ΧΑΜΗΛΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ; ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΣΤΑ 30

Τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα σας όταν κλείσετε τα 30; 3 πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη σας!

Καλώς ήλθατε στα 30 σας. Μπορεί να μη νιώθετε διαφορετικά, μπορεί να μη δείχνετε πολύ διαφορετικά, αλλά οι αλλαγές συμβαίνουν στο σώμα σας σιγά σιγά.

Στα 21 σας, μπορεί να τρώγατε μια ολόκληρη πίτσα μόνοι σας και να συνεχίζατε να χωράτε στα jeans σας, αλλά τώρα μπορεί να πρέπει να ασκηθείτε λίγο περισσότερο για να κρατήσετε τη γραμμή σας. Αν και οι αλλαγές του μεταβολισμού συμβαίνουν κυρίως στην ηλικία των 40, μπορούν να επηρεάσουν πολλούς ανθρώπους γύρω στα 30 και είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Γιατί λοιπόν συμβαίνει αυτό; Γιατί δεν μπορούμε να φάμε αυτό που θέλουμε (χωρίς τις συνέπειες) μόλις φτάσουμε τα 30; Και τι ακριβώς συμβαίνει στο σώμα μας;

1.Ορμονικές αλλαγές


Τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες παράγουν λιγότερες ορμόνες μόλις φτάσουν τα 30. Οιστρογόνα: η ορμόνη που ελέγχει τον κύκλο της γυναίκας αρχίζει να πέφτει περίπου ένα επίπεδο και στη συνέχεια παρουσιάζει άλλη μια πτώση στα 35. Αυτό μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους και να μειώσει τη libido σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μπορεί ακόμη και να μπείτε σε πρόωρη περιεμμηνόπαυση, η οποία μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στη διάθεση και άγχος.

Για τους άνδρες, τα επίπεδα της τεστοστερόνης πέφτουν όσο μεγαλώνουν. Αυτό μπορεί να έχει ανεπιθύμητες αλλαγές, όπως αύξηση βάρους (ειδικά στην κοιλιά), δυσκολία στην απόκτηση και τη διατήρηση μυϊκής μάζας, κακή διάθεση και στυτική δυσλειτουργία.

Τι μπορείτε να κάνετε: Ο καλύτερος τύπος άσκησης για τη ρύθμιση των ορμονών και την καταπολέμηση του λίπους είναι η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT). Προπονήσεις που χαλαρώνουν από το άγχος όπως η yoga είναι επίσης ιδανικές για να ανακουφίσουν από τα συμπτώματα της περιεμμηνόπαυσης, όπως οι αλλαγές στη διάθεση.

metabolism_intext1

2.Απώλεια οστικής μάζας


Αυτή είναι μια αλλαγή που δεν μπορείτε πραγματικά να δείτε, αλλά υπάρχει. Η απώλεια οστικής μάζας ξεκινάει στα 30 και μόλις φτάσετε στα 35 το σώμα σας αρχίζει να διασπά την οστική μάζα γρηγορότερα από ό,τι μπορεί να την αντικαταστήσει. Θα δείτε επίσης μια μείωση του μυϊκού τόνου που μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στη δύναμη και την ισορροπία σας.

Τι μπορείτε να κάνετε: Βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε άφθονο ασβέστιο και μείνετε δραστήριοι με αεροβική άσκηση με βάρη για να αποφύγετε την οστεοπόρωση σε μεγαλύτερη ηλικία. Η πάθηση μπορεί να κάνει τα οστά τόσο εύθραυστα που να σπάνε με την παραμικρή πίεση. Η προπόνηση αντίστασης είναι επίσης τέλεια για τη βελτίωση της μυικής μάζας και της αντοχής.


3.Πιο αργός μεταβολισμός


Αν αντιμετωπίζετε αύξηση βάρους στα 30 σας, αυτό μπορεί να είναι η αιτία. Όσο μεγαλώνετε, ο μεταβολισμός σας αρχίζει να επιβραδύνει που σημαίνει ότι δεν απαιτεί τόση πολλή ενέργεια, παρά το ότι συνεχίζετε να έχετε την όρεξη ενός 25χρονου. Και όταν οι μύες σας δεν μπορούν να μεταβολίσουν αποτελεσματικά την ενέργεια, είναι πιο πιθανό να πάρετε βάρος. Για τους άνδρες, αυτό συμβαίνει πιο σταδιακά. Ωστόσο, η εγκυμοσύνη και η εμμηνόπαυση στις γυναίκες μπορεί να επιβραδύνει τα πράγματα πολύ πιο θεαματικά.

metabolism_intext

Τι μπορείτε να κάνετε: Και πάλι, η ενίσχυση (ή η αρχή) ενός συστηματικού προγράμματος άσκησης είναι καίριας σημασίας. Αν δεν αυξάνετε το χρόνο της γυμναστικής σας, αλλά συνεχίζετε να τρώτε το ίδιο, μπορεί να δείτε το βάρος σας να αυξάνεται. Εκτός από την άσκηση, τα καλύτερα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας είναι να κοιμάστε αρκετά (τουλάχιστον 7 ώρες τη νύχτα) και να τρώτε αρκετές τροφές που τονώνουν το μεταβολισμό. Αυτές περιλαμβάνουν μπαχαρικά, καυτές πιπεριές, προϊόντα ολικής άλεσης, μπρόκολο, σούπες, εσπεριδοειδή και πράσινο τσάι.


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες