ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΦΙΛΟΣ

Τι συμβαίνει με τη βιταμίνη D; Να γιατί η «βιταμίνη του ήλιου» είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του νου, του σώματος και της ψυχής σας!

Μετά από έναν μακρύ, σκοτεινό χειμώνα, αυτό που αποκαλείται «βιταμίνη του ήλιου» πρέπει να εισέλθει αποφασιστικά στη καθημερινότητα μας. Αλλά πόσα ξέρετε πραγματικά για τη βιταμίνη D; Ξεκινήστε την εξερεύνηση των οφελών αυτής της βιταμίνης που ενισχύει την υγεία και μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσο ωφέλιμες είναι αυτές οι καλοκαιρινές ακτίνες για το σώμα σας.

Ο λόγος που η βιταμίνη D είναι σημαντική τονίζεται από τους γιατρούς για χρόνια, αλλά πρόσφατα αναδείχτηκε από το British Medical Journal ότι η βιταμίνη μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κρυολογήματος, γρίπης και άλλων επικίνδυνων λοιμώξεων.

Αν βρίσκεστε σε ένα μέρος του κόσμου με ελάχιστη ηλιοφάνεια, τα επίπεδα σας μπορεί να εξαντλούνται. Εδώ είναι αυτό που πρέπει να ξέρετε για να αυξήσετε την πρόσληψη σας, οι καλύτεροι τρόποι να την λάβετε, και ακριβώς γιατί αυτή η βιταμίνη του ήλιου είναι χρυσή τόσο για το σώμα όσο και το πνεύμα σας.

inside 1 D vit

Τι είναι η βιταμίνη D;

Παρά το όνομα, η βιταμίνη D είναι στην πραγματικότητα μια προ-ορμόνη - που περνά από μια σειρά από βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα για να μπορέσετε τελικά να την χρησιμοποιήσετε. Υπάρχουν πέντε διαφορετικά είδη - D1, D2, D3, D4 και D5, μερικά από τα οποία μπορούν να επηρεάσουν έως και 2.000 γονίδια στο σώμα σας.

Όταν είμαστε εκτεθειμένοι στον ήλιο, οι ακτίνες UV διαπερνούν το δέρμα και ενεργοποιούν την ανενεργό μορφή της βιταμίνης D, ενεργοποιώντας τα θαυμάσια οφέλη της.

Γιατί είναι τόσο σημαντική;

Δεδομένου ότι ρυθμίζει την απορρόφηση του ασβεστίου και του φωσφόρου, η βιταμίνη D είναι ζωτικής σημασίας για υγιή οστά, δόντια και μύες. Δεν είναι μόνο ζωτικής σημασίας για το ανοσοποιητικό σύστημα, αλλά μπορεί να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου και να βοηθήσει στην πρόληψη των προβλημάτων ψυχικής υγείας. Έρευνα έχει δείξει ότι η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει στην προφύλαξη από την κατάθλιψη - τα άτομα με προδιάθεση σημείωσαν βελτίωση μετά τη λήψη συμπληρωμάτων βιταμίνης D.

Επίσης, χωρίς βιταμίνη D, μπορεί να εμποδίζετε τον εαυτό σας από το να βλέπει τα αποτελέσματα στο γυμναστήριο. Αν το σώμα σας δεν μπορεί να απορροφήσει το ασβέστιο, η ανάπτυξη των οστών και η μυϊκή δύναμη πάσχουν. Μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη του ήλιου ρυθμίζει την ευαισθησία στην ινσουλίνη, που με τη σειρά της επηρεάζει το μεταβολισμό και βοηθά στην απώλεια βάρους.

Πώς μπορώ να αποκτήσω περισσότερη βιταμίνη D;

Με την αύξηση του αριθμού των μελετών σχετικά με το πώς λειτουργεί η βιταμίνη D, είμαστε οι πιο κατάλληλοι να γνωρίζουμε πώς να αποτρέψετε τις ελλείψεις. Εδώ είναι μερικοί τρόποι που μπορούν να ενισχύσουν τα επίπεδα σας:

1. Προσθέστε περισσότερη D στη διατροφή σας

inside 3 vit D

Το να την καταναλώνετε σε υψηλότερα επίπεδα μπορεί να βοηθήσει - λιπαρά ψάρια (όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί), κρόκοι αυγών και κόκκινο κρέας, όλα περιέχουν μικρές ποσότητες από αυτή. Άλλες πηγές είναι τα δημητριακά πρωινού και κάποια γιαούρτια, τα οποία είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη D.

2. Πάρτε συμπληρώματα βιταμίνης D

inside 2 vit D

Αν η εξέταση αίματος σας έδειξε ότι έχετε έλλειψη, ένας άλλος τρόπος για τη βιταμίνη του ήλιου είναι με τη λήψη ενός συμπληρώματος βιταμίνης D. Βεβαιωθείτε ότι είναι η πραγματική, βιταμίνη D3, που είναι γνωστή ως χοληκαλσιφερόλη. Πολλές φθηνές πολυβιταμίνες αποτελούνται από βιταμίνη D2, εργοκαλσιφερόλη, η οποία είναι συνθετική και λιγότερο αποτελεσματική. Πάρτε ένα καθημερινό συμπλήρωμα των 10mcg (400 iu) βιταμίνης D, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν η ηλιοφάνεια σπανίζει.

3. Απολαύστε τον ήλιο

Ο πιο προφανής τρόπος για την πρόσληψη της βιταμίνης του ήλιου με φυσικό τρόπο είναι να «μπείτε» κάτω από τις ζεστές ακτίνες. Το φως του ήλιου προκαλεί το σώμα σας να παράγει βιταμίνη D - αυτό σημαίνει περίπου 20 έως 25 λεπτά έκθεσης την ημέρα (όχι μέσα από ένα παράθυρο). Τα άτομα με πιο σκούρο δέρμα και οι ηλικιωμένοι μπορεί να χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αποκτήσουν την ημερήσια πρόσληψη τους, ωστόσο, η χρώση του δέρματος εμποδίζει την απορρόφηση του φωτός και η διαδικασία χάνει την αποτελεσματικότητα με την ηλικία.


Η Ομάδα των Holmes Place

Δοκιμαστε τις υπηρεσιες του Nutrition Center!

Κλείστε ραντεβού με έναν διατροφολόγο.

κατηγορια Ετικετες