4 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΒΑΡΟΣ (ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ)

Γιατί τελικά είναι τόσο δύσκολο να χάσετε βάρος; Εδώ θα βρείτε 4 συχνά εμπόδια και πώς να τα ξεπεράσετε.

Αν προσπαθήσατε ποτέ να χάσετε βάρος, θα γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, τουλάχιστον αν θέλετε να χάσετε τα κιλά μια για πάντα. Τρώτε καλά και ασκείστε αλλά στη ζυγαριά δεν αλλάζει τίποτα. Μην παραδέχεστε ακόμη την ήττα σας: αν καταλάβετε γιατί η απώλεια βάρους είναι δύσκολη μπορεί να σταματήσετε να ασχολείστε με τα εμπόδια και να αλλάξετε τη στάση σας, ώστε να χάσετε αυτά τα κιλά.

1.Tρώτε καλά όλη μέρα και σας πιάνει η λαιμαργία τη νύχτα

inside weight loss

Ξυπνάτε, προπονείστε, απολαμβάνετε ένα υγιεινό πρωινό και γευματίζετε χωρίς καμία διάθεση για junk food... και μετά νυχτώνει. Η εργάσιμη ημέρα έχει τελειώσει και μας έχει μείνει ένα σύντομο διάστημα χαλάρωσης, όπου θα ενδώσουμε σε ένα προσωρινά ικανοποιητικό σνακ για να νιώσουμε χειρότερα στη συνέχεια. Το φαγητό κοντά στην ώρα του βραδινού μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα σας και να κάνει πιο δύσκολη την καύση λίπους. Είναι μια κοινή παγίδα και ο μόνος τρόπος να την αποφύγετε είναι να εκπαιδεύσετε το μυαλό σας, έτσι ώστε να τρώτε για τη διατροφή και όχι για τη γεύση.

Πώς θα τα καταφέρετε: Αν πρόκειται να φάτε κάτι που δεν υπάρχει στο πρόγραμμα διατροφής σας, απλά απολαύστε μια μικρή ποσότητα, όπως ένα μικρό κομματάκι μαύρης σοκολάτας και στη συνέχεια προτιμήστε κάτι θρεπτικό για να χορτάσετε, τουλάχιστον 3 ώρες πριν πάτε για ύπνο.

2.Βασίζεστε στη δύναμη της θέλησης

inside 4 weight loss

Αν βασίζεστε στη δύναμη της θέλησης για να χάσετε βάρος, σίγουρα θα βρείτε κάποια εμπόδια. Μπορείτε να παρακολουθήσετε όσο περισσότερα inspirational videos βρείτε, να τρώτε σωστά για εβδομάδες... και στη συνέχεια να ενδώσετε σε μια λιπαρή πίτσα και να κατηγορείτε τον εαυτό σας για μία στιγμή αδυναμίας.

Πώς θα τα καταφέρετε: Αντί να συσσωρεύετε αρνητική ενέργεια και το άγχος της απαγόρευσης «δεν πρέπει να φάω την πίτσα», εστιάστε στο τι μπορείτε να φάτε. Πάρτε την προσοχή σας από το «λάθος» φαγητό με κάποια άλλη απόλαυση: διάβασμα, μουσική, κολύμβηση, yoga, ακόμη και περπάτημα μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεγελάσετε το μυαλό σας.

3.Έχετε άγχος

inside 2 weight loss

Όλοι γνωρίζουμε πόσο βλαβερό είναι το άγχος για την υγεία μας. Προκαλεί πονοκεφάλους, προβλήματα χώνεψης, μυϊκή ένταση, προβλήματα ύπνου, κατάθλιψη και άγχος. Αλλά η υπερβολική κορτιζόλη (η ορμόνη του άγχους) στο σώμα σας μπορεί να αναστείλει το μεταβολισμό σας. Πώς; Η κορτιζόλη λέει στο σώμα σας να αναπληρώσει την ενέργεια, ανοίγοντας την όρεξη και αφήνοντάς σας την επιθυμία για αλμυρά, γλυκά και τροφές υψηλές σε λιπαρά, έτσι ώστε να διεγείρει τον εγκέφαλό σας για να απελευθερώσει τις χημικές ουσίες της ευχαρίστησης.


Πώς θα τα καταφέρετε: Κατεβάστε τα επίπεδα του στρες σας με άσκηση, αρκετό ύπνο, διαλογισμό, επίγνωση και ό,τι μπορεί να σας κάνει χαρούμενους (εκτός από τα ντόνατς): θα δείτε ότι είναι πολύ ευκολότερο να χάσετε βάρος όταν δεν ανεβαίνουν τα επίπεδα της κορτιζόλης.

4.Η κοινωνική ζωή και το περιβάλλον σας

inside 3 weight loss

Δεν μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα γύρω σας. Συνάδελφοι που φέρνουν φρεσκομαγειρεμένα φαγητά, ραντεβού για γεύμα σε εστιατόρια με δελεαστικά μενού, η ακαταμάχητη πρόταση για ένα ποτήρι κρασί από τον καλύτερο φίλο σας: είναι εύκολο να υποκύψετε…

Πώς θα τα καταφέρετε: Στο σπίτι όμως, έχετε τον έλεγχο. Καθαρίστε την κουζίνα σας από οτιδήποτε μπορεί να σας βάλει σε πειρασμό, δημιουργήστε μια γωνιά στο σπίτι σας για προπόνηση και κρατήστε ένα μπολ με φρούτα στην τραπεζαρία. Αν κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να στηρίξετε τις προσπάθειες για απώλειας βάρους μέσα στο σπίτι σας, μπορεί απλά να είστε σε θέση να πείτε «ναι» σε αυτό το δελεαστικό ποτήρι κόκκινο κρασί σε ένα φιλικό σπίτι.

Καλως ηρθατε στο Nutrition Center

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

κατηγορια Ετικετες