Νεα & Εκδηλωσεις

Ό,τι συμβαίνει στα Holmes Place, είναι εδώ!

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Ακόμα κι αν είμαστε πραγματικά πολύ απασχολημένοι, δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή. Ο οργανισμός χρειάζεται το σωστό φαγητό για να λειτουργήσει αποδοτικά και να

Περισσοτερα
6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

6 ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΜΕ ΚΑΝΕΛΑ

Κολλάτε με τη ζάχαρη όπως η μέλισσα στο μέλι; Αντικαταστήστε τη με κανέλα και ανακαλύψτε αυτά τα 6 εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σας!

Περισσοτερα
ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ

Η ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη όχι μόνο για να διατηρούμε ένα υγιές και όμορφο σώμα, αλλά και για να έχουμε καλή διάθεση και ενέργεια.

Περισσοτερα
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΓΕΜΙΣΤΟ ΜΕ ΓΑΡΙΔΟΣΑΛΑΤΑ, LIME ΚΑΙ ΤΖΙΝΤΖΕΡΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΓΕΜΙΣΤΟ ΜΕ ΓΑΡΙΔΟΣΑΛΑΤΑ, LIME ΚΑΙ ΤΖΙΝΤΖΕΡ

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΓΕΜΙΣΤΟ ΜΕ ΓΑΡΙΔΟΣΑΛΑΤΑ, LIME ΚΑΙ ΤΖΙΝΤΖΕΡ

Μπορείς να απολαύσεις αυτό το νόστιμο και ελαφρύ πιάτο στα Holmes Place Café, όλο τον Σεπτέμβριο!

Περισσοτερα
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κύριου γεύματος, ωστόσο μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες να εξελιχθεί σε ένα υγιεινό, χορταστικό, πλήρες γεύμα.

Περισσοτερα
ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

ΤA 5 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ

Τρώτε λιγότερο, τρώτε υγιεινά... αλλά δεν βλέπετε αποτελέσματα; Σταματήστε να κάνετε αυτά τα 5 συχνά λάθη!

Περισσοτερα
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ 3 ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

Αυτές είναι οι ιδανικές γλυκές απολαύσεις για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού που δεν θα σταθούν εμπόδιο στους fitness στόχους σου για άψογη φόρμα και καλή φυσική κατάσταση!

Περισσοτερα
ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

ΤΑ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Θέλετε αύξηση μυϊκής μάζας; Θέλετε να χάσετε βάρος; Έχουμε τα καλύτερα smoothies DIY για να ανακτήσετε δυνάμεις μετά από κάθε είδους προπόνηση!

Περισσοτερα
4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ) 4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ)

4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ)

Γιατί τελικά είναι τόσο δύσκολο να χάσετε βάρος; Εδώ θα βρείτε 4 συχνά εμπόδια και πώς να τα ξεπεράσετε.

Περισσοτερα
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΓΙΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΣ!ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΓΙΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΣ!

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΓΙΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΣ!

Αδύνατος δεν σημαίνει χαρούμενος: υγιής σημαίνει χαρούμενος. Εδώ θα βρείτε 4 τρόπους για να επαναπροσδιορίσετε τη φυσική κατάσταση και τους προσωπικούς σας στόχους για ευεξία.

Περισσοτερα
ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Μπορείς να απολαύσεις αυτό το δροσερό και θρεπτικό, καλοκαιρινό γλυκό στα Holmes Place Café, όλο τον Αύγουστο!

Περισσοτερα
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

To κρέας περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, των βιταμινών του συμπλέγματος Β και κυρίως της βιταμίνης Β12, της βιταμίνης D, καθώς

Περισσοτερα
Περισσοτερα