ΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΟ 2017;

Πρέπει πραγματικά να χάσετε βάρος το 2017; Για το νέο έτος, πάρτε αυτές τις υγιεινές αποφάσεις καλύτερα...

Αυτή η στιγμή του χρόνου έχει φτάσει για ακόμη μια φορά: η ιδέα «Νέο έτος, νέα αρχή» όπου εστιάζουμε στις αδυναμίες μας και τα πράγματα που θέλουμε να βελτιώσουμε τη χρονιά που έρχεται. Σύμφωνα με μελέτες, η πιο κοινότυπη απόφαση για το νέο έτος είναι η απώλεια βάρους. Αλλά δεν είναι πάντα ρεαλιστική: στην πραγματικότητα μόνο το 8% των ανθρώπων πραγματικά επιτυγχάνουν ως προς τις αποφάσεις τους για το Νέο Έτος.

Αν είστε χαρούμενοι με το σώμα σας, πρέπει πραγματικά να θέσετε στόχους απώλειας βάρους για το επόμενο έτος; Υπάρχουν άλλες, εναλλακτικές αποφάσεις να ορίσετε για να βελτιώσετε τον εαυτό σας το 2017:

1.Μειώστε το στρες

Η σύγχρονη ζωή είναι γεμάτη από παράγοντες στρες: πολλές ώρες δουλειάς, έλλειψη ύπνου και κακή διατροφή. Και ενώ το λίγο στρες είναι μέρος της ζωής και δεν μας κάνει κακό, το χρόνιο στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για πολλές παθήσεις, με την αϋπνία, την κατάθλιψη, την παχυσαρκία και τις καρδιακές παθήσεις να είναι μόνο μερικές από αυτές.

loseweight1_intext

Ο διαλογισμός και η Yoga μπορούν να είναι εξαιρετικά ωφέλιμα στη μείωση των επιπτώσεων του στρες: απλά μια βαθιά αναπνοή έχει αποδειχθεί ότι κατεβάζει τα επίπεδα της κορτιζόλης (το ορμονικό στρες) και προκαλεί μια προσωρινή πτώση στην αρτηριακή πίεση.

2.Περάστε περισσότερο χρόνο με φίλους

Οι φίλοι μπορούν να βοηθήσουν τη ζωή σας να διαρκέσει περισσότερο, λέει η επιστήμη. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι με μεγάλο δίκτυο φίλων έζησαν περισσότερο από αυτούς με λιγότερους φίλους κατά 20%.

loseweight_intext

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι οι φίλοι βοηθούν στην αποφυγή της κατάθλιψης, σας κάνουν να νιώθετε καλά και σας προσφέρουν υποστήριξη στις δύσκολες στιγμές. Ένα πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη ζωή σας φέτος τον Ιανουάριο; Τηλεφωνήστε σε αυτόν τον παλιό φίλο που έχετε καιρό να δείτε για να πάτε για καφέ. Συναντηθείτε για το μεσημεριανό γεύμα σας με τα κορίτσια της τάξης Yoga. Το σώμα σας θα σας ευχαριστεί για αυτό.

3.Περικόψτε τα αλκοολούχα ποτά

Η υπερβολική κατανάλωση ποτού επηρεάζει το μυαλό και το σώμα αυξάνοντας τον κίνδυνο κατάθλιψης, απώλειας μνήμης, εμφάνισης καρδιακών και ηπατικών νόσων, αλλά και καρκίνου. Οι νέες οδηγίες περί κατανάλωσης αλκοόλ δηλώνουν ότι δεν υπάρχει κανένα ασφαλές όριο για την κατανάλωση αλκοόλ, αναφέροντας ότι ακόμη και ένα περιστασιακό ποτό την εβδομάδα θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο παθήσεων όπως ο καρκίνος του εντέρου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απολαύσετε ένα ποτηράκι κρασί: απλά προσπαθήστε να βεβαιωθείτε ότι περνάτε μερικές μέρες χωρίς ποτό την εβδομάδα έτσι ώστε το συκώτι σας να επιδιορθώσει τη βλάβη που προκαλεί το αλκοόλ.

4.Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα

Μην περιμένετε να έρθει καινούριος χρόνος για να αποκτήσετε καλύτερες διατροφικές συνήθειες. Αντίθετα, κάντε αυτές τις συνήθειες μέρος της καθημερινής ζωής σας. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε πρωινό κάθε μέρα και ότι πίνετε άφθονο νερό (τουλάχιστον 6 με 8 ποτήρια την ημέρα). Αυτά μπορούν να είναι μια καλή αρχή, αλλά ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να τρώτε μικρά γεύματα, συχνά.

loseweight2_intext

Γιατί; Όταν περνάνε περισσότερες από 3 ώρες χωρίς φαγητό, η κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους, αρχίζει να αυξάνεται, κάτι το οποίο είναι σημάδι ότι το σώμα αρχίζει να αποθηκεύει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Οι άνθρωποι που παραλείπουν γεύματα έχουν τα πιο αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης.


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες