Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ MD THORDIS BERGER

Η έλλειψη δραστηριότητας και η καθιστική ζωή είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της δημόσιας υγείας σήμερα.

Πολλές σύγχρονες εργασίες απαιτούν μεγάλο μέρος της ημέρας στην καρέκλα, κάτι το οποίο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο απόκτησης περιττών κιλών ή παχυσαρκίας. Άλλωστε, πολλά κακά αποτελέσματα για την υγεία έχουν συνδεθεί με την καθιστική ζωή όπως η πάθηση του λιπώδους ήπατος, καθώς και η αυξημένη πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου, καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτης τύπου 2 και υψηλότερη θνησιμότητα κάθε αιτίας.

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι αυτοί που κάθονται περισσότερες από 6 ώρες καθημερινά και ασκούνται τακτικά είναι πιο πιθανό να αποκτήσουν κάποια καρδιακή νόσο από αυτούς που κάθονται λιγότερο από 3 ώρες την ημέρα και δεν ασκούνται καθόλου. Με άλλα λόγια: η μέτρια ή έντονη δραστηριότητα λίγες ώρες την εβδομάδα δεν φαίνεται να αντισταθμίζει σημαντικά την παρατεταμένη, χωρίς διακοπή καθιστική ζωή.

workplace_intext

Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι, αλλάζοντας μια καθιστή συνάντηση την εβδομάδα σε μια «συνάντηση με περπάτημα» μπορεί να βοηθήσει τους εργαζομένους να αυξήσουν τη σωματική τους δραστηριότητα στην εργασία. Οι προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η μέτρια άσκηση, που περιλαμβάνει έντονο περπάτημα, για 15 λεπτά την ημέρα μπορεί να προσθέσει 3 χρόνια στο προσδόκιμο ζωής.

Μια άλλη επιλογή είναι να διοργανώνετε «όρθιες συναντήσεις» που έχουν γίνει μια κοινή τελετουργία για πολλές εργασιακές ομάδες. Όταν στέκεστε καίτε περίπου 12% περισσότερες θερμίδες από ό,τι όταν είστε καθιστοί. Επίσης, αυτά τα δεδομένα δείχνουν ότι οι όρθιες συναντήσεις διεξάγονται πολύ γρηγορότερα από τις καθιστές συναντήσεις και μπορούν να αυξήσουν την ενεργή συμμετοχή και την κοινή χρήση ιδεών.

workplace1_intext

Γι’ αυτό το λόγο, μια επιλογή για τους υπαλλήλους γραφείου που αυξάνει σε δημοτικότητα είναι το γραφείο «στέκομαι-κάθομαι», το οποίο, όπως το δηλώνει το όνομά του, σας δίνει τη δυνατότητα να κάθεστε ή να είστε όρθιοι στο γραφείο σας.
Άλλα εργαλεία που μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν στο γραφείο για να αυξήσουν την κίνηση ή/και να μειώσουν τον καθιστικό χρόνο είναι:

Βηματομετρητές ή εφαρμογές βηματομετρητών που παρακολουθούν πόσο πολύ περπατάτε την ημέρα. Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που φορούν βηματομετρητή, κάνουν περίπου 2.000 περισσότερα βήματα την ημέρα .
Ελατήρια χεριών για την ανακούφιση του άγχους και τη βελτίωση της ενδυνάμωσης λαβής. Μια μπάλα του τένις μπορεί να αποτελεί μια πιο φθηνή εναλλακτική.
Μπάλες Pilates για να κάθεστε, αντί για μια συμβατική καρέκλα. Μπορούν να βοηθήσουν στην ενδυνάμωση των μυών του κέντρου και να μειώσουν τον πόνο και τον τραυματισμό της μέσης.

Αυτοί που δεν ασκούνται τακτικά πρέπει να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τον (προαναφερθέντα) εξοπλισμό σταδιακά για να αποφύγουν τραυματισμούς, έτσι όπως θα έκαναν με κάθε νέο πρόγραμμα άσκησης.

info_intext

Άλλες ιδέες για να παραμείνετε πιο δραστήριοι στην εργασία περιλαμβάνουν τη χρήση της σκάλας αντί για το ασανσέρ, την κατανάλωση φαγητού μακριά από το γραφείο, ένα διάλειμμα από τον υπολογιστή κάθε 30 λεπτά και μερικά βήματα έως το γραφείο του συναδέλφου αντί για τηλέφωνο ή e-mail.


Kling HE et al. Opportunities for Increased Physical Activity in the Workplace: the Walking Meeting (WaM) Pilot Study, Miami, 2015 015. Prev Chronic Dis 2016;13:160111.

'Workplace interventions for reducing sitting at work, N Shrestha et al, Cochrane Database of Systematic Reviews 2016.

Πηγή: Bravata D, et al. "Using pedometers to increase physical activity and improve health: a systematic review" JAMA 2007; 298: 2296-2304.


Η Ομάδα των Holmes Place

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

κατηγορια Ετικετες