6 ΣΥΧΝΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ

Τραυματισμοί συμβαίνουν και μερικοί συγκεκριμένοι τραυματισμοί συνήθως συμβαίνουν στην παραλία. Με λίγη απλή προετοιμασία, μπορείτε να είστε έτοιμοι, σχεδόν για τα πάντα!

Εδώ θα βρείτε μια λίστα με τους πιο κοινούς τραυματισμούς και πώς να τους αποφύγετε ή για να είστε προετοιμασμένοι σε περίπτωση που προκύψουν

Εγκαύματα

Ένας από τους πιο κοινούς τραυματισμούς της παραλίας είναι το ηλιακό έγκαυμα. Αν και η πρόληψη αυτού του τραυματισμού είναι εύκολη, συμβαίνει.
Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν τα ηλιακά εγκαύματα είναι να αποφεύγεται η έκθεση στον ήλιο. Ειδικά μεταξύ 12:00 και 15:00, η υπεριώδης ακτινοβολία είναι πολύ επιθετική. Αν πρέπει να είστε έξω, βρείτε σκιά. Χρησιμοποιείτε αντηλιακό με ελάχιστο δείκτη 15, σε πλούσια ποσότητα, πριν βγείτε έξω. Επαναλαμβάνετε μετά από το κολύμπι, ακόμα κι αν το αντηλιακό είναι αδιάβροχο. Τα απλά εγκαύματα αντιμετωπίζονται εύκολα. Απομακρυνθείτε από τον ήλιο, ενυδατωθείτε, ανακουφιστείτε με μια μη λιπαρή ενυδατική κρέμα (αλλά μην τρίβετε δυνατά) και ίσως να βοηθήσει και λίγη παρακεταμόλη. Και φυσικά μην επιστρέψετε στον ήλιο. Πιο σοβαρά εγκαύματα που περιλαμβάνουν πυρετό και φουσκάλες, καθώς και οποιοδήποτε έγκαυμα σε παιδιά κάτω του 1 έτους, πρέπει να ελέγχονται από γιατρό.

injured 1 inside

Κοψίματα

Τα κοψίματα, ειδικά στην πατούσα, είναι συνήθη στην παραλία. Σε περιοχές με πολλά κοχύλια, είναι καλύτερο να φοράτε παπούτσια ή σανδάλια. Να έχετε μαζί σας ένα μικρό κουτί πρώτων βοηθειών και λίγο καθαρό νερό για να καθαρίζετε τα τραύματα και να προστατεύεστε από περαιτέρω βλάβη.
Τα βαθύτερα κοψίματα μπορεί να απαιτούν καθαρισμό και ράμματα σε τοπικό κέντρο υγείας, αλλά οι απλές δεξιότητες πρώτων βοηθειών και οι προμήθειές σας πρέπει να είναι η πρώτη γραμμή άμυνάς σας.


Τσούχτρες

Οι τσούχτρες δεν καταδιώκουν τους ανθρώπους, αλλά κάποιος που κολυμπάει κατά πάνω τους ή αγγίξει μία, ή ακόμη και πέσει πάνω σε μια νεκρή, μπορεί να τσιμπηθεί. Αν οι τσούχτρες έχουν κατακλύσει μια παραλία, καλύτερα να μείνετε έξω από το νερό.

Τα τσιμπήματα τσούχτρας αφήνουν χιλιάδες μικροσκοπικά κεντριά στην επιδερμίδα που ονομάζονται νηματοκύστες. Αυτά τα κεντριά μπορούν να συνεχίσουν να απελευθερώνουν (ή να εκλύουν) το δηλητήριο της τσούχτρας στον οργανισμό. Μην ξύνετε τυχόν κεντριά που υπάρχουν στην επιδερμίδα, καθώς μάλλον θα κάνετε τα τσιμπήματα χειρότερα.

Η έρευνα έχει δείξει ότι η προσθήκη ξυδιού, μια κοινή θεραπεία, είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Το ξύδι σταματάει οποιαδήποτε κύτταρα των κεντριών που δεν έχουν ακόμη ελευθερώσει το δηλητήριό τους από την έκλυση του φορτίου τους. ΜΗΝ πλένετε την περιοχή με δροσερό νερό, καθώς αυτό προκαλεί τα κύτταρα να απελευθερώσουν περισσότερο δηλητήριο! Μη βάζετε πάγο ή παγοθήκες σε ένα τσίμπημα.

Αναζητήστε εκτάκτως θεραπευτική αγωγή αν:

  • Τα τσιμπήματα καλύπτουν μεγάλες επιφάνειες της επιδερμίδας
  • Έχετε πολλά συμπτώματα ή μια σοβαρή αλλεργική αντίδραση.

injured inside 3

Τσιμπήματα από ψύλλους της άμμου

Σε πολλές περιπτώσεις, μια βόλτα στην παραλία μπορεί να συνοδεύεται από ένα ή περισσότερα τσιμπήματα ψύλλων της άμμου. Ένα τσίμπημα από έναν ψύλλο της άμμου είναι πιο πιθανό να συμβεί την αυγή ή το βράδυ και τις νυχτερινές ώρες στην παραλία ή άλλες αμμώδεις παραθαλάσσιες περιοχές.
Παρά το μέγεθός του, το τσίμπημα ψύλλου της άμμου είναι αρκετά επώδυνο. Πράγματι, τις περισσότερες φορές το τσίμπημα είναι πιο επώδυνο από αυτό ενός τυπικού μεγαλύτερου κουνουπιού. Εκτός από τον πόνο, το τσίμπημα προκαλεί εξάνθημα στην επιδερμίδα που μπορεί να διαρκέσει για αρκετές ημέρες. Μπορεί επίσης να εκδηλωθεί πυρετός. Οι ουλές ή οι κνιδώσεις που δημιουργούν τα τσιμπήματα προκαλούν έντονο κνησμό. Το ξύσιμο των περιοχών που έχουν υποστεί το τσίμπημα πρέπει να αποφεύγεται για την πρόληψη ανάπτυξης μόλυνσης. Το ξύσιμο θα επιτείνει τα συμπτώματα οιδήματος, κνησμού και ερυθήματος της επιδερμίδας.
Οι διαδικασίες θεραπείας και τα βήματα πρόληψης ενός τσιμπήματος ψύλλου της άμμου είναι παρόμοια με αυτά που εφαρμόζονται για τα κουνούπια.

Δηλητηρίαση από αλκοόλ

Ο παραθερισμός στην παραλία συχνά συνεπάγεται και την κατανάλωση αλκοόλ που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα αν δεν είστε προσεκτικοί. Η κατανάλωση αλκοόλ μέσα στην καλοκαιρινή ζέστη μπορεί επίσης να προκαλέσει διάφορα προβλήματα υγείας, όπως υπογλυκαιμία, αρρυθμίες, αφυδάτωση και αύξηση βάρους. Η αφυδάτωση μπορεί επίσης να αυξήσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου (ειδικά για ανθρώπους με υψηλή αρτηριακή πίεση). Η δηλητηρίαση από αλκοόλ μπορεί να προκύψει όταν μια τοξική ποσότητα αλκοόλ έχει καταναλωθεί, συνήθως σε μια σύντομη χρονική περίοδο. Το άτομο που επηρεάζεται μπορεί να γίνει εξαιρετικά αποπροσανατολισμένο, αδρανές ή ασυνείδητο με ρηχή αναπνοή. Λόγω του ότι η δηλητηρίαση από το αλκοόλ μπορεί να είναι θανατηφόρα, είναι απαραίτητη η επείγουσα θεραπεία.

injured 2 inside

Τραυματισμοί από τρέξιμο στην άμμο

Η επιφάνεια της παραλίας που είναι σπάνια παντού ομαλή και επίπεδη, αλλάζει δραστικά από εξαιρετικά απαλή σε σκληρή. Εξάλλου, η παραλία έχει μια θεαματική κατηφορική κλίση στο σημείο που προσεγγίζει το νερό.
Οι πιο κοινοί τραυματισμοί από τρέξιμο στην άμμο περιλαμβάνουν διαστρέμματα των συνδέσμων των αστραγάλων και των συνδέσμων του γονάτου. Είναι σίγουρο ότι το να περπατάει κανείς ξυπόλυτος είναι πιο ανατομικό σε σχέση με το να φοράει παπούτσια του τένις, αλλά για τους αρχάριους, το τρέξιμο με αθλητικά του τένις στην άμμο θα είναι ο καλύτερος τρόπος για την αποφυγή τραυματισμών.

Photosource

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες