AΣΚΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΡΟΣ

Η απαλλαγή από τα επιπλέον κιλά, ειδικά στο μεσαίο τμήμα του σώματος, είναι ένας από τους πιο κοινότυπους στόχους πολλών ανδρών και γυναικών.

Το πάχος μπορεί να σας κάνει όχι μόνο να νιώθετε άβολα ή να μη σας επιτρέπει να φορέσετε οποιοδήποτε ρούχο που δεν είναι φαρδύ, αλλά είναι επίσης και εντελώς ανθυγιεινό. Όταν το λίπος συσσωρεύεται γύρω από τα εσωτερικά όργανά σας, μπορεί να αναστείλει τη σωστή λειτουργία τους. Μπορεί επίσης να ρίξει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, με αποτέλεσμα να έχετε την τάση να αρρωσταίνετε πιο συχνά και να αυξάνετε τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, διαβήτη και άλλων παθήσεων.

Ασκηθείτε

Υπάρχει μεγάλη αλήθεια στο κλασικό που λέει ότι η απώλεια βάρους έχει να κάνει με ένα ισοζύγιο από θερμίδες που προσλαμβάνονται και θερμίδες που καίγονται. Ο καλύτερος τρόπος να αυξήσετε την καύση θερμίδων σας και να διατηρήσετε το σώμα σας πιο υγιές είναι να αποκτήσετε σωματική δραστηριότητα. Η προπόνηση ενδυνάμωσης είναι το κλειδί για να αυξήσετε την αντοχή σας, αλλά ο πραγματικός τρόπος για να εξαφανίσετε το λίπος είναι η αεροβική άσκηση, δηλαδή, κάθε τι που ανεβάζει τους παλμούς της καρδιάς σας. Αν δεν σας αρέσει το τρέξιμο, δεν χρειάζεται να περάσετε ώρες στο διάδρομο. Η καλύτερη άσκηση για εσάς είναι αυτή που σας αρέσει περισσότερο. Αυτό θα μπορούσε να είναι κολύμβηση, ομαδικά μαθήματα, ένα άθλημα ή ακόμη και το να παίζετε κυνηγητό με τα παιδιά σας. Προσπαθήστε να ασκείστε τις μισές μέρες της εβδομάδας.


howtoloseweight_intext


Καταναλώστε πρωτεΐνη

Όταν ασκείστε, το σώμα σας χρειάζεται πολλές πρωτεΐνες για να χτίσετε τους μύες σας και να δώσετε περισσότερη ενέργεια στις προπονήσεις σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά οι περισσότερες πρωτεΐνες (από το κοτόπουλο, το ψάρι ή το άπαχο μοσχάρι) είναι χαμηλές σε λίπος και απαιτούν περισσότερη ενέργεια για τη χώνεψη σε σχέση με επεξεργασμένα τρόφιμα, υδατάνθρακες και σάκχαρα. Όταν γεμίζετε το σώμα σας με τροφές υψηλής ποιότητας, τότε αυτό είναι σε θέση να κάψει το ανεπιθύμητο λίπος για ενέργεια. Κάντε την πρωτεΐνη σας μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, πλούσιας σε φρούτα και λαχανικά για να λάβετε τα μεγαλύτερα οφέλη.

Μην κάνετε εξαντλητικές δίαιτες

Πολλοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να φτάνουν στα όρια της λιμοκτονίας όταν προσπαθούν να χάσουν βάρος. Ωστόσο, αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε όταν προσπαθείτε να απαλλαγείτε από το λίπος. Όταν το σώμα σας δεν λαμβάνει αρκετές θερμίδες, γυρίζει το διακόπτη σε «λειτουργία επιβίωσης», με αποτέλεσμα να μειώνει το μεταβολισμό σας για να διατηρήσει τα αποθέματα ενέργειας (λίπους) που έχετε. Αυτό είναι το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που θέλετε! Είναι καλό να περιορίζετε λίγο τις θερμίδες σας, αλλά μην περιορίζετε υπερβολικά τον εαυτό σας. Γεμίστε τη διατροφή σας με φρούτα και λαχανικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά για να διατηρήσετε υψηλά τα επίπεδα ενέργειάς σας, χωρίς να καταναλώνετε υπερβολικές θερμίδες.

Κοιμηθείτε αρκετά

Όλοι γνωρίζουμε ότι η επαρκής ποσότητα ύπνου έχει πολυάριθμα οφέλη για το σώμα και το μυαλό μας και η μείωση του λίπους είναι ένα από αυτά. Όταν δεν κοιμάστε αρκετά, το σώμα σας παράγει υψηλά επίπεδα ορμονών άγχους, τα οποία συμβάλλουν στην κατακράτηση επιπλέον λίπους στο σώμα σας. Αντίθετα, όταν κοιμάστε πλήρως τη νύχτα (περίπου 8 ώρες), τα επίπεδα άγχους σας μειώνονται και το σώμα σας έχει τη δυνατότητα να κάψει αυτό το λίπος για ενέργεια. Προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο 15 λεπτά νωρίτερα κάθε βράδυ μέχρι να φτάσετε τις συνιστώμενες 8 ώρες ύπνου τη νύχτα.


howtoloseweight_intext1


Ελάτε στα Holmes Place!

Εδώ στα Holmes Place, δημιουργήσαμε fitness & wellness clubs που είναι κάτι περισσότερο από απλά γυμναστήρια. Έχουμε όλο τον εξοπλισμό άσκησης που χρειάζεστε για να διατηρήσετε το σώμα σας σε άριστη κατάσταση, σε ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον υψηλών προδιαγραφών που θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε όμορφα όταν γυμνάζεστε!

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες