5 TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΥΓΙΕΙΣ ΑΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ

Σας παρουσιάζουμε, 5 πολύ χρήσιμες συμβουλές για να αλλάξετε εύκολα τις κακές συνήθειες που αναπόφευκτα δημιουργούνται από την καθιστική εργασία.

Οι απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, ο μουντός καιρός και οι ατελείωτες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, σε συνδυασμό με τον κακό φωτισμό που συχνά έχουν τα γραφεία, δεν επηρεάζουν μόνο την απόδοσή μας, αλλά και την υγεία μας.

1.Αλλάξτε θέση στην οθόνη σας.

insise right pos 1

Σύμφωνα με τις οδηγίες των οφθαλμίατρων, η κορυφή της οθόνης του υπολογιστή πρέπει να βρίσκεται στο ύψος των ματιών μας. Αν βρίσκεται πιο ψηλά ή πιο χαμηλά, αναγκαζόμαστε να μετακινούμε, ασυναίσθητα, το κεφάλι μας για να προσαρμοστούμε στην εικόνα, επιβαρύνοντας τον αυχένα και την πλάτη μας. Οι μελέτες δείχνουν, επίσης, πως όταν τα μάτια μας εστιάζουν ψηλά, αυξάνονται οι πιθανότητες για την ανάπτυξη ξηροφθαλμίας.

2.Βελτιώστε τη στάση του σώματός σας.

inside right 2

Οι περισσότεροι εργαζόμενοι σε υπολογιστή «βυθίζονται» στην οθόνη τους, ο λαιμός τους, δηλαδή, παίρνει μια κλίση προς τα εμπρός για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αυτή η έλλειψη ισορροπίας στο σώμα καταπονεί τον αυχένα και την πλάτη μας.
Οι φυσικοθεραπευτές συνιστούν μερικές απλές ασκήσεις, όπως το να τεντώνουμε το πηγούνι μας μπροστά σε τακτά χρονικά διαστήματα, για να κρατάμε το λαιμό και την σπονδυλική μας στήλη στην ευθεία.

3.Όσο μπορείτε, δουλέψτε όρθιοι!

inside 3 right posi

Οι σύγχρονοι χώροι εργασίας έχουν κατασκευαστεί με το σκεπτικό ότι πρέπει να καθόμαστε, όμως όλοι ξέρουμε πως οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι και για να είμαστε όρθιοι!
Το “standing desk” – το γραφείο όπου μπορούμε να δουλεύουμε όρθιοι, είναι η νέα «τάση» της εποχής, αφού, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου της Μινεσότα, οι χώροι εργασίας που έκαναν τη συγκεκριμένη μετατροπή στα γραφεία τους, βοήθησαν τους εργαζόμενους να αντικαταστήσουν το 25% της ώρας που κάθονται, με το να στέκονται όρθιοι. Η αλλαγή αυτή βοήθησε σημαντικά την αίσθηση της ευεξίας των εργαζομένων, ενώ ταυτόχρονα μείωσε την κούραση και τη νωθρότητα που ένιωθαν κατά τη διάρκεια της ημέρας.

4.Κινηθείτε περισσότερο.

Γιατί, όμως, να στέκεστε απλώς όρθιοι, ενώ θα μπορούσατε ακόμα και να περπατάτε;
Πολλές εταιρείες στην Αμερική έχουν εξοπλιστεί με γραφεία που συνδυάζονται με διάδρομο, ώστε οι εργαζόμενοι να καίνε 100 θερμίδες την ώρα περισσότερες απ’ όσες θα έκαιγαν αν ήταν καθιστοί.
Η φιλοσοφία είναι, ουσιαστικά, το να δουλεύουμε σε διαφορετικές στάσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το ιδανικό, φυσικά, θα ήταν να έχει ο κάθε εργασιακός χώρος γραφεία όλων των τύπων, παραδοσιακά, standing αλλά και γραφεία με διάδρομο, τα οποία ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν, αφού τους επιτρέπουν να περπατούν όσο δουλεύουν – ειδικά όσα περιλαμβάνουν και trackers που δείχνουν πόσα βήματα έχουν κάνει μέσα στη μέρα, δίνοντάς τους το κίνητρο να «δουλεύουν» και για την φυσική τους κατάσταση όσο εργάζονται.

5.Δουλέψτε οργανωμένα και με «ρυθμό»!

inside 4 right postion

Η δουλειά χωρίς καθόλου «παιχνίδι» έχει ως αποτέλεσμα κακούς υπαλλήλους. Τα διαλείμματα για να τσεκάρουμε το Facebook ή να διαβάσουμε κάποιο άρθρο, είτε στο κινητό, είτε στον υπολογιστή, βοηθούν την απόδοσή μας αλλά και την ψυχολογία μας.
Μια πολύ γνωστή και δοκιμασμένη τεχνική διαχείρισης χρόνου, η «Τεχνική Pomodoro», προτείνει να χωρίζουμε τα καθήκοντά μας σε 25λεπτα εντατικής εργασίας και 5λεπτα διαλείμματος. Ονομάστηκε έτσι επειδή μπορούμε να κρατήσουμε χρόνο χρησιμοποιώντας τα απλά χρονόμετρα κουζίνας, που συνήθως έχουν σχήμα ντομάτας (Pomodoro σημαίνει ντομάτα στα ιταλικά).
Η συγκεκριμένη μέθοδος βοηθά τους υπαλλήλους να δουλεύουν χωρίς να αποσπώνται, και στη συνέχεια τους επιβραβεύει δίνοντάς τους χρόνο για να χαλαρώσουν. Φυσικά, πλέον υπάρχουν άπειρα applications που μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή ή το κινητό σας για να οργανώνετε το χρόνο σας ενώ δουλεύετε.

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ!

Photosource
Photosource

TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

κατηγορια Ετικετες