ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ 10 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΕΤΕ ΤΑ ΠΡΗΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ

Πρησμένοι αστράγαλοι; Πρησμένες κνήμες; Ακολουθήστε τις 10 κορυφαίες συμβουλές μας για πιο λεπτά πόδια σε χρόνο ρεκόρ!

Πόδια που δεν είναι τόσο αδύνατα και ευλύγιστα όσο θα έπρεπε; Οι περισσότεροι από εμάς ονειρευόμαστε πιο μακριά, πιο αδύνατα άκρα. Αλλά, αν υποφέρετε από οίδημα και κατακράτηση υγρών, μην απελπίζεστε.

Οι 10 κορυφαίες συμβουλές μας θα αναδείξουν αυτά τα υπέροχα πόδια και θα σας φέρουν πιο κοντά στο ιδανικό σας.

Ελέγξτε το

Πρήξιμο: ο επιστημονικός όρος είναι οίδημα και μπορεί να συμβεί για πολλούς λόγους. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι αθώοι, αλλά σε μερικές περιπτώσεις, τα πρησμένα πόδια είναι σύμπτωμα που υποδεικνύει ότι κάτι σοβαρότερο συμβαίνει. Εκτός από αυτό, οι πρησμένοι αστράγαλοι οφείλονται πιθανά στο ότι κάθεστε σε μία θέση για πάρα πολύ, τις προεμμηνορροϊκές αλλαγές, την εγκυμοσύνη ή την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας αλατιού. Αν παρατηρήσατε κάτι ασυνήθιστο, ελέγξτε το για να αποκλείσετε κάποιο πιο σοβαρό πρόβλημα και να είστε ήσυχοι.

Σωματικά, το ενοχλητικό πρήξιμο προκαλείται από τα μικροσκοπικά αιμοφόρα αγγεία (που είναι γνωστά και ως τριχοειδή αγγεία) που μεταφέρουν υγρό. Το υγρό συσσωρεύεται στους περιβάλλοντες ιστούς και εκδηλώνεται το πρήξιμο.

Το οίδημα επιβαρύνει περισσότερο την καρδιά και τα νεφρά σας: και αυτό δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο μακροπρόθεσμα. Γι’ αυτό αξίζει να πάρετε τον έλεγχο της κατάστασης, όσο το δυνατό πιο νωρίς.

swallen legs.

Δραστηριοποιηθείτε

Μόλις πάρετε την έγκριση του γιατρού σας, ετοιμαστείτε για δράση!
Το καλύτερο όπλο για να καταπολεμήσετε τα πρησμένα πόδια είναι απλό: το περπάτημα. Η άσκηση για τα πόδια σας σημαίνει βελτίωση της κυκλοφορίας που θα αποσυμφορήσει το συσσωρευμένο υγρό.

Ένα ελλειπτικό ή ένας διάδρομος έχει πολλά πλεονεκτήματα ή μπορείτε να προτιμήσετε ένα πρόγραμμα που συνδυάζει περπάτημα στο γυμναστήριο και περπάτημα σε εξωτερικό χώρο. Στο γυμναστήριο μπορείτε να παρακολουθείτε τις αποστάσεις και να ελέγχετε το επίπεδο της κλίσης. Προτείνουμε να αρχίσετε με 30 λεπτά τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα με σταδιακή αύξηση 5 λεπτά (και αύξηση της κλίσης) κάθε εβδομάδα, έτσι ώστε να αναπτύξετε σιγά σιγά την αντοχή σας.

Επιδοθείτε στη φυσιοθεραπεία

Εκτός από το περπάτημα, αυτές οι έξυπνες ασκήσεις είναι υπέροχες για την πρόληψη της κατακράτησης υγρών. Κάντε τις μερικές φορές την ημέρα μέχρι να δείτε βελτίωση.

• Άρσεις ποδιών: Κρατώντας την πλάτη μιας καρέκλας για στήριξη, σηκώστε το ένα πόδι από το δάπεδο και μετακινήστε το προς τα πίσω, διατηρώντας το γόνατό σας στην ευθεία. Επαναλάβετε σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού σας.

• Διατάσεις κνημών: Συνεχίστε να κρατάτε την καρέκλα, σηκωθείτε στις μύτες, μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα και κατεβείτε. Το τέντωμα που μπορείτε να νιώσετε στη γάμπα σας θα βοηθήσει το υγρό να αποσυμφορηθεί από τα κάτω άκρα σας.


walking

Σηκωθείτε

Ναι, σας παρακινούμε να ξεκινήσετε να περπατάτε περισσότερο: αλλά έχετε επίσης την άδειά μας για να αναλάβετε περαιτέρω… δράση: Όταν ξεκουράζεστε, σηκώστε τα πόδια σας πάνω από το επίπεδο της καρδιάς σας. Αυτό θα βοηθήσει το υγρό να αποσυμφορηθεί και θα σας δώσει μια αίσθηση χαλάρωσης. Ευδαιμονία!

Μασάζ

Αφού συμβουλευτείτε το γιατρό σας και αν δεν έχετε κανένα πρόβλημα υγείας, ένα μασάζ είναι υπέροχο για την ενίσχυση του λεμφικού σας συστήματος.

Δεν χρειάζεται να είναι έντονο ή επώδυνο: μια απλή, απαλή κίνηση θα βοηθήσει το υγρό να απομακρυνθεί από τους λεμφαδένες, δραστηριοποιώντας το σύστημα. Μάλλον δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, σωστά;

swallen legs in pain

Ξεχάστε το αλάτι

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να είναι η αιτία για αυτούς τους πρησμένους αστραγάλους. Αν υποψιάζεστε ότι είστε εξαρτημένοι από το αλάτι, ελαττώστε την κατανάλωσή του και ελέγξτε τα συστατικά κάθε παρασκευασμένης τροφής για κρυμμένα ίχνη.

Επιλέξτε φρεσκομαγειρεμένα γεύματα και κρατήστε την αλατιέρα στο ντουλάπι.

Πίνετε περισσότερο νερό

Μπορεί να ακούγεται αντιφατικό, αλλά όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο βοηθάτε το σύστημα αποτοξίνωσης του οργανισμού και θα αποβάλλετε όλο και περισσότερες τοξίνες όσο περνάει ο καιρός. Θα βοηθήσει να καταπολεμήσετε την κατακράτηση υγρών και όχι μόνο: μεγαλύτερη συγκέντρωση, περισσότερη ενέργεια. Στόχος σας είναι να πίνετε 8 με 10 μεγάλα ποτήρια την ημέρα. Μια καλή συμβουλή είναι να αποθηκεύετε το νερό μιας ημέρας σε κανάτα στο ψυγείο (προσθέστε λεμόνι, πορτοκάλι, lime ή αγγούρι για να δώσετε γεύση), έτσι ώστε να ξέρετε πόσο πρέπει να καταναλώσετε.


drinking water

Χρησιμοποιήστε τη δύναμη της φύσης

Τα φυσικά διουρητικά είναι ένας ήπιος, υγιεινός τρόπος να απαλλαγείτε από την κατακράτηση υγρών. Δοκιμάστε διουρητικά βότανα όπως η πικραλίδα, η ρίζα γλυκόριζας και το μούρο αφροξυλιάς. Ή αυξήστε την πρόσληψη σέλινου, αγκινάρας, σταφυλιού και μαϊντανού. Το πράσινο τσάι και ο χυμός cranberry είναι σπουδαία εναλλακτικά ποτά αν έχετε βαρεθεί το νερό.

Ανεβάστε τα επίπεδα καλίου

Τα διουρητικά μπορεί να αποβάλλουν κάποια ποσότητα καλίου από τον οργανισμό σας μαζί με τα περιττά υγρά. Γι’ αυτό όταν τα καταναλώνετε, να προσθέτετε συμπληρώματα καλίου ή να ενισχύετε τη διατροφή σας με μπανάνες, σταφίδες και κόκκινα φασόλια, τα οποία έχουν υψηλά, φυσικά επίπεδα καλίου.

banana

Βυθιστείτε στη μπανιέρα

Τα άλατα epsom είναι μια υπέροχη παραδοσιακή θεραπεία, κάτι περισσότερο από ένα γιατροσόφι. Γεμίστε τη μπανιέρα με ζεστό (όχι καυτό) νερό, ρίξτε μια χούφτα άλατα epsom και χαλαρώστε. Το πρήξιμο μπορεί να προκληθεί από την έλλειψη μαγνησίου και το μπάνιο στη μπανιέρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την απορρόφηση αυτού του πολύτιμου ιχνοστοιχείου. Θα μπορέσετε να θαυμάσετε τους καινούριους, καλλίγραμμους αστραγάλους σας, ενώ χαλαρώνετε στη μπανιέρα…


Η Ομάδα των Holmes Place


Photosource

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες