ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: PILATES

Διατείνετε και σμιλέψτε το δρόμο σας προς την καλή φυσική κατάσταση! Δοκιμάστε και ενισχύστε τους μύες σας με Pilates. Αυτό το μάθημα προσφέρει τον τέλειο συνδυασμό ασκήσεων και διατάσεων, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός σας και εξοπλισμό άσκησης, όπως ελατήρια και μπάλες.

Οφέλη για τη στάση του σώματος

Η πειθαρχία βοηθάει στη βελτίωση της στάσης και της ισορροπίας, ενώ προάγει την ιδιοδεκτικότητα (την κατανόηση του δικού σας σώματος στο χώρο) και βοηθάει επίσης στη μείωση του άγχους, αποσυμπιέζοντας παράλληλα τη σπονδυλική στήλη.

Αποτελέσματα διαρκείας

Η ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης και η απόκτηση μιας ουδέτερης στάσης είναι ο βασικός στόχος του μαθήματος με αποτελέσματα που θα διαρκούν για πολύ περισσότερο μετά από τα 60 λεπτά του μαθήματος. Παράλληλα, οι βαθιές αναπνοές θα ενισχύσουν το αίσθημα χαλάρωσης και θα οδηγήσουν την κάθε κίνηση.
Οι αλλαγές και οι στάσεις γίνονται αργά με ελεγχόμενο τρόπο που διατηρεί την απαραίτητη ένταση, ενώ αναπτύσσουν γραμμωμένους μύες και αυξάνουν την ανθεκτικότητα του σώματος.

Ανάλογα με τη συνολική φυσική κατάσταση και την προσπάθεια που επενδύεται στο μάθημα, μπορείτε να περιμένετε καύση περίπου 200 με 300 θερμίδων σε ένα μάθημα 1 ώρας.

Pilates στο σπίτι

Αν χάσατε το μάθημα Pilates στο γυμναστήριο, εδώ θα βρείτε μια εύκολη σειρά ασκήσεων για να τις κάνετε στο σπίτι. Αυξήστε τις επαναλήψεις και τους χρόνους στις στάσεις, προσαρμόζοντας το επίπεδο της δυσκολίας στις προτιμήσεις σας:

Δυναμική σανίδα

15 επαναλήψεις - και στις δύο πλευρές


Στήριξη στο γόνατο με πλαϊνή κλωτσιά

15 επαναλήψεις - και στις δύο πλευρές

Superman

10 επαναλήψεις

pilatesintext

Κοιλιακοί με τα πόδια σε γωνία 90 μοιρών

Στάση 7 αναπνοών - 15 επαναλήψεις

Side teaser

10 επαναλήψεις - και στις δύο πλευρές



Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες