ΤΑ 7 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

Όσο ωραία κι αν είναι η ιδέα ενός «χαλαρού» γεύματος στο γραφείο, το μεσημεριανό συνήθως είναι μια υπόθεση που εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό: να φάτε κάτι εύκολο, γρήγορο και θρεπτικό, που θα σας χαρίσει την απαραίτητη ενέργεια για να αντέξετε όλη την υπόλοιπη ημέρα.

Το πρόβλημα έγκειται στο ότι τα περισσότερα γεύματα που τρώμε το μεσημέρι φέρνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα, ενώ είναι και «φορτωμένα» με πολλές θερμίδες, επικίνδυνα λίπη και ύποπτα συντηρητικά. Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, τα 7 γεύματα στα οποία σίγουρα έχετε καταφύγει κάποια στιγμή – και τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να μείνετε μακριά τους από εδώ και πέρα.

Ζυμαρικά

Γνωρίζετε ήδη την αίσθηση που δημιουργεί η κατανάλωση ενός μεγάλου μπολ ζυμαρικών: αισθάνεστε πλήρεις και χαρούμενοι και, λόγω των επεξεργασμένων υδατανθράκων, έτοιμοι για… ύπνο! Αν θέλετε να παραμείνετε σε εγρήγορση μετά από το γεύμα στο γραφείο, καλύτερα να προτιμήσετε κάτι διαφορετικό.

Το delivery που περίσσεψε από χθες

Μπορεί να μη θέλετε να πετάξετε το νόστιμο φαγητό που περίσσεψε το προηγούμενο βράδυ, συνήθως όμως οι σάλτσες που συνοδεύουν τα γεύματα απ’ έξω είναι γεμάτες ζάχαρη, οπότε θα καταλήξετε και πάλι να νιώθετε την υπνηλία των ζυμαρικών που αναφέραμε παραπάνω.

7 meals inside 1

Burger με πατάτες

Όσο εύκολα και βολικά κι αν είναι, τα συγκεκριμένα γεύματα έχουν γιγαντιαίο μέγεθος και πλησιάζουν το σύνολο των θερμίδων που πρέπει να καταναλώνουμε ανά ημέρα! Το ακόμα πιο τρομακτικό της υπόθεσης, είναι το πόσο ανθυγιεινά και λιπαρά είναι. Στην καλύτερη των περιπτώσεων, το μοσχαρίσιο μπιφτέκι, το τυρί και η σάλτσα περιέχουν ποσότητα κορεσμένων λιπαρών, ίση με μια γροθιά! Στη χειρότερη, το fast food γεύμα σας διαθέτει ακόμα και τρανς λιπαρά, που έχουν ενοχοποιηθεί για την απόφραξη των αρτηριών της καρδιάς.

Έτοιμα σάντουιτς από το σούπερ μάρκετ

Λίγη γαλοπούλα και τυρί σε ψωμί ολικής αλέσεως φαίνονται αθώα – μέχρι να ρίξετε μια ματιά στα συστατικά της συσκευασίας. Τα περισσότερα έτοιμα σάντουιτς φτιάχνονται για να αντέχουν μέρες στο ψυγείο, είναι, λοιπόν, γεμάτα συντηρητικά. Ακόμα, δεν είναι εύκολο να ελέγξετε τα επιπλέον λιπαρά που περιέχουν, όπως, για παράδειγμα, από τη μαγιονέζα και το τυρί.

Σούπα λαχανικών

Οι σούπες από ζωμούς λαχανικών είναι χορταστικές, χαμηλές σε θερμίδες και γεμάτες θρεπτικά συστατικά, έχουν όμως, πρακτικά, μηδέν πρωτεΐνες, που σημαίνει πως ένα μπολ δε θα σας «κρατήσει» για πολύ. Μια ώρα μετά, λοιπόν, το στομάχι σας θα αρχίσει να διαμαρτύρεται και, πιθανότατα, θα καταφύγετε σε κάποιο έτοιμο σνακ. Αν θέλετε σούπα για μεσημεριανό, καλύτερα να προσθέσετε και μια πηγή άπαχης πρωτεΐνης -κοτόπουλο ή γαλοπούλα- και σύνθετους υδατάνθρακες, όπως ένα κουλούρι ολικής αλέσεως.

Σκέτη Σαλάτα

Ένα μπολ με μαρούλι, αγγούρια, καρότα και κρουτόν, δεν είναι μεσημεριανό. Τουλάχιστον, όχι από μόνο του. Όπως και οι σούπες λαχανικών, οι απλές σαλάτες είναι πολύ φτωχές σε πρωτεΐνη για να σας «κρατήσουν» μέχρι την ώρα του βραδινού. Αν θέλετε να φάτε κάτι τέτοιο, χρειάζεται τουλάχιστον να προσθέσετε λίγη πρωτεΐνη (για παράδειγμα, ρεβίθια ή σολομό) και λίγα καλά λιπαρά (ξηρούς καρπούς, σπόρους ή αβοκάντο) ώστε να γίνει κανονικό γεύμα.

salad inside

Η τούρτα γενεθλίων του συναδέλφου σας

Ο «πειρασμός» να παραλείψετε το μεσημεριανό για να γλιτώσετε θερμίδες και να απολαύσετε κάποιο γλυκό, δεν είναι ιδιαίτερα καλή ιδέα: οι τούρτες συνήθως δεν έχουν καθόλου θρεπτικά συστατικά, ενώ η ζάχαρη και τα υπόλοιπα υλικά θα αυξήσουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σας. Αυτό σημαίνει, πρακτικά, ότι σε λίγη ώρα θα θέλετε κι άλλο γλυκό.

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες