3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΡΙΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΑΟΥΝΑ, ΧΑΜΑΜ Ή ΤΖΑΚΟΥΖΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

3 πολύτιμες συμβουλές για να χρησιμοποιήσετε σάουνα, χαμάμ ή τζακούζι και το καλοκαίρι!

Πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν θεραπείες όπως η σάουνα, το χαμάμ ή το τζακούζι το καλοκαίρι. Όταν ο καιρός ζεσταίνει, μια κοινή εσφαλμένη αντίληψη είναι ότι αυτού του είδους οι θεραπείες είναι περιττές. Ωστόσο, τα επιστημονικά οφέλη αυτών των θεραπειών ευεξίας, έχουν αποδειχτεί ότι αποδίδουν όλο το χρόνο.

Η τακτική έκθεση σε σάουνες και χαμάμ μειώνει την αρτηριακή πίεση, χαλαρώνει τους μύες, ανακουφίζει από το στρες, απομακρύνει τις τοξίνες μας και καθαρίζει την επιδερμίδα. Επίσης, βελτιώνει την ανθεκτικότητα του σώματος στη ζέστη: ιδανικό για πιο ζεστό καιρό. Εδώ θα βρείτε όλα αυτά που πρέπει να γνωρίζετε για να απολαύσετε τα οφέλη αυτών των θεραπειών αποτοξίνωσης φέτος το καλοκαίρι:

inside sauna 1

1.Παραμείνετε ενυδατωμένοι

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν χρησιμοποιείτε σάουνα ή χαμάμ είναι να μένετε ενυδατωμένοι. Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, αυτό είναι διττής σημασίας, καθώς χάνετε τη διπλάσια ποσότητα ιδρώτα από ό,τι συνήθως. Αν και τα επίπεδα ενυδάτωσης κάθε ατόμου διαφέρουν, προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη συνεδρία σας. Μπορεί επίσης να θέλετε να πιείτε νερό καρύδας ή να προσθέσετε μια πρέζα αλάτι και μέλι για να αναπληρώσετε τους ηλεκτρολύτες που χάνονται με τον ιδρώτα.

Όταν χρησιμοποιείτε το τζακούζι, είναι πολύ σημαντικό να πίνετε νερό. Τα αποτελέσματα της άσκησης, όπως η αύξηση της κυκλοφορίας, της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού παλμού, συνυπάρχουν όλα στο ζεστό θάλαμο, που σημαίνει ότι πρέπει να αυξήσετε την πρόσληψη υγρών σας για να αντεπεξέλθετε.

2.Ντους πριν και μετά

Πάντα να κάνετε ένα ντους πριν τη χρήση σάουνας, χαμάμ ή τζακούζι. Αν φοράτε αντηλιακή λοσιόν, βεβαιωθείτε ότι την έχετε αφαιρέσει πλήρως για να αποφύγετε τη συσσώρευση υπολειμμάτων στο νερό του τζακούζι και για να μη λιώσει στη σάουνα και τις εγκαταστάσεις του χαμάμ. Επίσης, η επάλειψη της επιδερμίδας σας με λοσιόν και έλαια δεν επιτρέπει στις τοξίνες να απομακρυνθούν από τους πόρους σας όταν η κυκλοφορία του αίματος γίνεται πιο έντονη στην επιφάνεια του σώματός σας μέσα σε μια σάουνα ή ένα χαμάμ.

Ένα ντους με κρύο νερό στο τέλος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κλείσετε τους πόρους σας και να επανέλθει το αίμα στα βασικά όργανά σας. Στη Φινλανδία, οι σάουνες συχνά βρίσκονται δίπλα σε λίμνες, το τέλειο μέρος για μια κρύα βουτιά στα δροσερά νερά μετά από ένα βαθύ καθαρισμό του οργανισμού το καλοκαίρι.

inside sauna 2

3.Περιορίστε το χρόνο παραμονής σας

Ο ιδανικός χρόνος παραμονής σε μια σάουνα ή ένα χαμάμ ή τζακούζι είναι περίπου 15 - 20 λεπτά. Χρησιμοποιήστε χρονόμετρο και αφιερώστε χρόνο για να δροσιστείτε αν χρειάζεται. Στη συνέχεια, ξεκινήστε ξανά αν θέλετε να παραμείνετε περισσότερο χρόνο. Είναι σημαντικό να περιμένετε μέχρι το σώμα σας να σταματήσει να ιδρώνει για να επανέλθετε. Αν αρχίσετε να νιώθετε λιποθυμία, ναυτία ή ζαλάδα, απομακρυνθείτε άμεσα από την εγκατάσταση. Μια αύξηση του καρδιακού παλμού έως και 30% θεωρείται φυσιολογική, αλλά αν επιταχύνει σημαντικά, αυτό είναι σημάδι ότι πρέπει να βγείτε από τη σάουνα, το χαμάμ ή το τζακούζι αμέσως. Η συνεδρία σας πρέπει να διαρκεί μόνο όσο νιώθετε καλά.

Οι σάουνες, τα χαμάμ και τα τζακούζι είναι όλα εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία και την ομορφιά. Απολαύστε τα ανενόχλητα, ακολουθώντας τις παραπάνω σημαντικές συμβουλές και θα λάμπετε μέσα και έξω όλο το καλοκαίρι!


κατηγορια Ετικετες