CELEBRITY INTERVIEW: RENEE ZELLWEGER

Η σταρ του Bridget Jones μιλά για την εργασία, τη ζωή, το ρόλο της γυναίκας και το φεμινισμό σε μια διαφορετική συνέντευξη.

Με τι ασχοληθήκατε τα τελευταία 6 χρόνια; Τι σας έκανε να επιστρέψετε;

Ήταν ώρα. Ήμουν έτοιμη. Μου έλειψε. Είναι ένα δημιουργικό μέσο που σημαίνει κάτι για μένα, αυτό είναι ανεξήγητο. Και σίγουρα ένιωσα επιθυμία για αυτό. Και όταν άκουσα για τη νέα ταινία Bridget Jones, ενθουσιάστηκα με αυτή την προοπτική.

Απολαύσατε την αποχή σας από το Χόλιγουντ και την ηθοποιία;

Ναι. Σίγουρα. Έμαθα πολλά. Δεν αποσύρθηκα για να πάω σε κάποια παραλία ή κάτι παρόμοιο. Απλά εξερευνούσα ένα άλλο σετ δεξιοτήτων που ήθελα να αναπτύξω και ενδιαφέροντα που ήθελα να δω αν ήταν για μένα. Ανέβασα δύο παραστάσεις, δημιούργησα ένα τηλεοπτικό σόου και το κινηματογράφησα. Και άλλα πράγματα, σχολείο! Έζησα. Κράτησα μερικές υποσχέσεις που έδωσα στον εαυτό μου καιρό πριν.

Νιώσατε ότι έπρεπε να προσεγγίσετε εκ νέου τον χαρακτήρα λόγω του ότι το πλαίσιο όσον αφορά το φεμινισμό και τη λαϊκή κουλτούρα έχει αλλάξει πολύ από την τελευταία ταινία; Ήταν κάτι το οικείο για εσάς ή έπρεπε να το ανακαλύψετε από την αρχή;

Και τα δύο. Ήταν πραγματικά οικείο για πολλούς λόγους και η διαδικασία της προετοιμασίας ήταν η ίδια εκτός από το ότι υπήρχαν πολλά πράγματα να εξερευνήσω ως προς το πώς να ενσαρκώσω την εξέλιξή της τη δεδομένη χρονική περίοδο. Το πώς άλλαξε, πώς μεγάλωσε και κυρίως πώς δεν άλλαξε.

rene intext interview

Και τώρα η κουλτούρα μοιάζει να βάζει στο επίκεντρο το φεμινισμό...

Ναι. Φαίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είναι η κατάλληλη στιγμή. Μεγάλωσα και θεωρούσα δεδομένο ότι οι γυναίκες επέλεξαν τους δικούς τους δρόμους και μπορούσαν να αποκλίνουν από τα κοινωνικά πρότυπα και τις προσδοκίες που προβάλλονται για τις γυναίκες στην κοινωνία. Μεγάλωσα και θεωρούσα δεδομένο ότι οι γυναίκες είχαν θέσεις υψηλού προφίλ με δύναμη και επιρροή. Φαίνεται ότι πλέον οι νέες γενιές μπαίνουν στο εργατικό δυναμικό και δεν γνωρίζουν τους αγώνες των γυναικών που προπορεύονται, εκτός από το ιστορικό πλαίσιο. Μάλλον νιώθουν ότι είναι δικαίωμά τους το ότι πρέπει να συνεισφέρουν και δεν το αμφισβητούν. Είμαστε έτοιμες να δράσουμε ως προς αυτό που νιώθουν ότι πρέπει να πουν, χωρίς να περιμένουμε την άδεια να μιλήσουμε και να μην πιστεύουμε ότι είναι κάτι εξαιρετικό αν, για παράδειγμα, γράψουν ένα σενάριο και τα πάνε καλά ή τρέξουν για το γραφείο ή οτιδήποτε άλλο.

Η Bridget που είναι στα 40 της, έχει δύο άντρες να την κυνηγούν και είναι ακόμη επιθυμητή, πράγμα που στέλνει ένα θετικό μήνυμα στις γυναίκες αυτής της ηλικίας. Το σκεφτήκατε;

Είναι δύσκολο για μένα να το πω. Αν το σκέφτηκα έτσι. Νομίζω πως όχι. Όχι εκείνη τη στιγμή. Απλά μάθαινα και επεξεργαζόμουν αυτό το χαρακτήρα που αγαπώ. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να σκεφτώ πού ταιριάζει σε αυτή τη συζήτηση. Ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι δεν θα ήταν δραστήρια και ότι δεν θα φαινόταν στα καλύτερά της. Ή ότι μπορεί να μην είναι επιθυμητή.

Αλλά είναι ένα θετικό μήνυμα... Ναι, σίγουρα. Και είναι ένα δικαίωμα για τη γυναικεία ζωή.

Ναι. Είμαι χαρούμενη γι’ αυτό. Και έχουμε γυναίκα συγγραφέα, γυναίκα σκηνοθέτη, γυναίκα παραγωγό και γυναικοκεντρική ταινία. Και με κάνει να χαμογελάω το γεγονός ότι οι άνθρωποι ανταποκρίθηκαν σε αυτήν τόσο θετικά γιατί πιστεύω ότι έχει ένα μήνυμα να περάσει. Ότι αυτές οι ιστορίες είναι πολύτιμες. Ότι οι γυναίκες θέλουν να δουν ιστορίες για τους εαυτούς τους στην οθόνη. Ιστορίες που σχετίζονται με ανθρώπινα συναισθήματα. Ευτυχώς είναι κάτι που οι ειδικοί και οι κριτικοί θα αναγνωρίσουν αν και όχι απαραίτητα ή μπορεί να γίνουν πιο υποστηρικτικοί και να μην αμφισβητούν τόσο πολύ το αν είναι πολύτιμες. Μην αναρωτιέστε αν είναι πολύτιμες ή όχι, απλά αναγνωρίστε το: Ναι, είναι.

rene red dress

Πού ταυτίζεστε με την Bridget;

Ω, Θεέ μου. Κυρίως στις αποτυχίες της. Κυρίως στις αδεξιότητές της και στο ότι ανακάμπτει γρήγορα. Είναι πηγή έμπνευσης, αλλά όσο και αν προσπαθεί να ανταποκριθεί στα προσωπικά της ιδανικά ή πρότυπα, πάντα καταφέρνει να τα βγάλει πέρα με όλα ως ένα αυθεντικό πρόσωπο. Αυτό το βρίσκω πηγή έμπνευσης.

Είχατε κανέναν ενδοιασμό;

Ναι, σίγουρα. Ήθελα να πετύχει και αν κάνεις μια τρίτη ταινία με βάση έναν χαρακτήρα που έχει αγαπηθεί από τόσο πολλούς ανθρώπους, θέλεις να είσαι προσεκτικός και νιώθω ευθύνη απέναντι στην Helen Fielding ως προς το ότι κάνουμε κάτι που δεν θίγει τους χαρακτήρες και τον κόσμο της. Ήθελα να γνωρίζω κατά τη διαδικασία ότι η ιστορία που είπαμε βασιζόταν σε κάτι ουσιαστικό. Και ότι ήταν πιστή στην παράδοση αυτού του χαρακτήρα και αυτού που αντιπροσωπεύει.

Ανυπομονείτε για το κόκκινο χαλί; Για το επιφανειακό του πράγματος;

Ναι, αν το θέτετε έτσι. Αλλά υπάρχουν πράγματα εκεί που είναι πραγματικά διασκεδαστικά. Αν το δείτε από την ανθρώπινη πλευρά και όχι από την πλευρά των επιχειρήσεων, αυτή τη βραδιά γιορτάζεις κάτι που μοιράστηκες με τους φίλους σου. Συναντιέστε όλοι λοιπόν σε αυτό το εκπληκτικό μέρος όπου ποτέ δεν θα είχες τη δυνατότητα να πας μόνος σου, αν έπαιρνες τηλέφωνο και ρώταγες πού είναι η εκδήλωση. Συνήθως έχουν όμορφες τοποθεσίες. Πού αλλού θα φορέσεις ένα φόρεμα και ένα κόσμημα σαν και αυτά; Είναι γιορτινό και εορταστικό. Ανυπομονώ. Και υπάρχει και ένα άλλο στοιχείο που προσπαθώ αν αποφύγω, το οποίο είναι η εμπορευματοποίηση του ηθοποιού ως προς τον εξονυχιστικό έλεγχο και το τι είδους σενάριο μπορείς να γράψεις που να είναι φιλήδονο, που θα πουλάει περιοδικά ή που θα προσελκύει την προσοχή του κόσμου ό,τι και αν είναι. Αυτό περιστρέφεται γύρω από την υποτίμηση του ατόμου από κάποια άποψη. Αυτό το μέρος δεν είναι διασκεδαστικό... Αλλά δεν με επηρεάζει πολύ, γιατί δεν δίνω σημασία, δεν το αναλύω και κάνω ό,τι μπορώ να το αγνοήσω.

intext red carpet

Photosource

Photosource

Photosource

Photosource

κατηγορια Ετικετες