Νηστεια: 4 οφελη της και ποσο συχνα μπορειτε να κανετε!

Έχετε εγκλωβιστεί στη ρουτίνα της δίαιτας; Γιατί πρέπει, κατά διαστήματα, να δοκιμάζετε τη νηστεία για απώλεια βάρους, καλή φυσική κατάσταση και υγεία!

Όλοι λένε ότι το πρωινό είναι το «πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας»: από τους γονείς μας έως τις διαφημίσεις δημητριακών. Συγκεκριμένα, όσοι ασχολούνται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση, υποστηρίζουν τα οφέλη αυτού του βασικού πρώτου γεύματος… Αλλά είναι πραγματικά τόσο σημαντικό;

Η έρευνα έχει δείξει ότι η νηστεία, δηλαδή η παράλειψη ορισμένων γευμάτων και η αποχή από το φαγητό για συγκεκριμένη χρονική περίοδο μπορεί να έχει τεράστια οφέλη για το σώμα σας, τη φυσική κατάσταση και την υγεία σας. Η πιο κοινή μορφή αυτού του προγράμματος διατροφής είναι η διαλειμματική νηστεία, ένα μοντέλο διατροφής όπου είτε τρώτε για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο (για παράδειγμα, μόνο από το μεσημέρι έως τις 8.00 μ.μ.) είτε παραλείπετε δύο γεύματα μία ημέρα της εβδομάδας, απέχοντας 24 ώρες από το φαγητό.

Πώς λοιπόν λειτουργεί η διαλειμματική νηστεία; Και γιατί είναι ωφέλιμη για εμάς; Εδώ θα βρείτε τέσσερα σημαντικά πλεονεκτήματα της νηστείας:

Καταπολεμά το λίπος

Όταν τρώτε ένα γεύμα, το σώμα σας το επεξεργάζεται για τις επόμενες ώρες. Καίει την ενέργεια που έχετε καταναλώσει: κυρίως γλυκόζη στην κυκλοφορία του αίματος ή γλυκογόνο στους μύες και το συκώτι σας και λιγότερο το λίπος που έχετε αποθηκεύσει. Σε μια κατάσταση νηστείας, δεν υπάρχει φαγητό για να χρησιμοποιηθεί ως ενέργεια. Επομένως, είναι πιο πιθανό να αντληθεί ενέργεια από το λίπος του σώματός σας. Για να ενισχύσετε ακόμη περισσότερο τη νηστεία καύσης λίπους, ασκηθείτε! Με τη γλυκόζη και το γλυκογόνο να βγαίνουν από το προσκήνιο, ο οργανισμός σας θα αναγκαστεί να αντλήσει ακόμη περισσότερη ενέργεια από τη μόνη διαθέσιμη πηγή: το λίπος στα κύτταρά σας.

fasting inside 1

Αυξάνει το μεταβολισμό

Ο περιορισμός του φαγητού για μικρότερες χρονικές περιόδους, μπορεί να βελτιώσει τον μεταβολισμό σας. Έχει αναφερθεί ότι η διαλειμματική νηστεία είναι πιο αποτελεσματική από το μακροπρόθεσμο περιορισμό θερμίδων. Βοηθάει το σώμα σας να περιορίσει απόβλητα και τοξίνες που συσσωρεύονται από τα τακτικά γεύματα, καθαρίζοντας τα εσωτερικά σας όργανα και ενισχύοντας το μεταβολισμό. Η νηστεία είναι εξαιρετικά ευεργετική για αυτούς με αργά πεπτικά συστήματα. Ξεκουράζει το έντερο κατά την αποχή από το φαγητό και βοηθάει στη ρύθμιση της λειτουργίας του εντέρου.

Βελτιώνει τις διατροφικές συνήθειες

Πότε ήταν η τελευταία φορά που πραγματικά νιώσατε πεινασμένοι; Για πολλούς, οι σουβλιές από την πείνα μπορεί να είναι λιγούρες και όχι πραγματικά σήματα πείνας του οργανισμού. Η τακτική νηστεία μπορεί να σας βοηθήσει να αλλάξετε τη στάση σας ως προς το φαγητό και να προσδιορίσετε τι πραγματικά χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει. Κατά τη διάρκεια μιας νηστείας θα νιώσετε πραγματική πείνα στο στομάχι. Και όσο για το φαγητό; Σίγουρα θα έχει καλύτερη γεύση από ποτέ άλλοτε!

fasting inside 2

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Η δύναμη της νηστείας έχει ερευνηθεί από επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας, οι οποίοι ανακάλυψαν ότι ένα διάλειμμα από το φαγητό για 3 μέρες μπορεί να επανεκκινήσει όλο το ανοσοποιητικό σύστημα. Όταν ο οργανισμός μπαίνει σε κατάσταση στέρησης φαγητού, τα βλαστοκύτταρα παράγουν νέα λευκά αιμοσφαίρια για να καταπολεμήσουν τη φλεγμονή. Απομακρύνει τα παλιά ή κατεστραμμένα τμήματα του ανοσοποιητικού συστήματος κατά τη νηστεία και οι μελέτες δείχνουν ότι η νηστεία για 72 ώρες είναι αρκετή για να προστατεύσει τους ασθενείς του καρκίνου από τις παρενέργειες των χημειοθεραπειών.

Η Ομάδα των Holmes Place

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες