6 TOP TIPS ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ!

Αν ο καιρός εξακολουθεί να είναι καλός, εκμεταλλευτείτε το! Τις ηλιόλουστες ημέρες έχετε την ευκαιρία να διατηρήσετε τον υγιεινό τρόπο ζωής σας με διασκεδαστικό και εύκολο τρόπο. Θα θέλαμε να σας δούμε να διατηρείτε τη διάθεση των διακοπών σας, ακόμη και μετά την επιστροφή σας στην καθημερινότητα!

Οι προπονήσεις στην ύπαιθρο θα σας βοηθήσουν να έρθετε σε επαφή με έναν διαφορετικό τρόπο εκγύμνασης, σε έναν διαφορετικό χώρο που σας δίνει μια αίσθηση ελευθερίας.

Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές όταν κάνετε ένα πρόγραμμα προπόνησης στην ύπαιθρο, διασκεδάστε και εκμεταλλευτείτε την ηλιοφάνεια, όσο κρατήσει:

• Απολαύστε το περιβάλλον ενός πάρκου ή μιας παραλίας.

• Πάρτε λίγη βιταμίνη D από τον ήλιο και προπονηθείτε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα για να αποφύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο.

abs on sant

• Να φοράτε πάντα αντηλιακό.

• Παραμείνετε ενυδατωμένοι, πίνετε αρκετό νερό σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.

• Απελευθερώστε τη φαντασία σας, καθώς μπορείτε πάντα να ανακαλύψετε νέες ασκήσεις και να τις προσθέσετε στην υπαίθρια προπόνησή σας (με ασφάλεια).

• Για να ολοκληρώσετε ομαλά, θυμηθείτε να κάνετε οπωσδήποτε διατάσεις, περίπου 15 δευτερόλεπτα για κάθε μυική ομάδα.

streching in text

Τώρα είστε πανέτοιμοι να απολαύσετε την προπόνησή σας, στην ύπαιθρο οποιαδήποτε στιγμή!

Η Ομάδα των Holmes Place

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤO OUTDOOR TRAINING!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τη δραστηριότητα που σας ενδιαφέρει. Με την αποστολή της φόρμας θα λάβετε στο email σας τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης της υπηρεσίας Outdoor Training, των οποίων η αποδοχή είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή σας.

κατηγορια Ετικετες