Νεα & Εκδηλωσεις

Ό,τι συμβαίνει στα Holmes Place, είναι εδώ!

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ COUPLE’S WORKOUT!ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ COUPLE’S WORKOUT!

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ COUPLE’S WORKOUT!

Με αφορμή την Ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου, ετοιμάσαμε για σένα και το έτερον σου ήμισυ έναν διασκεδαστικό οδηγό προπόνησης για δύο!

Περισσοτερα
OUR BETTER THAN YESTERDAY RESOLUTIONS FOR 2018!OUR BETTER THAN YESTERDAY RESOLUTIONS FOR 2018!

OUR BETTER THAN YESTERDAY RESOLUTIONS FOR 2018!

Για να σου δώσουμε extra έμπνευση στο φετινό σου fitness journey και για να νιώσεις καλύτερα από χτες, ζητήσαμε από τους πιο κατάλληλους ανθρώπους, την ομάδα των Trainers μας, να μοιραστούν τους δικούς τους

Περισσοτερα
BETTER THAN YESTERDAY!  BETTER THAN YESTERDAY!

BETTER THAN YESTERDAY!

Ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις ένα νέο ξεκίνημα. Κάνε κάτι καλό για τον εαυτό σου σήμερα για να νιώσεις καλύτερα από χτες!

Περισσοτερα
ΤΕΝΤΩΘΕΙΤΕ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗΤΕΝΤΩΘΕΙΤΕ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ

ΤΕΝΤΩΘΕΙΤΕ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΗ ΜΕΣΗ

Υποφέρετε από πόνο στη μέση; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις ευεξίας και βρείτε τον τρόπο να αποκτήσετε μια πιο υγιή μέση.

Περισσοτερα
ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ 33 ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ! ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ 33 ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!

ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ 33 ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!

Αυτές οι ασκήσεις για το γραφείο δεν υπόσχονται εντυπωσιακούς κοιλιακούς, αλλά μπορούν να επιταχύνουν τον ρυθμό της καύσης των θερμίδων και να αυξήσουν την μυϊκή αντοχή.

Περισσοτερα
ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ XPRESS: ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ XPRESS: ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!

ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ XPRESS: ΓΡΗΓΟΡΑ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ!

Νέα χρονιά και μια νέα ευκαιρία να κάνεις το ταξίδι σου ακόμα πιο συναρπαστικό, με τα νέα μας Μαθήματα Xpress!

Περισσοτερα
ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΛΕΠΤΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ ΜΕ 6 ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΛΕΠΤΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ ΜΕ 6 ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!

ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΛΕΠΤΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ ΜΕ 6 ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!

Οι μηροί θεωρούνται ως μια από τις πιο δύσκολες περιοχές του σώματος για να χάσετε κιλά! Αποκτήστε λεπτούς και καλλίγραμμους μηρούς με αυτές τις 6 ασκήσεις.

Περισσοτερα
ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ... ΕΝΩ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ... ΕΝΩ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ... ΕΝΩ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!

Όσοι από εσάς κάνετε δουλειά γραφείου, πιθανόν να έχετε παρατηρήσει ήδη τις επιπτώσεις της καθιστικής ζωής στο σώμα σας. Μάθε πως θα μειώσεις το κοιλιακό λίπος, ενώ κάθεσαι στο γραφείο.

Περισσοτερα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Η επίσκεψη στο γυμναστήριο 2 φορές την εβδομάδα είναι μία από τις πιο κοινές εβδομαδιαίες συνήθειες, καθώς συνήθως αρκεί για να προσφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Περισσοτερα
Περισσοτερα