Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ: 3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ… SEX APPEAL!

Όλα είναι θέμα στάσης: 3 τρόποι να ασκηθείτε για καλύτερη και πιο σέξι στάση σώματος!

Μερικές φορές, τα πιο απλά πράγματα μας κάνουν να νιώθουμε πιο σέξι. Αυτοπεποίθηση, καλή διατροφή, έλλειψη άγχους... και μια καλή στάση σώματος. Εδώ, στα Holmes Place, πιστεύουμε ότι η άσκηση πρέπει να σας κάνει να δείχνετε και να νιώθετε όμορφα. Ένας τρόπος να το κάνετε αυτό, που συχνά παραβλέπεται, είναι να βελτιώσετε τη στάση σας. Ένα δυνατό, ισορροπημένο σώμα κάνει θαύματα όχι μόνο για τη σωματική σας εμφάνιση, αφού φαίνεστε πιο λεπτοί και πιο σέξι, αλλά και επειδή σας κάνει πιο χαρούμενους και προλαμβάνει πόνο και τραυματισμούς.

Σταθείτε, τονίστε τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας και προσελκύστε θετική προσοχή με αυτές τις 3 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε την τέλεια στάση:

Προβληματική περιοχή 1: Κυρτοί ώμοι

1 exe

Αν είστε «δεμένοι» στο γραφείο όλη μέρα, μάλλον θα πιάνετε τον εαυτό σας να γέρνει στο πληκτρολόγιο κάποια στιγμή. Αυτό όχι μόνο σας δίνει αυτή την ανεπιθύμητη καμπουριασμένη εμφάνιση, αλλά μπορεί και να είναι σύμπτωμα αδυναμίας της μέσης, των ώμων και του κορμού και μπορεί να οδηγήσει σε μια στάση «καμπούρας» που είναι γνωστή ως κύφωση. Εκπαιδεύστε τους μύες της πλάτης σας να γέρνουν άνετα προς τα εμπρός με αυτή την άσκηση γέφυρας και κάντε τακτικά εξάσκηση για να διώξετε μια για πάντα την καμπούρα:

1.Ξεκινήστε ξαπλωμένοι στο πάτωμα με τις παλάμες των χεριών σας δίπλα σας, τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια σας ανοιχτά στο ύψος των ώμων.
2.Πατήστε τις φτέρνες σας και εκπνεύστε για να σηκώσετε τους γοφούς σας από το πάτωμα, κρατώντας ίσια την πλάτη σας.
3.Εκπνεύστε αργά όσο κατεβάζετε τους γοφούς σας και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Αυτό είναι μία επανάληψη.
4.Κάντε 2 σετ των 12 επαναλήψεων.

Προβληματική περιοχή 2: Επίπεδο στομάχι

2 exe

Η κοιλίτσα. Είναι ένα ξεροκέφαλο τέρας που πρέπει να διώξετε, αλλά υπάρχουν ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε ένα υπέροχο six-pack. Ενώ προσπαθείτε να αποκτήσετε τους τέλειους κοιλιακούς, πρέπει να γνωρίζετε ότι η σωστή στάση μπορεί να βοηθήσει το χαμηλότερο τμήμα της κοιλιάς σας να προβάλει λιγότερο. Δυναμώστε τους κάτω κοιλιακούς σας και βελτιώστε τη στάση σας με αυτή την εξαιρετική άσκηση άρσης ποδιών:

1.Ξεκινήστε ξαπλωμένοι ανάσκελα με τις παλάμες σας στο πάτωμα δίπλα σας.
2.Αγκαλιάστε τον κορμό σας και σηκώστε τα πόδια σας από το πάτωμα, κρατώντας τα ίσια με τα γόνατά σας ενωμένα. Εκπνεύστε όσο το κάνετε αυτό.
3.Μείνετε για 30 δευτερόλεπτα.
4.Εισπνεύστε όσο χαμηλώνετε τα πόδια σας προς την αρχική θέση.
5.Κάντε 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Προβληματική περιοχή 3: Λαιμός που γέρνει προς τα εμπρός

3 exe

Δεν σκεφτόμαστε πάντα τη στάση του κεφαλιού μας όταν εργαζόμαστε, αλλά ένας ίσιος, ευθυτενής λαιμός μπορεί να επηρεάσει κατά πολύ το sex appeal σας. Οι πολλές ώρες που κοιτάζετε ένα laptop ή ένα κινητό μπορούν να κάνουν το λαιμό σας να αποκτήσει μια κλίση προς τα εμπρός. Γι’ αυτό χρειάζεστε την κατάλληλη άσκηση για να τον επαναφέρετε στην αρχική του κατάσταση. Κάντε εξάσκηση σε αυτή την καθιστή διάταση του θώρακα μέσα στην εβδομάδα και δείτε τα μαγικά αποτελέσματα που έχει στη στάση του σώματος σας :

1.Ξεκινήστε καθιστοί στο πάτωμα με τα γόνατά σας λυγισμένα μπροστά σας και τα πόδια σας επίπεδα.
2.Τοποθετήστε τα χέρια πίσω σας με τα δάχτυλα στραμμένα προς τα εμπρός και λυγίστε απαλά τους αγκώνες σας.
3.Με τους γοφούς σας στο πάτωμα, τραβήξτε τις ωμοπλάτες σας προς τα πίσω και προτάξτε το άνω μέρος του θώρακά σας.
4.Τραβήξτε το πηγούνι σας προς το θώρακά σας, έτσι ώστε να νιώθετε μια πίεση στις κλείδες σας.
5.Μείνετε για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επιστρέψτε στην αρχική θέση.
6.Κάντε 5 επαναλήψεις.


Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες