Νεα & Εκδηλωσεις

Ό,τι συμβαίνει στα Holmes Place, είναι εδώ!

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ HOLMES PLACE CAFE: SORBET ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ, ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Μπορείς να απολαύσεις αυτό το δροσερό και θρεπτικό, καλοκαιρινό γλυκό στα Holmes Place Café, όλο τον Αύγουστο!

Περισσοτερα
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ

To κρέας περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, των βιταμινών του συμπλέγματος Β και κυρίως της βιταμίνης Β12, της βιταμίνης D, καθώς

Περισσοτερα
 H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ! H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

H ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ. ΑΠΛΑ, ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!

Οι γιατροί συνιστούν τουλάχιστον 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας μέτριας έντασης κάθε εβδομάδα για τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων, καρκίνου και παχυσαρκίας.

Περισσοτερα
ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΤΟ 50% - 70% ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΥΓΙΗ ΕΝΗΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ! H ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ, ΑΦΟΥ

Περισσοτερα
ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ

ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ

Πολύ υψηλή; Πολύ χαμηλή; Εδώ θα βρείτε αυτά που πρέπει να γνωρίζετε για την τεστοστερόνη, έτσι ώστε να έχετε την υγεία των ορμονών σας υπό έλεγχο!

Περισσοτερα
ΦΑΓΗΤΟ VS. ΔΙΑΘΕΣΗ: ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΦΑΓΗΤΟ VS. ΔΙΑΘΕΣΗ: ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ

ΦΑΓΗΤΟ VS. ΔΙΑΘΕΣΗ: ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ

Πώς οι διάφορες τροφές επηρεάζουν τη διάθεση και το πρόγραμμα προπόνησής σας;

Περισσοτερα
5 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ!5 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ!

5 ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ!

Από την αποτρίχωση έως το after sun, δοκιμάστε αυτές τις 5 θεραπείες ομορφιάς DIY την επόμενη φορά που θα πάτε στην παραλία!

Περισσοτερα
Νηστεια: 4 οφελη της και ποσο συχνα μπορειτε να κανετε!Νηστεια: 4 οφελη της και ποσο συχνα μπορειτε να κανετε!

Νηστεια: 4 οφελη της και ποσο συχνα μπορειτε να κανετε!

Έχετε εγκλωβιστεί στη ρουτίνα της δίαιτας; Γιατί πρέπει, κατά διαστήματα, να δοκιμάζετε τη νηστεία για απώλεια βάρους, καλή φυσική κατάσταση και υγεία!

Περισσοτερα
ENJOY A RELAXING SUMMER WEEKEND!ENJOY A RELAXING SUMMER WEEKEND!

ENJOY A RELAXING SUMMER WEEKEND!

Πάρε μέρος στη νέα κλήρωση Wellnet για 3 χαλαρωτικά καλοκαιρινά weekends στο Ios Palace Hotel, στην Ίο!

Περισσοτερα
6 ΣΥΧΝΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ6 ΣΥΧΝΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

6 ΣΥΧΝΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

Τραυματισμοί συμβαίνουν και μερικοί συγκεκριμένοι τραυματισμοί συνήθως συμβαίνουν στην παραλία. Με λίγη απλή προετοιμασία, μπορείτε να είστε έτοιμοι, σχεδόν για τα πάντα!

Περισσοτερα
7 «ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ» ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ 7 «ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ» ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

7 «ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕΣ» ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

Αυτές είναι οι 7 υγιεινές, θαυματουργές τροφές που ενισχύουν την ομορφιά και πρέπει να δοκιμάσετε!

Περισσοτερα
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΕΝΟΧΕΣ!

Ελάτε να απενοχοποιήσουμε μαζί την αγαπημένη καλοκαιρινή λιχουδιά μικρών και μεγάλων!To παγωτό!

Περισσοτερα
Περισσοτερα