7 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ

Σιχαίνεστε τη δίαιτα; Αυτά τα 7 «κολπάκια» θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα επιπλέον κιλά χωρίς κόπο!

Ξεχάστε τις μοντέρνες δίαιτες που υπόσχονται καύση του λίπους μέσα σε ημέρες και μετράνε μία προς μία τις θερμίδες ή υπαγορεύουν άπειρες ώρες στο γυμναστήριο. Όσον αφορά την απώλεια βάρους, αρκούν μικρά πράγματα που πραγματικά κάνουν τεράστια διαφορά. Ενώ μερικές δίαιτες μπορεί να ρίχνουν τα κιλά γρήγορα, πολλές είναι αδύνατο να τις ακολουθήσει κανείς και το βάρος σύντομα συσσωρεύεται ξανά.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να απαλλαγείτε από το επιπλέον βάρος χωρίς κόπο, απλά με μερικές μικρές καθημερινές αλλαγές. Οι μελέτες δείχνουν ότι χρειάζονται περισσότεροι από 2 μήνες για να γίνει μια συνήθεια αυτόματη. Γι’ αυτό με την πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών στον τρόπο ζωής για ένα ικανό χρονικό διάστημα, θα δείτε σταδιακά τα κιλά να πέφτουν και θα είστε σε θέση να συνεχίσετε για το προβλεπόμενο διάστημα.

Αυτά είναι τα 7 καλύτερα κόλπα μας για να… ξυπνήσετε πιο αδύνατοι. Και όλα αυτά; Χωρίς καμία δίαιτα!

1.Πρόγραμμα, πρόγραμμα και πάλι πρόγραμμα

Αργείτε για τη δουλειά: μπορεί να παραλείψετε το πρωινό, να ξεχάσετε το μεσημεριανό σας και να χάσετε κάθε καλή πρόθεση να φάτε καλά μέσα στην καθημερινή φούρια. Αλλά το να προγραμματίσετε τα γεύματά σας είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να χάσετε βάρος. Αν δεν προγραμματίσετε κάτι, δεν θα το κάνετε: γι’ αυτό οργανώστε την ημέρα σας, καθώς και το τι θα φάτε και το πότε θα πάτε στο γυμναστήριο. Οι άνθρωποι που χάνουν βάρος με την πάροδο του χρόνου τηρούν κατά γράμμα το πρόγραμμα διατροφής τους, καθώς και συστηματικό πρόγραμμα άσκησης: το μόνο που χρειάζεστε είναι έναν προοδευτικό τρόπο σκέψης!

2.Ποτέ μην ψωνίζετε πεινασμένοι

Αν πάτε σούπερ μάρκετ για ψώνια με άδειο στομάχι, μην εκπλαγείτε αν επιστρέψετε σπίτι με περισσότερα δελεαστικά φαγητά και πράγματα που δεν χρειάζεστε. Φτιάξτε μια λίστα με τα ψώνια από πριν με όλα όσα θα χρειαστείτε για την εβδομάδα και ακολουθήστε την πιστά. Η υγιεινή διατροφή και η απώλεια βάρους ξεκινούν με ψυγείο και ντουλάπια γεμάτα με θρεπτικές τροφές.

7habits_intext

3.Φάτε συνειδητά

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να καταγράψει ότι είστε πλήρεις. Όταν τρώτε το φαγητό σας καθιστοί χωρίς να αποσπάται η προσοχή σας και απολαμβάνετε συνειδητά τα γεύματά σας, θα διεγείρετε αυτά τα εσωτερικά σήματα που ελέγχουν την πείνα και το αίσθημα κορεσμού. Προσπαθήστε να αφήνετε το πιρούνι σας κάτω ανάμεσα στις μπουκιές για να μασάτε το φαγητό σας σωστά και να πίνετε άφθονο νερό με τα γεύματά σας.

4.Μην ξεχνάτε το πρωινό

Υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν ότι αν τρώτε πρωινό, θα χάσετε ευκολότερα βάρος. Όταν παραλείπετε το πρωινό, είτε επειδή δεν έχετε χρόνο, είτε απλά επειδή δεν νιώθετε πεινασμένοι νωρίς το πρωί, λιμοκτονείτε έως το μεσημέρι και την ώρα του γεύματος. Θα τσιμπολογάτε απερίσκεπτα και θα καταλήξετε να πέσετε με τα μούτρα στο φαΐ το απόγευμα. Για να το θέσουμε απλά, όταν παραλείπετε το πρωινό, καταστρέφετε όλη την ημέρα σας.

5.Αποκτήστε υγιεινές εναλλακτικές

Η επιλογή τροφίμων με λιγότερες θερμίδες, λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι είναι ο πιο εύκολος και απλός τρόπος για να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα. Για παράδειγμα, αντικαταστήστε το πλήρες γάλα με ημιαποβουτυρωμένο, το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης, τη σόδα με ανθρακούχο νερό και τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς με ανάλατους.

7habits_intext

6.Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο για το βραδινό σας

Αν βλέπουμε το πιάτο μας γεμάτο, αυτό κάνει το γεύμα μας να φαίνεται μεγαλύτερο. Γι’ αυτό, αν χρησιμοποιήσουμε μικρότερο σκεύος για το βραδινό μας, μπορούμε να ξεγελάσουμε τα μάτια μας και το μυαλό μας νομίζοντας ότι τρώμε περισσότερο. Το αποτέλεσμα; Χορταίνουμε με λιγότερο φαγητό.

7.Περπατήστε 5 λεπτά περισσότερο

Είτε κατεβαίνετε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα, είτε ανεβαίνετε με τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που μπορείτε να κάνετε κάθε μέρα για να κάψετε θερμίδες και να χάσετε βάρος γρηγορότερα. Αν αυξήσετε τις καθημερινές δραστηριότητες λίγο κάθε φορά, δεν θα νιώθετε πιεσμένοι από το να φτάσετε το στόχο σας για 30 λεπτά άσκησης τουλάχιστον την ημέρα (που παρεμπιπτόντως καίει περίπου 120 έξτρα θερμίδες κάθε μέρα).

Η Ομάδα των Holmes Place

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες