέρωμα και το ξεσκόνισμα είχαν βαθμολογία κάτω από 3 MET, ενώ όλες οι άλλες δραστηριότητες είχαν βαθμολογία υψηλότερη από 3 και μετράνε ως άσκηση μέτριας έντασης.

graph 1 activity

graph 2 activity


Το ΜΕΤ σημαίνει μεταβολικό ισοδύναμο.

Είναι μια μέτρηση που χρησιμοποιείται για την έκφραση του κόστους ενέργειας ή των θερμίδων που καίγονται όταν κάνετε μια συγκεκριμένη σωματική άσκηση. Επομένως, 1 ΜΕΤ είναι βασικά η ενέργεια που ισοδυναμεί σε ένα άτομο που βρίσκεται σε ανάπαυση. Και όταν ένα άτομο κάνει κάποια άλλη μορφή σωματικής άσκησης, το ενεργειακό ισοδύναμο αυξάνει και αυτό αποτελεί μια ένδειξη της αλλαγής στο βαθμό έντασης και των δύο αυτών σωματικών δραστηριοτήτων που εκτελείτε. Επομένως, αν κάνετε μια σωματική δραστηριότητα και το ΜΕΤ σας είναι υποθετικά 3, τότε αυτό σημαίνει ότι καταναλώνετε 3 φορές την ενέργεια που θα καταναλώνατε φυσιολογικά σε ανάπαυση. Για να δείτε την ενέργεια σας να ανεβαίνει, βάλτε χορευτική μουσική και αρχίστε το καθάρισμα!

Εδώ θα βρείτε μερικές ακόμη ιδέες για δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε:

inside 2 active

Το παιχνίδι με τα παιδιά σάς κρατάει σε κίνηση με έναν μοναδικό τρόπο που δεν μοιάζει με άσκηση. «Σχοινάκι, χούλα χουπ και κουτσό ή κυνηγητό: όλα είναι υπέροχοι τρόποι για να ασκηθείτε χωρίς να πάτε στο γυμναστήριο. Σε όλα αυτά πρέπει να κινείστε γρήγορα και συχνά πρέπει να είστε ευέλικτοι.
Αν σας αρέσει η μουσική, σηκωθείτε και χορέψτε: ακόμη και αν είναι μόνο για 5 λεπτά, αυτά τα σύντομα διαστήματα κίνησης θα κάνουν τη διαφορά. Μήπως ψάχνετε μαθήματα χορού; Ζούμπα; Ταγκό; Φλαμένκο; Θα εκπλαγείτε με το τι μπορείτε να κάνετε και τι μπορεί να ανεβάσει τους παλμούς σας.

Σας αρέσει να βρίσκεστε στην ύπαιθρο και να αναπνέετε καθαρό αέρα; Εδώ θα βρείτε μερικές ακόμη προτάσεις για δραστηριότητες:

Άσκηση στην εργασία. Έχετε μια συνάντηση 30 λεπτών στην εργασία; Προτιμήστε καλύτερα μια «συνάντηση με περπάτημα». Ο Steve Jobs ήταν διάσημος γι’ αυτό. Το περπάτημα είναι ένας εύκολος τρόπος να μείνετε σε φόρμα και χρειάζεται μόνο ένα ζευγάρι σταθερά και άνετα παπούτσια. Άλλωστε, πρόκειται για μια δραστηριότητα που μπορείτε να κάνετε σχεδόν παντού. Ακόμη και 15 λεπτά έντονο περπάτημα είναι αρκετός χρόνος και ισοδυναμεί με 1,5 χλμ. περπάτημα.

Μια παρόμοια πρόταση είναι να περιηγηθείτε στην πόλη περπατώντας. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να σπάσετε τη ρουτίνα σας και να μάθετε κάτι καινούριο, ενώ μένετε δραστήριοι. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το κυνήγι φυσικών θησαυρών Geocatching. Το Geocatching σημαίνει άσκηση, κοινωνικοποίηση και κυνήγι θησαυρού, όλα σε ένα!

inside 1 activity

Η πεζοπορία μπορεί να είναι μια δυναμική αεροβική άσκηση που δίνει τη δυνατότητα για πολλά προνόμια: ωραία θέα, δροσερός αέρας, οι ήχοι και οι μυρωδιές της φύσης. Ένα άτομο 80 κιλών με την πεζοπορία καίει περίπου 310 θερμίδες την ώρα.

πηγή:
www.nhs.uk
www.birmingham.ac.uk

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΔΗΓΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ & ΕΝΑ SUMMER WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Ο «ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ» θα σταλεί στο e-mail σου, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες