Μηπως εχετε το συνδρομο “skinny fat”;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα χαλάρωσης μυών και δέρματος αν και είστε αδύνατοι, τότε πιθανότατα είστε skinny fat! Μάθετε τις λύσεις στο πρόβλημα αυτό!

Φαίνεστε κομψοί με τα ρούχα, αλλά μόλις τα βγάζετε η εμφάνισή σας χαλάει δραματικά; Είστε αδύνατοι, αλλά αντιμετωπίζετε προβλήματα χαλάρωσης, κυτταρίτιδας και δέρματος που τρεμουλιάζει; Αν σας ταλανίζουν τα παραπάνω, τότε πιθανότατα έχετε αυτό που ονομάζουμε "σύνδρομο skinny fat".

Οι μικροκαμωμένες και λεπτές γυναίκες είναι πιο επιρρεπείς στο σύνδρομο, καθώς οι γυναίκες από τη φύση τους συγκεντρώνουν μικρότερα ποσοστά μυϊκής μάζας και μεγαλύτερα ποσοστά λίπους στο σώμα τους. Το τελευταίο είναι η αιτία που προκαλεί το "σύνδρομο skinny fat" και, βέβαια, όσο περνούν τα χρόνια και μεγαλώνει η ηλικία σας, γίνεται ακόμη πιο έντονο. Επιπλέον, αυτοί που έκαναν χρόνιες δίαιτες, χωρίς να τις συνδυάζουν με άσκηση, είναι αρκετά πιθανό να παρουσιάσουν το σύνδρομο.

ΑΙΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ SKINNY FAT

Μην ξεγελιέστε από τις λεπτές σιλουέτες και τα μικρά μεγέθη στα ρούχα των δημοφιλών προσώπων, καθώς τα skinny fat άτομα υπάρχουν ακόμα και σε χώρους που δεν θα το περιμένατε, όπως στη μόδα και τη showbiz.

Ο κύριος λόγος του συνδρόμου είναι η έλλειψη μυϊκής μάζας. Μπορεί να τρώτε ελάχιστα και να είστε αδύνατοι, αν όμως δεν ασκείστε το μόνο που θα καταφέρετε είναι να έχετε ένα χαλαρωμένο σώμα. Η δίαιτα και η μείωση των θερμίδων που λαμβάνετε στη διατροφή σας συνεισφέρουν ελάχιστα από μόνες τους σε ένα όμορφο και καλλίγραμμο κορμί με τα αποτελέσματα πολλές φορές να είναι χειρότερα από τα αναμενόμενα. Χρειάζεστε δυνατούς και γυμνασμένους μύες σε συνδυασμό με κάψιμο του περιττού λίπους για τα σωστά αποτελέσματα.

skinny fat inside

SKINNY FAT & ΥΓΕΙΑ

Το να είστε λεπτοί δεν συνεπάγεται με το να είστε υγιείς. Σίγουρα, το ενδεχόμενο να είστε παχύσαρκοι ενισχύει παθήσεις που μπορούν να επιφέρουν προβλήματα στην υγεία σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αντίθετο άκρο είναι η σωστή λύση. Αν δεν συνδυάζετε την άσκηση με το πόσο λεπτοί είστε, δεν θα αποφύγετε καρδιακά νοσήματα. Συνεπώς, δεν πρέπει να γυμνάζεστε μόνο για την εμφάνισή σας αλλά και για την υγεία σας, καθώς παθήσεις όπως η οστεοπόρωση είναι πιο συνηθισμένες σε άτομα αδύνατα και με χαμηλή μυϊκή μάζα.

ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Μην εστιάζετε μόνο στο να χάσετε βάρος, αλλά παράλληλα και στην ανάπτυξη της μυϊκής σας μάζας. Ασκηθείτε και συμμετέχετε σε σωματικές δραστηριότητες που θα σας δυναμώσουν και θα σας προσδώσουν ευεξία. Ο κύριος στόχος της προπόνησής σας είναι να χάσετε το περιττό λίπος και να αυξήσετε την αντοχή σας. Τα skinny fat άτομα υστερούν σε φόρμα, καθώς η έλλειψη μυϊκής μάζας που τους χαρακτηρίζει οδηγεί στην αδυναμία του σώματός τους. Σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές:

  1. Συμβουλευτείτε ειδικούς για την ανάλυση της σύνθεσης του σώματος σας και της μυϊκής σας μάζας.
  2. Προπονείστε την αντοχή σας τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.
  3. Αποφύγετε την αύξηση του όγκου σας και αντί αυτού προτιμήστε το τρέξιμο για την καύση του λίπους.
  4. Διορθώστε τις διατροφικές σας συνήθειες.
  5. Κρατήστε την πρόσληψη των θερμίδων στα επίπεδα που χρειάζεται και μην ελαττώνετε ή αυξάνετε από μόνοι σας το ποσοστό τους.
  6. Αυξήστε την ποσότητα της πρωτεΐνης στα γεύματά σας.
  7. Βάλτε τα βάρη στην προπόνησή σας, όχι απαραίτητα σε καθημερινή βάση, αλλά συχνά μέσα στην εβδομάδα.
  8. ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΤΕ! Το να τρώτε ελάχιστα δεν θα βοηθήσει ούτε την εμφάνισή σας ούτε την υγεία σας.
  9. ΜΗΝ ΑΡΝΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙΤΕ! Κάντε την άσκηση καθημερινή σας συνήθεια και μην την αποφεύγετε.

Εάν θέλετε περισσότερες συμβουλές ή περισσότερα tips με ασκήσεις κατάλληλες για εσάς, δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στην ομάδα των trainers μας. Είμαστε στη διάθεσή σας για ότι βοήθεια χρειαστείτε!

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες