ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΣΤΕ 5 ΛΕΠΤΑ, ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΕΠΙΠΕΔΟ!

Δεν καταλαβαίνετε τί ακριβώς είναι η ενσυνειδητότητα; Έχετε μπερδευτεί για το τί είναι διαλογισμός; Ελέγξτε τον οδηγό μας για τα βασικά και τα οφέλη.

Είτε το ονομάζουν ενσυνειδητότητα είτε διαλογισμό, υπάρχει παντού. Το φαγητό με ενσυνειδητότητα, η εργασία με ενσυνειδητότητα, η πνευματική Yoga, ο διαλογισμός της προσευχής... τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατακλύζουν τον ιστό με προτροπές για περισσότερη χαλάρωση.

Φαίνεται σαν όλος ο κόσμος να κάθεται στη θέση του λωτού, να ψέλνει μακάρια «om» και εσείς απλά να ξύνετε το κεφάλι σας και να ρωτάτε τί είναι όλο αυτό. Εδώ λοιπόν έχουμε έναν γρήγορο οδηγό για το διαλογισμό.

meditation

Ενσυνειδητότητα vs διαλογισμός

Είναι στην πραγματικότητα το ίδιο πράγμα; Λοιπόν, σχεδόν. Και σε επίπεδο αρχαρίων, λίγο πολύ. Αν δεν είναι δίδυμα, τότε σίγουρα είναι αδέλφια.

Αν και υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι διαλογισμού, συχνά μπερδεύονται, γιατί όταν σκεφτόμαστε τον διαλογισμό, έχουμε την τάση να σκεφτόμαστε το διαλογισμό «ενσυνειδητότητας».

meditation man

Τί είναι λοιπόν η ενσυνειδητότητα;

Ενσυνειδητότητα σημαίνει με μία λέξη, επίγνωση. Επίγνωση του εδώ και τώρα, επίγνωση των σκέψεων, των αισθημάτων, των συναισθημάτων και των αισθήσεων. Είναι μια νοοτροπία που μπορείτε να εφαρμόσετε στα πάντα στη ζωή, ανά πάσα στιγμή.

Ωστόσο, αν θέλετε να το δείτε συνολικά, μπορείτε να μπείτε στο διαλογισμό της ενσυνειδητότητας. Αυτό σημαίνει ότι πραγματικά εξοικονομείτε χρόνο για να καθίσετε και να κάνετε πρακτική επίσημα στην ενσυνειδητότητα, με το σαφή σκοπό να συγκεντρωθείτε στο παρόν.

meditation

Και ο διαλογισμός;

Ο διαλογισμός απλά σημαίνει σκόπιμα να εξοικονομείτε χρόνο για να κάνετε κάτι που είναι καλό για εσάς. Δεν πρέπει πραγματικά να περιλαμβάνει την ενσυνειδητότητα per se: μπορεί να σημαίνει να ακούτε μουσική ή να προσεύχεστε, για παράδειγμα.

Τείνει επίσης να είναι συνυφασμένος με τον Βουδισμό και τη Yoga ή τουλάχιστον με την πνευματικότητα και τις ιδέες της Νέας Εποχής. Είναι μια αρχαία μοναστική παράδοση που έχει συνδεθεί με όλα τα είδη των γκουρού και τις πεποιθήσεις.

meditation

Γιατί όλοι μιλούν για την ενσυνειδητότητα τώρα;

Οι ψυχολόγοι έχουν συνειδητοποιήσει την εξαιρετική αξία της ενσυνειδητότητας: η συγκέντρωση στο παρόν είναι ένα μέσο απομάκρυνσης από τη ζούγκλα των απαιτήσεων, των αναγκών και των «πρέπει» που ταλανίζουν τη σύγχρονη ζωή μας.

Ο διαλογισμός της ενσυνειδητότητας μάς διδάσκει πώς να χαλαρώνουμε γρήγορα και αποφασιστικά. Μας βοηθάει επίσης να ελέγξουμε τις σκέψεις μας, έτσι ώστε να μπορούμε να καταλάβουμε τί είναι χρήσιμο και να ξεφορτωθούμε τα άχρηστα μικρά δαιμόνια.

Αυτό που οι ψυχολόγοι έχουν κάνει είναι να αποσυνδέσουν τις πρακτικές της χαλάρωσης και της ευαισθητοποίησης από τις πνευματικές πεποιθήσεις γύρω από το διαλογισμό. Ως αποτέλεσμα, υπάρχει τώρα μια μη πνευματική προσέγγιση που ταιριάζει απόλυτα με την πολυάσχολη, σύγχρονη ζωή μας.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι για να αρχίσει κανείς να αποκτάει τις δεξιότητες του διαλογισμού και της επίγνωσης χρειάζονται περίπου τρεις μήνες και, στην πράξη, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν προχωράνε ποτέ πέρα από αυτό το βασικό επίπεδο.

med

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος σε αυτό. Ακόμη και στο πιο βασικό επίπεδο, ο διαλογισμός είναι κάτι το υπέροχο. Αλλά δεν εξηγεί γιατί φράσεις, όπως ενσυνειδητότητα, διαλογισμός και διαλογισμός της ενσυνειδητότητας μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναλλακτικά, γιατί σε αυτό το επίπεδο, είναι πραγματικά λίγο πολύ το ίδιο.

Το πιο σημαντικό σχετικά με την ενσυνειδητότητα είναι ότι μπορείτε να κάνετε πρακτική ανά πάσα στιγμή και οπουδήποτε. Κάθε φορά που νιώθετε αγχωμένοι ή πνιγμένοι, μπορείτε να εφαρμόσετε τις αρχές της ενσυνειδητότητας, χωρίς να χρειάζεται καν να στρώσετε ένα στρωματάκι της Yoga. Απλά αφιερώστε λίγο χρόνο για να ακινητοποιήσετε το μυαλό σας, αναρωτηθείτε τί πραγματικά αισθάνεστε και φιλτράρετε ποια από αυτά τα συναισθήματα είναι καλά και από ποια θέλετε να απαλλαγείτε.

Τώρα που έχει απογυμνωθεί η έννοια της γνώσης και ενσυνειδητότητας από τις ανατολικές πνευματικές ρίζες, οι ψυχολόγοι βρίσκουν εντελώς νέους τρόπους για να εφαρμόσουν αυτές τις τεχνικές επίγνωσης σε κάθε είδους κατάσταση: στο γραφείο, στο σπίτι και στο σχολείο.

Δεν έχει σημασία ποια διαδρομή ακολουθείτε ή πώς θέλετε να την ονομάσετε. Το να αφιερώνετε λίγα λεπτά τη μέρα για να ανακτάτε τη συγκέντρωσή σας και να χαλαρώνετε έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, κατά του άγχους, της κατάθλιψης, της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου και της καρδιοπάθειας.


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες