ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ; 5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΤΕ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΑΣΧΟΛΗ ΖΩΗ ΣΑΣ

Δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο; Όχι πια, με τις 5 έξυπνες συμβουλές μας!

Τι ανακόπτει την πορεία σας να επιτύχετε τους στόχους σας για καλύτερη φυσική κατάσταση; Όταν προσπαθείτε να τα βγάλετε πέρα με εργασία, σχέσεις, οικογένεια, αλλά και να χωρέσετε μία ώρα στο Instagram, είναι εύκολο να δείτε να περνάει η εβδομάδα χωρίς να πετυχαίνετε αυτούς τους στόχους…

Όπως ανακάλυψε ο Martin Bjergegaard όταν έγραψε το Winning Without Losing: 66 Strategies for Building a Wildly Successful Business While Living a Happy and Balanced Life, πολλοί άνθρωποι με έντονη δραστηριότητα δημιουργούν μια υγιή ισορροπία εργασίας-ζωής.

Συνδυάσαμε μερικές από τις συμβουλές τους με κάποιες από τις δικές μας για να δημιουργήσουμε τους 5 καλύτερους τρόπους για να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας, όσο γεμάτο και αν είναι το πρόγραμμά σας.


Ασκηθείτε για να πάτε στη δουλειά


Πρέπει να φτάσετε κάπως στη δουλειά σας. Γιατί λοιπόν να μη δώσετε λίγο ενδιαφέρον στην ανιαρή μετακίνηση μετατρέποντάς την σε άσκηση;

Αγοράστε ένα ελαφρύ σακίδιο για τα βασικά και ξεκινήστε να πηγαίνετε στο γραφείο τρέχοντας, με ποδήλατο ή με τα πόδια. Αν το κάνετε κάθε δεύτερη μέρα, παίρνετε μαζί σας μια αλλαξιά ρούχα τις ημέρες χωρίς προπόνηση, έτσι ώστε να είστε έτοιμοι για το ντους σας και να αλλάξετε γρήγορα φορώντας ρούχα γραφείου.

Είναι πολύ μακριά για να τρέξετε; Κατεβείτε από το λεωφορείο ή το τρένο μερικές στάσεις πιο πριν και ανεβείτε στο αναδιπλούμενο ποδήλατό σας ή τρέξτε με τα αθλητικά σας παπούτσια. Μια μελέτη από τους ειδικούς των δεδομένων μεταφοράς INRIX, που παρατίθεται σε ένα άρθρο από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ διαπίστωσε σε ποιες πόλεις είναι πραγματικά πιο γρήγορο το περπάτημα ή η ποδηλασία από το μποτιλιάρισμα με το αυτοκίνητο σε ώρες αιχμής.

bike

Κάντε αυτό που σας αρέσει

Μόνο και μόνο επειδή όλοι είναι τρελοί για το τρέξιμο ή επειδή εκθειάζουν το μάθημα της hot yoga, μην παρασυρθείτε.

Βάλτε στο επίκεντρο της προπόνησής σας αυτό που πραγματικά αρέσει σε εσάς.

Μπορείτε να είστε οι πιο καλοπροαίρετοι, αλλά αν δεν σας αρέσει να κάνετε μια δραστηριότητα, θα βρείτε εκατομμύρια λόγους για να την αφήσετε.

Δεν έχετε ιδέα για το ποιος είναι ο καλύτερος τύπος άσκησης για εσάς; Ξεκινήστε να δοκιμάζετε. Συμμετέχετε σε όλα τα μαθήματα και σε όλα τα σπορ. Δοκιμάστε διαφορετικές ώρες της ημέρας, διαφορετικές τοποθεσίες και διαφορετικά στυλ, μέχρι να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει.

Να είστε ευέλικτοι

Επιλέξτε μια προπόνηση που να μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε στιγμή, σε οποιοδήποτε μέρος.

Αν η ζωή σας είναι πραγματικά χαοτική, με απρόσμενες συναντήσεις και ταξίδια που σας κρατάνε μακριά από την τακτική προπόνησή σας, επιλέξτε ένα σπορ που να απαιτεί ελάχιστο εξοπλισμό και χρόνο.

Κάντε κάτι έντονο που να φέρνει γρήγορα αποτελέσματα. Ξεχάστε το tai chi ή το γκολφ: χρειάζεστε κάτι που να ανεβάζει παλμούς σύντομα.

Επιλέξτε τρέξιμο ή διαλειμματική προπόνηση και γραφτείτε σε μια αλυσίδα γυμναστηρίων με πολλά υποκαταστήματα, έτσι ώστε να μπορείτε να προπονείστε σε διάφορες πόλεις.

inside second article

«Δοκιμάστε» τον εαυτό σας

Ό, τι κι αν κάνετε, σε οποιοδήποτε επίπεδο, υπάρχει πρόκληση ή ανταγωνισμός για αυτό. Γραφτείτε για να λάβετε μέρος: είτε πρόκειται για τρέξιμο 5 χλμ., μια πρόκληση Tough Mudder είτε για ένα τοπικό τουρνουά τένις.

Ο φόβος μιας δημόσιας αποτυχίας μπορεί να είναι το κίνητρο που χρειάζεστε για να επικεντρώσετε στο στόχο σας, μία και καλή.

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μια κατάλληλη για εσάς πρόκληση, προσαρμόστε την άσκηση στα δικά σας δεδομένα. Μετρήστε την πρόοδό σας: είτε με ένα εξελιγμένο gadget, με παραδοσιακό μολύβι και χαρτί, είτε με έναν Personal Trainer στο γυμναστήριο. Θα παρατηρήσετε την πρόοδό σας και θα οδηγηθείτε σε μεγαλύτερα επιτεύγματα.

Ενώστε τις δυνάμεις σας!

Τα γυμναστήρια γνωρίζουν καλά τη δυσκολία του να συνδυάσει κανείς εργασία και προσωπική ζωή: γι’ αυτό διοργανώνουμε τρέξιμο νωρίς το πρωί και μένουμε ανοιχτά έως αργά το βράδυ.

[Οι άνθρωποι που αθλούνται νωρίς το πρωί, συγκεκριμένα, έχουν την τάση να δένονται ως ομάδα, καθώς τους ενώνει η δέσμευσή τους στην άσκηση με κάθε τρόπο. Γραφτείτε σε ένα μάθημα τακτικής προπόνησης πριν από τη δουλειά και αφήστε το γυμναστήριο να σας παρακινήσει να πάτε το πρωί για να συναντήσετε τους συναθλούμενούς σας. Εάν είστε νυχτερινός τύπος, το περιοδικό Shape έχει μερικές σημαντικές συμβουλές για να προσαρμοστείτε σε μια πρωινή ρουτίνα προπόνησης.

photo

Ό,τι και αν σας ταιριάζει: boxing νωρίς το πρωί, διάδρομος στο γυμναστήριο το μεσημέρι ή yoga αργά το βράδυ, η άσκηση πρέπει πραγματικά να αλλάξει τη λίστα των προτεραιοτήτων σας. Μερικοί άνθρωποι έχουν πραγματικά μια ζωή γεμάτη προκλήσεις. Αν είστε ένας από αυτούς, εστιάστε, αλλά μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας: και να θυμάστε,10 λεπτά μόνο είναι καλύτερα από το τίποτα!

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες