5 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΑΣ

5 συμβουλές προπόνησης για να ενισχύσετε το μυαλό σας και να βελτιώσετε τη μνήμη σας!

Η προπόνηση δεν κάνει απλά θαύματα για την υγεία σας: βοηθάει και το μυαλό σας να είναι σε εγρήγορση και δυναμώνει τη μνήμη σας. Πράγματι, έρευνες καταδεικνύουν ότι μέτρια προς έντονη άσκηση μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση του εγκεφάλου κατά 10 χρόνια, προστατεύοντας τη μνήμη και τις δεξιότητες της σκέψης.

Πώς συμβαίνει όμως αυτό; Λοιπόν, η κίνηση του σώματος απαιτεί πολλά από το μυαλό. Από την ελαφριά yoga έως το μέτριο τρέξιμο, η άσκηση ενεργοποιεί πληθώρα νευρώνων που δημιουργούν, προσλαμβάνουν και ερμηνεύουν επαναλαμβανόμενα, αστραπιαία μηνύματα από το νευρικό σύστημα. Αυτά τα σήματα συντονίζουν τις συσπάσεις των μυών, την όραση, την ισορροπία και άλλα σύνθετα συστήματα του σώματος.

Εδώ θα βρείτε 5 τρόπους για να κρατήσετε το μυαλό σας υγιές με την πάροδο του χρόνου και να προλάβετε ασθένειες όπως η άνοια, ενώ θα διατηρείτε το σώμα σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

1.Walk it out


Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το Τμήμα Επιστήμης της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο της Γεωργίας, 20 λεπτά άσκησης αρκούν για να βοηθήσουν την επεξεργασία πληροφοριών και τις λειτουργίες της μνήμης. Ένα γρήγορο περπάτημα για περίπου 1 ώρα, δύο φορές την εβδομάδα, θα αυξήσει τους παλμούς της καρδιάς σας για 120 λεπτά την εβδομάδα. Σκεφτείτε τη δύναμη που αποκτά το μυαλό σας!

2.Η άσκηση σε πρώτο πλάνο

Οι πρωινές προπονήσεις όχι μόνο εντείνουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου και σας προετοιμάζουν για ό,τι σας επιφυλάσσει η δουλειά μέσα στη μέρα, αλλά και βοηθούν στη συγκράτηση νέων πληροφοριών και στην ενεργοποίηση μιας πιο θετικής αντίδρασης σε περίπλοκες καταστάσεις. Αν δεν έχετε χρόνο για πρωινή προπόνηση, κάθε άσκηση είναι καλύτερη από το τίποτα. Να θυμάστε, ο,τιδήποτε είναι καλό για την καρδιά σας, είναι εξαιρετικό για το μυαλό σας.

5ways_intext

3.Προπόνηση 4 ώρες μετά από την εκμάθηση

Οι έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση που πραγματοποιείται 4 ώρες μετά από κάτι καινούριο που μάθατε, σας βοηθάει να συγκρατήσετε τις πληροφορίες που πήρατε για περισσότερο. Ωστόσο, δεν διαπιστώθηκε το ίδιο αποτέλεσμα σε περίπτωση που η προπόνηση γινόταν αμέσως μετά από την εκμάθηση. Μάλλον σχετίζεται με την απελευθέρωση κατεχολαμινών, χημικές ουσίες που είναι γνωστό ότι βελτιώνουν τη μνήμη, αν και ο ακριβής λόγος για αυτή τη βελτίωση της μνήμης δεν είναι γνωστός με λεπτομέρεια.

4.Πάμε για χορό!

Εκτός από το ότι σας βοηθάει να χάσετε βάρος, να διατηρήσετε ευλυγισία, να μειώσετε το άγχος και να κάνετε φίλους, ο χορός είναι μία από τις καλύτερες προπονήσεις για το μυαλό. Από το swing έως τη zumba, οι προπονήσεις που ενσωματώνουν ρυθμό και στρατηγική συντονισμού με αερόβια άσκηση, μπορούν να ενισχύσουν τη μνήμη σας και να προλάβουν την εμφάνιση της άνοιας με την πάροδο των χρόνων. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς αναστρέφει την απώλεια όγκου στον ιππόκαμπο, το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τη μνήμη. Η εκμάθηση των κινήσεων του χορού είναι απαιτητική τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Οπότε οι χορευτές μεγιστοποιούν σταθερά τις λειτουργίες του εγκεφάλου τους, απομνημονεύοντας και προβάροντας βήματα στα προγράμματα χορού.

5ways_intext

5.Κάντε κάτι διαφορετικό

Πάτε στο γυμναστήριο μόνοι; Προγραμματίστε μια κυκλική προπόνηση. Συνδυάζοντας διάφορες δραστηριότητες, θα κρατήσετε έντονο το ρυθμό της καρδιάς σας, ενώ θα ανακατευθύνετε συνεχώς την προσοχή σας για να χειριστείτε διαφορετικές σωματικές και πνευματικές απαιτήσεις. Αν δεν έχετε χρόνο για μια σωστή προπόνηση και νιώθετε λίγο εξαντλημένοι, δοκιμάστε μερικές επιτόπου αναπηδήσεις για να κάνετε το αίμα σας να τρέξει και το μυαλό σας να δουλέψει.

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες