5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

Αλλάξτε τη ρουτίνα σας, αλλάξτε τη ζωή σας: 5 τρόποι για να αναπτύξετε μια νέα υγιεινή συνήθεια στη ζωή σας!

«Το κίνητρο είναι αυτό που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε. Η συνήθεια είναι αυτή που θα σας βοηθήσει να συνεχίσετε.»

Ο θρυλικός αθλητής Jim Ryun είπε αυτά τα διάσημα λόγια. Αλλά από πού αρχικά θα αντλήσετε το κίνητρό σας; Όλοι θέλουμε να γεμίσουμε τις ζωές μας με πιο θετικές, υγιείς δραστηριότητες: από την άσκηση και το διαλογισμό έως την εξασφάλιση αρκετού ύπνου και τη διατροφή με μη επεξεργασμένες τροφές.

Αν βάλετε μια νέα υγιεινή συνήθεια στη ζωή σας, θα μπορέσετε να καθορίσετε τι είναι σημαντικό, να παρακολουθήσετε στόχους, να σταματήσετε να κωλυσιεργείτε, να γίνετε πιο υγιείς και τελικά να ζήσετε περισσότερο. Εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους για να αναβαθμίσετε την καθημερινή ρουτίνα σας και να αρχίσετε να επιτυγχάνετε αυτούς τους στόχους:

inside 1 upgrade your daily routine

1.Βρείτε τι σας ενδιαφέρει

Τι σας ενδιαφέρει; Ξεκινήστε τη μέρα σας με μια πρόθεση ή ένα μάντρα για να βάλετε το μυαλό σας σε μια κατάσταση θετικής ενέργειας και να επιτύχετε απόλυτη συγκέντρωση. Αναρωτηθείτε: «Τι θα πρέπει να αφήσω στην άκρη για να το κάνω αυτό;» Μόλις ανακαλύψετε τι είναι σημαντικό και τι όχι, αυτόματα θα βρείτε τις νέες σας συνήθειες.

2.Παρακολουθήστε πώς ξοδεύετε το χρόνο σας

Είμαστε όλοι υπεύθυνοι για το πώς σπαταλάμε τις μέρες μας, είτε πρόκειται για 1 ώρα το πρωί είτε για ολόκληρες εβδομάδες. Αν δεν μπορείτε να ελέγξετε το πώς σπαταλάτε το χρόνο σας, ξεκινήστε να κρατάτε ένα ημερολόγιο για μερικές εβδομάδες, καταγράφοντας τι κάνετε κάθε ώρα. Να είστε ειλικρινείς. Στη συνέχεια, κατηγοριοποιήστε σε ενότητες όπως άσκηση, εργασία, διάβασμα και τηλεόραση. Δείτε πόσο χρόνο περνάτε σε κάθε κατηγορία, πού θέλετε να περνάτε λιγότερο χρόνο και σε τι θέλετε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο.

inside 2 upgrade your daily routine

3.Φάτε το βάτραχο

Όχι κυριολεκτικά… μην πάτε να παραγγείλετε ένα καρότσι γεμάτο γαλλικές λιχουδιές! Το ρητό σημαίνει μεταφορικά ότι αν το πρώτο πράγμα που κάνεις κάθε πρωί είναι να τρως ένα ζωντανό βάτραχο, τίποτα χειρότερο δεν θα σου συμβεί την υπόλοιπη ημέρα. Ας το θέσουμε απλά: αν υπάρχει κάτι που αναβάλλετε και αποφεύγετε καθυστερώντας το, όπως το πρωινό τρέξιμο ή ένα σημαντικό τηλεφώνημα, κάντε το πρώτο πράγμα το πρωί και η υπόλοιπη ημέρα θα περάσει ανάλαφρα.

4.Κάντε το εύκολο

Αν η νέα συνήθειά σας περιλαμβάνει επίσκεψη στο γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα, βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός της προπόνησής σας είναι έτοιμος από την προηγούμενη ημέρα. Αν θέλετε να κάνετε διαλογισμό κάθε πρωί, βρείτε ένα ήσυχο μέρος. Αν θέλετε να τρώτε πιο υγιεινά στη δουλειά, προετοιμάζετε τα γεύματά σας από την Κυριακή για όλη την εβδομάδα.

inside 3 upgrade your daily routine

5.Μιλήστε με ένα φίλο

Όταν κοινοποιείτε τις προθέσεις σας για μια νέα συνήθεια ή ένα νέο στόχο, είναι πιο πιθανό να επικεντρώσετε σε αυτόν. Μπορείτε να κάνετε και ένα ακόμη βήμα και να τον βάλετε στη νέα συνήθειά σας, ειδικά αν ο στόχος είναι να αποκτήσετε καλή φυσική κατάσταση. Ο προγραμματισμός μιας προπόνησης με ένα φίλο, σας δημιουργεί ένα αίσθημα δέσμευσης για να μην ακυρώσετε: άλλο είναι το να παραλείπετε μια ατομική σας προπόνηση και διαφορετικό να «κρεμάτε» έναν φίλο που βασίζεται σε εσάς.

Νιώθετε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια νέα, υγιεινή συνήθεια; Εάν ναι, αξιοποιήστε την ειδική επετειακή προσφορά μας που θα κάνει κάθε ημέρα σας καλύτερη από την προηγούμενη! Δείτε πώς μπορείτε να συμμετέχετε δωρεάν ΕΔΩ!

Γνωριστε μας

Κλείστε σήμερα ένα ραντεβού στο Club της επιλογής σας!

κατηγορια Ετικετες