ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ… ΜΕ ΜΕΤΡΟ: 10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Είναι δυνατό να παραμείνετε λεπτοί και fit τα Χριστούγεννα; Η απάντηση είναι εύκολη. Ορίστε πώς θα το πετύχετε!

Ήρθε και πάλι αυτή η εποχή του χρόνου…η εποχή της απόλαυσης! Αλλά αν και τα Χριστούγεννα είναι μια υπέροχη εποχή για φαγητό, ποτό και χαρά, το να αποφύγετε τις υπερβολές είναι το κλειδί για να μείνετε μακριά από τις τύψεις του επόμενου πρωινού και την κρίση πανικού για τα κιλά που πήρατε τη Νέα Χρονιά. Για να απολαύσετε τις γιορτές χωρίς αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία σας (και την περιφέρειά σας), συγκεντρώσαμε μερικά κολπάκια για πιο υγιεινά Χριστούγεννα:

1.Φτιάξτε ένα πρόγραμμα

inside1

Διαβάζοντας αυτό το άρθρο, έχετε ήδη κάνει μια συνειδητή επιλογή να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής φέτος τα Χριστούγεννα. Αλλά τι γίνεται όταν έρθετε αντιμέτωποι με τον μπουφέ του πάρτι; Σχεδιάστε να φάτε μόνο μερικά κομματάκια από τα αγαπημένα σας φαγητά, ας πούμε έξι. Αν γνωρίζετε ότι ο χριστουγεννιάτικος κορμός σας θα είναι γαργαλιστικά καλός, υπολογίστε να φάτε λιγότερα αλμυρά σνακ. Εστιάζοντας στα καλύτερα, πραγματικά νόστιμα κομμάτια και απολαμβάνοντάς τα συνειδητά, θα χαρείτε πραγματικά τις επιλογές σας, χωρίς να τρώτε λίγο από όλα και να νιώθετε τύψεις μετά.

2. Μην ξεχνάτε το πρωινό

Γνωρίζετε το σενάριο: θα γλιτώσετε θερμίδες για το λουκούλλειο δείπνο των Χριστουγέννων ή τα σνακ του πάρτι, αν μείνετε νηστικοί όλη μέρα και σαρώσετε ό,τι βρείτε μπροστά σας το βράδυ μέσα σε μερικά λεπτά. Αντί να κάνετε αυτό, προτιμήστε να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα μεγάλο μπολ κουάκερ. Θα σταθεροποιήσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και θα έχετε υπό έλεγχο την όρεξή σας στη διάρκεια της ημέρας. Με αυτόν τον τρόπο, θα νιώσετε πείνα, αλλά όχι τόσο ώστε να τρώτε ασυναίσθητα.

3. Βρείτε λίγο χρόνο για άσκηση

inside2

Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε γυμναστική ατέλειωτες ώρες κατά τη διάρκεια της πυρετώδους εορταστικής περιόδου, αλλά μπορείτε να κρατήσετε το βάρος σας σταθερό αν βάλετε μερικές προπονήσεις την εβδομάδα. Κάθε προπόνηση μπορεί να είναι σύντομη, των 15 λεπτών, αλλά αν τα δώσετε όλα, θα κάψετε θερμίδες και η Νέα Χρονιά δεν θα σας βρει με περιττά κιλά. Μην κάθεστε στον καναπέ όλη μέρα: οι χειμερινοί περίπατοι με την οικογένεια είναι ένας αναζωογονητικός τρόπος για να επιταχύνετε την πέψη μετά από ένα πλούσιο δείπνο.

4. Παραμείνετε ενυδατωμένοι

Ζεστό κρασί, Bucks Fizz, Baileys, brandy… υπάρχουν πολλές επιλογές κατά την εορταστική περίοδο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνετε. Οι μονάδες του αλκοόλ και οι θερμίδες μπορούν πραγματικά να συσσωρευτούν κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων. Γι’ αυτό, προσπαθήστε να μη χάνετε το μέτρημα στο ποτό και να πίνετε άφθονο νερό όταν καταναλώνετε οινοπνευματώδη. Πριν ξεκινήσετε για ένα πάρτι με μπουφέ και ποτά, πιείτε δύο ποτήρια νερό και προτιμήστε εναλλακτικά μη αλκοολούχα ποτά όταν είστε εκεί. Προτιμήστε ποτά ανοιχτού χρώματος που είναι συνήθως χαμηλότερης περιεκτικότητας σε χημικά παραπροϊόντα και μειώνουν το hangover το πρωί.

5. Βάλτε σε πρώτο πλάνο τις γιορτές και όχι το φαγητό

inside3

Οι απολαυστικές στιγμές με τα σνακ των πάρτι και τα δείπνα των Χριστουγέννων μαζί με τους φίλους και την οικογένεια καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της εορταστικής περιόδου, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνετε με το φαγητό ώστε να ζήσετε την πραγματική εμπειρία. Για να τρώτε πιο λίγο και πιο συνειδητά, απασχολήστε το μυαλό σας και κρατήστε το δραστήριο. Μαζέψτε την οικογένεια για ένα επιτραπέζιο Trivial Pursuit ή Monopoly όταν νιώθετε την ανάγκη να μασουλήσετε. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, κάντε ένα διάλειμμα για να ανασυγκροτήσετε τις σκέψεις σας με απλό διαλογισμό. Καθίστε άνετα με ίσια τη σπονδυλική στήλη και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας, καθώς εισπνέετε και εκπνέετε τον αέρα από τη μύτη.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ XMAS RECIPES SPECIAL ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου ΔΩΡΕΑΝ τον πρακτικό οδηγό μας και το eat well δώρο από εμάς!

κατηγορια Ετικετες