ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΙΠΟΣ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ... ΕΝΩ ΚΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ!

Όσοι από εσάς κάνετε δουλειά γραφείου, πιθανόν να έχετε παρατηρήσει ήδη τις επιπτώσεις της καθιστικής ζωής στο σώμα σας. Μάθε πως θα μειώσεις το κοιλιακό λίπος, ενώ κάθεσαι στο γραφείο.

Παρόλο που η πολύωρη εργασία εμποδίζει τη φυσική δραστηριότητα, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας για να χάσετε το κοιλιακό λίπος, αφού, βέβαια, συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας.

Μετρήστε θερμίδες... όσο κάθεστε!

inside1

Δεν έχει σημασία αν έχετε λίγα ή πολλά περιττά κιλά: εάν θέλετε να χάσετε βάρος, είναι απαραίτητο να ελαττώσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε. Ένα πρώτο βήμα για να αποκτήσετε τον έλεγχο, ειδικά αν δεν γυμνάζεστε, είναι να θυμάστε πως για να χάσετε μισό κιλό λίπους, πρέπει να μειώσετε την εβδομαδιαία πρόσληψη κατά 3,500 θερμίδες συνολικά.

Για αρχή, σημειώστε όλα όσα τρώτε για λίγες ημέρες, και υπολογίστε το μέσο όρο της ημερήσιας κατανάλωσης. Μετά, προσπαθήστε να αφαιρέσετε 500 με 750 θερμίδες από την κάθε ημέρα, έτσι ώστε να μπορείτε κάθε μία ή μιάμιση εβδομάδα να χάνετε 1 κιλό. Συνεχίστε να γράφετε ό,τι τρώτε, και συμβουλευθείτε έναν ειδικό, αν υπολογίσατε ότι πρέπει να καταναλώνετε λιγότερο από 1.200 θερμίδες την ημέρα, γιατί το να τρώτε πολύ λίγο μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια θρεπτικών συστατικών, επιβαρύνοντας την υγεία αλλά και το μεταβολισμό σας.

Προγραμματίστε τα γεύματά σας

Πριν ξεκινήσει η εβδομάδα, αφιερώστε λίγο χρόνο για να κάνετε τον προγραμματισμό της διατροφής σας. Αν τον αφήνετε για την τελευταία στιγμή, είναι πιο πιθανό να επιλέγετε τη γρήγορη λύση του ανθυγιεινού φαγητού.

Προσθέστε στο διαιτολόγιό σας φρούτα, λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες από πουλερικά, θαλασσινά και όσπρια. Ο προγραμματισμός είναι σημαντικός ειδικά για το μεσημεριανό γεύμα, είτε παίρνετε φαγητό από το σπίτι, είτε τρώτε έξω. Αν ετοιμάζετε μόνοι σας το φαγητό σας, κρατήστε το όσο πιο απλό μπορείτε: για παράδειγμα, ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής αλέσεως και άπαχο κρέας, ή χούμους με καρότα και σέλερι. Ενδιάμεσα, προτιμήστε γιαούρτι με φρούτα. Όταν τρώτε έξω, διαβάστε προσεκτικά το μενού του εστιατορίου και εξετάστε τις διαθρεπτικές πληροφορίες. Αν έχετε αμφιβολίες για τα διαθέσιμα πιάτα, επιλέξτε λαχανικά και άπαχες πρωτεΐνες. Μια σαλάτα με κοτόπουλο ή ψάρι είναι η πιο θρεπτική και υγιεινή επιλογή: ζητήστε να βάλουν το dressing ξεχωριστά και να αφαιρέσουν το τυρί και τα κρουτόν, για να μειώσετε τις θερμίδες. Οι σούπες και τα σάντουιτς χωρίς λιπαρά τυριά ή μαγιονέζα είναι επίσης ασφαλείς επιλογές. Αντί για επιδόρπιο, φάτε ένα μήλο στο τέλος: θα μειώσει την όρεξή σας για γλυκό.

Κάντε πιο υγιεινές επιλογές

inside2

Προσπαθήστε να έχετε μαζί σας υγιεινά σνακ, για να αποφεύγετε τον πειρασμό να παραγγέλνετε απ’ έξω. Φρούτα, λαχανικά, ανάλατοι ξηροί καρποί και κριτσίνια ολικής αλέσεως μπορούν να σας βοηθήσουν να γλιτώσετε θερμίδες και να ενισχύσετε την καύση του λίπους.

Σηκωθείτε για λίγο από το γραφείο

Εκτός από τις αλλαγές στη διατροφή σας, μπορείτε να μειώσετε τις θερμίδες προσθέτοντας και λίγη παραπάνω δραστηριότητα μέσα στη μέρα σας. Όσο δύσκολο κι αν είναι να σηκώνεστε συνέχεια, μπορείτε να ξεκλέβετε λίγο χρόνο για να ξεπιαστείτε περπατώντας για λίγα λεπτά κάθε μία ώρα. Κάντε τα τηλεφωνήματά σας όρθιοι και αφιερώστε 10 λεπτά από το διάλειμμά σας σε μια μικρή βόλτα στη γειτονιά ή ακόμα και μέσα στο γραφείο, ή ανεβοκατεβείτε σε γρήγορο ρυθμό τις σκάλες που βρίσκονται σε κάποιο σημείο του κτηρίου που δεν είναι πολυσύχναστο.

Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα

inside3

Ένας παράγοντας – κλειδί για την απώλεια του κοιλιακού λίπους είναι η αερόβια άσκηση. Οι σύγχρονες έρευνες υποστηρίζουν πως πρέπει να ασκείστε σε μέτρια ένταση από 30 έως 60 λεπτά την ημέρα – σ’ αυτά, όμως, συμπεριλαμβάνονται ακόμη και τα 10 λεπτά περπάτημα που κάνετε στο διάλειμμα της δουλειάς σας, ή οι δουλειές του σπιτιού! Μπορείτε, επίσης, να περπατάτε λίγο παραπάνω μετά τη δουλειά, ή να κάνετε ποδήλατο. Αν έχετε τη δυνατότητα και το χρόνο να αρχίσετε και κάποιο άθλημα που σας αρέσει, η απώλεια λίπους θα είναι ακόμα ευκολότερη και σίγουρα πολύ πιο διασκεδαστική!

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

κατηγορια Ετικετες