9 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ

Κανείς δεν μπορεί να επιστρέψει «στον τόπο του εγκλήματος» και να ανακαλέσει τις λέξεις, να διορθώσει τα πληγωμένα αισθήματα και να μειώσει τον πόνο από κάτι που έγινε πριν από 5 ή 10 χρόνια...

Ίσως να ήσασταν ένα παιδί στο σχολείο την πρώτη φορά που αισθανθήκατε ότι ποτέ δεν θα γινόσασταν τόσο «καλός» όσο κάποιος άλλος. Μερικές φορές τα αισθήματα χαμηλής αυτοεκτίμησης είναι το αποκορύφωμα διαφόρων περιστατικών που οδήγησαν σε αρνητικά συναισθήματα απαξίωσης.


Συμπτώματα χαμηλής αυτοεκτίμησης

Οι άνθρωποι που έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση βιώνουν συχνά φόβο και άγχος. Δεν υπάρχει απολύτως κανένα θετικό στη χαμηλή αυτοεκτίμηση. Άλλα συμπτώματα είναι:

Κρίσεις πανικού όταν πιστεύουν ότι πήραν μια κακή απόφαση που οι άλλοι θα καταλάβουν. Νομίζουν ότι το να ζητήσουν βοήθεια είναι παραδοχή ανεπάρκειας.

Κατάθλιψη, συναισθήματα απελπισίας: φοβούνται μήπως πάρουν μια κακή απόφαση και λόγω αυτού απομονώνονται και αποφεύγουν νέες δραστηριότητες. Συχνά παραμένουν σε μια καταστροφική σχέση με το φόβο να μη μείνουν μόνοι.

Ανασφάλεια για το μέλλον: νιώθουν ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν καλά, ειδικά κοινωνικές δεξιότητες και σχέσεις, που αρνούνται να δοκιμάσουν νέα πράγματα.

self-esteemboost_intext

Υπερευαισθησία: νιώθουν ότι οι άλλοι τους κοροϊδεύουν, τους επικρίνουν ή ότι θα τους εκμεταλλευτούν.

Έλλειψη αποφασιστικότητας: φοβούνται μήπως νευριάσουν τους άλλους (και εν συνεχεία την απόρριψη) αν πουν την αλήθεια, ζητήσουν αυτό που θέλουν ή μοιραστούν τα συναισθήματά τους.

Παθητικότητα που οδηγεί σε επιθετικότητα: η ανάγκη να πουν την αλήθεια και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους φτάνει σε ένα σημείο όπου αποκτούν μια στάση επίθεσης-άμυνας, σαρκαστική, αγενή ή ακόμη και βίαιη.

Ψυχαναγκαστική συμπεριφορά, εργασιομανία, τελειομανία, καταναλωτική μανία, αλκοόλ, ναρκωτικά και σεξ είναι τα μέσα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι με χαμηλή αυτοεκτίμηση για να νιώσουν καλά. Προτιμούν να παραμείνουν σε μια δουλειά χωρίς μέλλον από το να βγουν από μια βολεμένη κατάσταση και να αναζητήσουν αλλού απασχόληση. «Οι άνθρωποι χωρίς αυτοπεποίθηση θέλουν να είναι στο κέντρο της προσοχής», λέει η Marilyn Sorensen, Ph.D. «Αυτές είναι ηττοπαθείς συμπεριφορές που αυτοί που πάσχουν από χαμηλή αυτοεκτίμηση επαναλαμβάνουν συνέχεια.»


Ενισχύστε την αυτοεκτίμησή σας

Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθετε να εκτιμάτε τον εαυτό σας, να του δίνετε αξία και να ζείτε μια πιο ευτυχισμένη ζωή με ευεξία για το σώμα και το μυαλό! Εδώ θα βρείτε μερικές βασικές συμβουλές για να αυξήσετε την αυτοεκτίμησή σας και είναι τόσο εύκολες που θα αναρωτηθείτε γιατί δεν τις εφαρμόζατε μέχρι τώρα:

1. Σταματήστε κάθε φορά που αρχίζετε να τιμωρείτε τον εαυτό σας! «Είμαι τόσο ηλίθιος, μόλις έχασα αυτή τη στροφή!»
2. Σταματήστε να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους: «Αν είχα τα πόδια της, θα φόραγα σορτς κι εγώ...»
3. Ξεκινήστε να γυμνάζεστε. Τα επιστημονικά θετικά οφέλη της άσκησης είναι αδιαμφισβήτητα!
4. Ξεκινήστε να προσπαθείτε για πρόοδο, όχι για τελειότητα!
5. Σταματήστε να αυτοτιμωρείστε και να βασανίζεστε μέχρι θανάτου για κάθε λάθος που κάνατε. Κάνατε ένα λάθος. Τελείωσε. Πάμε παρακάτω.

self-esteemboost_intext

6. Ξεκινήστε να εστιάζετε στις θετικές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε που δεν εξαρτώνται από κανέναν άλλον για έγκριση ή υποστήριξη!
7. Ξεκινήστε να κάνετε κάτι που απολαμβάνετε κάθε μέρα!
8. Ξεκινήστε να κάνετε ερωτήσεις για τα Holmes Place! Είμαστε από τους ελάχιστους στον τομέα του fitness & wellness που καταλαβαίνουν την υγιή ισορροπία που χρειάζεται σε σώμα, νου και πνεύμα. Οι καταρτισμένοι επαγγελματίες μας μπορούν να προσαρμόσουν ένα πρόγραμμα αποκλειστικά στις δικές σας ανάγκες. Η χαλάρωση και η αυτοβελτίωση επέρχεται με πολλές διαφορετικές μορφές στους ανθρώπους. Το πρόγραμμά σας μπορεί να περιλαμβάνει χαλαρή yoga, θεραπείες spa και αφεψήματα βοτάνων ή μια δυναμική προπόνηση που αναζωογονεί κάθε μυ του σώματός σας!

Επικοινωνήστε με τα Holmes Place σήμερα για περισσότερες πληροφορίες.

κατηγορια Ετικετες