5 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ!

Νομίζεις πως είναι τόσο απλό όσο το να βάζεις το ένα πόδι μπροστά στο άλλο; Ναι, λοιπόν, φαίνεται πως υπέροχα πράγματα συμβαίνουν κάθε φορά που βγαίνεις έξω για περπάτημα.

Με 1-5 λεπτά περπάτημα

Από τα πρώτα κιόλας βήματα που κάνεις απελευθερώνεται ενέργεια, η οποία παράγει χημικές ουσίες στα κύτταρά σου, που τροφοδοτούν τα πόδια για να κάνουν τον βηματισμό. Ο ρυθμός της καρδιάς, που μετράται στους 70-100 παλμούς ανά λεπτό, ενισχύει τη ροή του αίματος και ζεσταίνει τους μυς. Κάθε δυσκαμψία (ή δυσκολία στην κίνηση) υποχωρεί όσο οι αρθρώσεις απελευθερώνουν υγρό για να βοηθήσουν στην κίνηση. Καθώς περπατάς το σώμα σου καίει 5 θερμίδες το λεπτό. Αντίθετα όταν δεν κινείσαι καις μόνο 1 θερμίδα το λεπτό.

Με 6-10 λεπτά περπάτημα

Οι χτύποι της καρδιάς αυξάνονται από τους 100 στους 140 παλμούς και σαν αποτέλεσμα καις μέχρι 6 θερμίδες το λεπτό, καθώς εντείνεις τον ρυθμό της κίνησης. Η μικρή αύξηση της αρτηριακής πίεσης αντισταθμίζεται από την απελευθέρωση χημικών ουσιών, που αυξάνουν τα αιμοφόρα αγγεία, φέρνοντας περισσότερο αίμα και οξυγόνο στους μυς.

Με 11-20 λεπτά περπάτημα

Η θερμοκρασία του σώματός σου συνεχίζει να ανεβαίνει κι αρχίζεις να ιδρώνεις, ενώ τα αιμοφόρα αγγεία που βρίσκονται κοντά στο δέρμα διαστέλλονται και απελευθερώνουν θερμότητα. Καθώς το περπάτημά σου γίνεται όλο και πιο γρήγορο θα καις έως και 7 θερμίδες το λεπτό και θα έχεις δυσκολία στην αναπνοή. Ορμόνες, όπως η επινεφρίνη και η γλυκαγόνη, διευρύνονται για να απελευθερώσουν υγρό στους μυς.

intext

Με 21-45 λεπτά περπάτημα

Με μια αίσθηση αναζωογόνησης αρχίζεις να χαλαρώνεις, ενώ το σώμα σου αποφορτίζεται λόγω της απελευθέρωσης χημικών ουσιών, όπως οι ενδορφίνες, στον εγκέφαλό σου. Όσο περισσότερο λίπος καις, τα επίπεδα της ινσουλίνης (η οποία βοηθά στην αποθήκευση του λίπους) πέφτουν - μια καλή είδηση για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος ή είναι διαβητικοί.

Με 46-60 λεπτά περπάτημα

Οι μύες σου μπορεί να παρουσιάσουν κόπωση, καθώς μειώνεται το απόθεμα των υδατανθράκων. Όσο ηρεμείς, οι χτύποι της καρδιάς μειώνονται και η αναπνοή σου επιβραδύνεται. Θα καις λιγότερες θερμίδες αλλά περισσότερες από όσες προτού ξεκινήσεις. Η καύση των θερμίδων θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα για περίπου 1 ώρα.

Every step counts at Holmes Place!

Ένας 2μηνος fitness διαγωνισμός έχει ξεκινήσει μεταξύ των τριών Holmes Place Clubs και θα διαρκέσει έως Τρίτη 15/12, με στόχο έχει να αναδείξει το πιο… δραστήριο Club με την υποστήριξη της Garmin και του εκπληκτικού activity tracker Vivofit! Εάν είσαι μέλος των Holmes Place δες εδώ!

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες