4 top τροφες που σε χορταινουν και σε γεμιζουν ενεργεια!

Το μυστικό για απώλεια βάρους που διαρκεί δεν κρύβεται στις υπερβολικά πολύπλοκες μεθόδους καταμέτρησης θερμίδων και στα «κολπάκια» απώλειας βάρους που μπορεί να ξέρατε μέχρι τώρα. Αντίθετα, ο πιο αποτελεσματικός και φυσικός τρόπος, είναι να «ακούς» και να δουλεύεις με τους φυσικούς ρυθμούς αίσθησης πείνας και ύπνου του σώματός σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να μειώσεις τις λιγούρες, να κάψεις λίπος και να στείλεις τα επίπεδα ενέργειας σου… στον ουρανό!

Έρευνες δείχνουν ότι τα εσωτερικά «ρολόγια» που ρυθμίζουν τους κύκλους της πείνας και του ύπνου μας, βγαίνουν συνέχεια εκτός ρυθμού, λόγω σημάτων που τους στέλνουμε όλη μέρα με την κατανάλωση των λάθος τροφών. Το αποτέλεσμα; Πέφτουμε σε έναν «φαύλο κύκλο πάχους» ο οποίος διεγείρει τις ορμόνες που μας κάνουν να πεινάμε, κάνοντας τις λιγούρες σχεδόν αναπόφευκτες. Αν όμως καταφέρεις και συντονιστείς με τα φυσικά προγράμματα πείνας και ύπνου του σώματός σου μπορείς -επιτέλους- να πεις «αντίο» στην κοιλίτσα.
Η επαναστατική δίαιτα Belly Melt του Prevention, εξηγεί την επιστήμη πίσω από το γιατί το να κοιμάσαι καλά τη νύχτα θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος ενώ.. η τύχη σου δουλεύει. Το να τρως το σωστό φαΐ, τη σωστή στιγμή ικανοποιεί τις ανάγκες του σώματος σου για ενέργεια και γεύση πιο αποτελεσματικά, οπότε αν ακολουθήσεις τις συμβουλές μας και αρχίσεις να τρως τις παρακάτω τροφές σωστά, θα δεις βελτίωση στον ύπνο σου, μεγαλύτερη απώλεια βάρους και φυσικά, το δύσκολο κοιλιακό λίπος να.. λιώνει από το κακό του! Ιδού πώς να ξεκινήσεις!

salad

Ψάρι

Όταν η δίαιτα σου υπολείπεται σε λιπαρά Ωμέγα-3 ένα πολύ κοινό συστατικό του ψαριού- η επίφυση του εγκεφάλου -ο αδένας του μυαλού ο οποίος ευθύνεται για τη ρύθμιση του νευρικού συστήματος- βγαίνει εκτός ισορροπίας, προκαλώντας με τη σειρά του διαταράξεις στην παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει τον ύπνο. Έτσι, οι άνθρωποι με έλλειψη σε Ωμέγα-3 δεν κοιμούνται στις προκαθορισμένες περιόδους ξεκούρασης. Κάτι το οποίο μπορεί να τους οδηγήσει σε ανθυγιεινές συμπεριφορές όπως το να τρώνε αργά τη νύχτα.
Το ψάρι είναι επίσης πλούσιο σε πρωτεΐνη, η οποία σύμφωνα με προηγούμενες έρευνες έχει αποδειχτεί ότι μπορεί να κορέσει την πείνα. Τα καλά της πρωτεΐνης όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς η διαδικασία πέψης της από τον οργανισμό είναι ιδιαίτερα θερμιδοβόρα, ξεπερνώντας την ενέργεια που χρειάζεται για την πέψη υδατανθράκων ή λίπους. Τέλος, η κατανάλωση περισσότερων Ωμέγα-3 λιπαρών μπορεί να βελτιώσει την καρδιακή υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης γεροντικής άνοιας.

belly

Ξηροί Καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι μια σπουδαία πηγή του «feel-good» ηλεκτρολύτη, μαγνησίου, η οποία μπορεί να βοηθήσει όσους έχουν πρόβλημα με τον ύπνο να πέσουν στην «αγκαλιά του Μορφέα» γρηγορότερα, σύμφωνα με μία μεγάλη έρευνα που εκδόθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Magnesium Research το 2010. Προκειμένου να γίνει η έρευνα, ένα γκρουπ από 100 «στριφογυρνώντες» άυπνους πάνω από τους 51 έπαιρνε 320 mg μαγνήσιο την ημέρα, ενώ το άλλο αντίστοιχο γκρουπ έπαιρνε χάπια placebo που δεν περιείχαν κάποια δραστική ουσία. Μετά από 7 εβδομάδες, τα άτομα του γκρουπ που έπαιρναν μαγνήσιο κοιμόντουσαν καλύτερα, κάτι το οποίο και πάλι σύμφωνα με έρευνες μπορεί να περιορίσει την κατανάλωση φαγητού και ακολούθως την απόκτηση περιττού βάρους. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, οι γυναίκες του γκρουπ είχαν λιγότερες εμφανίσεις φλεγμονών -ανεξάρτητων αντιδράσεων του ανοσοποιητικού συστήματος- οι οποίες μπορεί και να υπονοούν καρδιοπάθειες, καρκίνο, διαβήτη ή ακόμα και νόσο του Αλτσχάιμερ σε διάφορες περιπτώσεις.

nuts belly fat

Γάλα

Απ’ ότι φαίνεται, το γάλα μπορεί να κάνει πραγματικό καλό στο σώμα όταν αναφερόμαστε στο κοιλιακό λίπος. Το 2010, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Μπέρμινχαμ της Αλαμπάμα βρήκαν ότι ανάμεσα σε ένα γκρουπ περισσότερων από 100 γυναικών στο στάδιο της προ-εμμηνόπαυσης, εκείνες που κατανάλωναν τις τροφές πλουσιότερες σε ασβέστιο, είχαν τη μεγαλύτερη απώλεια λίπους. Δια του λόγου το αληθές, για κάθε 100 mg ασβεστίου που κατανάλωναν καθημερινά (δηλ. μισή κούπα μαλακού frozen yogurt), έχαναν 1,6 εκατοστά ενδοκοιλιακού λίπους. Δηλαδή του λίπους, το οποίο συσσωρεύεται μέσα και γύρω από τα εσωτερικά μας όργανα και το οποίο είναι συνδεδεμένο με μεγαλύτερα ποσοστά προδιάθεσης για παθήσεις της καρδιάς και καρκίνο.
Το ασβέστιο, μπορεί επίσης να βοηθήσει με τον ύπνο αν αντιμετωπίζεις μυϊκούς πόνους ή κράμπες μιας και τα μέταλλα με τα οποία δρα συνεργιστικά, χαλαρώνουν τις μυϊκές ίνες και κατ’ επέκταση τους μύες.

milk

Κεράσια

Αν θέλεις ένα υγιεινό και γλυκό σνακ πριν πέσεις για ύπνο, μπορείς να μασουλήσεις μερικά κεράσια Montmorency. Τα ανοιχτόχρωμα αυτά κεράσια που παράγονται στην Αμερική, τον Καναδά και τη Γαλλία, είναι μια από τις φυσικές-φυτικές πηγές μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Παρόλο που δεν υπάρχουν στοιχεία ότι η κατανάλωση τους θα σε κάνει να νυστάξεις άμεσα, σχετικές έρευνες έχουν βρει ότι παρόμοιες σε αυτά τροφές (όπως οι μπανάνες), μπορούν να κάνουν τα επίπεδα μελατονίνης στο σώμα να ανέβουν. Τέλος, σε ότι προαναφέραμε για την ορμόνη του ύπνου πρέπει επίσης να προσθέσουμε, ότι η μελατονίνη είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό το οποίο επίσης μπορεί να βοηθήσει με την απώλεια βάρους.


3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες