ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΖΑΛΙΖΕΣΑΙ ΕΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ MD THORDIS BERGER

Το αίσθημα ζάλης κατά την άσκηση δεν είναι κάτι που πρέπει να θεωρείται φυσιολογικό, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, ούτε και συσχετίζεται με κάτι σοβαρό. Συνήθως, είναι το αποτέλεσμα αφυδάτωσης και εσφαλμένων τεχνικών αναπνοής ή χαμηλού σακχάρου στο αίμα.

Αφυδάτωση

Η αφυδάτωση προκύπτει όταν το σώμα χάνει υπερβολικά πολλά υγρά και δεν μπορεί να τα αναπληρώσει επαρκώς.
Με οποιαδήποτε μορφή άσκησης, τα υγρά θα χαθούν με τον ιδρώτα. Ωστόσο, σε μέτρια έως έντονη σωματική άσκηση, η απώλεια υγρών θα είναι πολύ μεγαλύτερη. Εκτός από την απώλεια υγρών, το σώμα χάνει ηλεκτρολύτες, ειδικά νάτριο που βοηθάει στη διατήρηση της ισορροπίας του νερού.
Ένας γενικός κανόνας είναι να πίνετε νερό όταν διψάτε, κάτι το οποίο δεν κάνουν πολλοί αθλητές.
Τέλος, να θυμάστε ότι η ενυδάτωση επηρεάζει τη μυϊκή ανάπτυξη, την αποκατάσταση και την απώλεια βάρους σημαντικά.


text1

Εσφαλμένες τεχνικές αναπνοής

Η ομαλή και αποτελεσματική αναπνοή είναι σημαντική για τη διοχέτευση του οξυγόνου που χρειάζεται το σώμα μας για να εκτελέσει σωστά τις λειτουργίες του. Η σωστή αναπνοή μπορεί επίσης να βοηθήσει τους αθλητές να ασκηθούν περισσότερο με λιγότερη προσπάθεια, ακόμη και να ηρεμήσει το μυαλό.
Αν εξαντλείτε τον εαυτό σας ή δεν έχετε συνηθίσει να ασκείστε, η αναπνοή σας μπορεί να είναι πολύ επιφανειακή ή/και πολύ γρήγορη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ζάλη, αδυναμία ή το αίσθημα ότι πρόκειται να λιποθυμήσετε.
Κάθε δραστηριότητα απαιτεί διαφορετική τεχνική αναπνοής. Συμβουλευτείτε έναν Personal Trainer για τη δραστηριότητά σας για να πάρετε συμβουλές σχετικά με τις τεχνικές σωστής αναπνοής.


text3d

Χαμηλά επίπεδα σακχάρου

Η ζάχαρη με τη μορφή της γλυκόζης είναι το καύσιμο που χρειάζεται το σώμα μας για τις περισσότερες λειτουργίες του. Αν δεν τρώτε αρκετά, το σώμα σας δεν θα έχει αρκετή γλυκόζη, μια κατάσταση που ονομάζεται υπογλυκαιμία.
Όταν ασκείστε χωρίς να τρώτε αρκετά, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας θα είναι συνήθως χαμηλά με αποτέλεσμα να νιώθετε ζάλη. Άλλα συμπτώματα, όπως ναυτία, αυξημένοι καρδιακοί παλμοί και τρόμος μπορεί επίσης να προκύψουν. Όταν τρώτε τουλάχιστον 2-4 ώρες πριν από τη γυμναστική, βοηθά στο να αποφευχθούν τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.


text2

Προειδοποίηση

Εάν αισθανθείτε ζάλη κατά τη διάρκεια της άσκησης, διακόψτε ό,τι κάνετε και ξεκουραστείτε. Κρατήστε το κεφάλι σας πάνω από την καρδιά σας. Αν η ζάλη δεν υποχωρήσει μετά την κατανάλωση υγρών ή τρώγοντας κάτι και δεν καλυτερεύει μετά από μία ώρα, απευθυνθείτε σε έναν γιατρό.
Ζητήστε άμεση ιατρική βοήθεια εάν έχετε ζάλη, σε συνδυασμό με ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα συμπτώματα: πόνο στο στήθος, αίσθημα παλμών της καρδιάς, δύσπνοια, αδυναμία, ανικανότητα κίνησης του ποδιού ή χεριού ή αλλαγή στην όραση ή την ομιλία.

Βεβαιωθείτε ότι συζητάτε οποιαδήποτε προβλήματα προκύπτουν με τον γιατρό σας.

H Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες