ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ: ΠΩΣ ΝΑ ΘΕΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ

Μερικές φορές, περνάμε περισσότερο χρόνο σχεδιάζοντας τις διακοπές και όχι τη ζωή μας. Αν και βαθιά μέσα μας, απελπισμένα επιθυμούμε να χάσουμε βάρος, να αυξήσουμε τα επίπεδα ενέργειάς μας ή να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή μας, πολλοί από εμάς απλά δεν αφιερώνουμε αρκετό χρόνο για να σχεδιάσουμε τους στόχους μας και να ζήσουμε τη ζωή μας όπως εμείς τη θέλουμε.

Θα ξεκινούσατε να διασχίσετε τη χώρα από τη μία άκρη στην άλλη χωρίς να έχετε σαφή προορισμό; Μάλλον όχι. Εδώ θα μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να θέτετε και να επιτυγχάνετε τους στόχους που ονειρεύεστε, έτσι ώστε να μη βρεθείτε στην ίδια θέση στο τέλος της επόμενης χρονιάς:


1. Καταγράψτε τον στόχο σας

inside

Απώλεια βάρους, ενδυνάμωση, πιο υγιεινή ζωή, περισσότερη χαρά, περισσότερη ενέργεια. Αυτοί είναι όλοι στόχοι που μπορεί να θέλετε να επιτύχετε. Αλλά προκειμένου να τους επιτύχετε, πρέπει να είστε έξυπνοι για να φτάσετε εκεί. Και πώς θα φτάσετε στο «εκεί» αν δεν γνωρίζετε πού είναι; Πώς θα μετρήσετε τον στόχο ή τους στόχους σας; Μπορείτε να θέσετε ένα χρονικό όριο; Καταγράψτε τα πάντα και θα τους αισθανθείτε αμέσως πιο εφικτούς, έχοντας μια μακροπρόθεσμη προοπτική για καθαρούς, σαφώς ορισμένους στόχους.

2. Οπτικοποιήστε τον στόχο σας

Κάντε τον εικόνα. Περπατάτε στην κουζίνα σας και παίρνετε ένα μεγάλο, κίτρινο, ζουμερό λεμόνι από το ψυγείο. Τώρα φανταστείτε ότι το κόβετε στη μέση και το δαγκώνετε. Αν έχετε φανταστεί τη σκηνή σωστά, το πιο πιθανό είναι να νιώθετε το σάλιο στη γλώσσα σας, ακριβώς όπως αν δοκιμάζατε πραγματικά το λεμόνι. Το ίδιο συμβαίνει όταν φανταζόμαστε τον εαυτό μας να εκπληρώνει τους θετικούς στόχους που θέτουμε στο μέλλον. Φανταστείτε τον εαυτό σας στην ιδανική κατάσταση και πραγματικά επικεντρώστε στο να φτάσετε εκεί και θα το κάνετε.

3. Αναλύστε τους στόχους

inside2

Μόλις έχετε τη «μεγάλη εικόνα», είτε πρόκειται για σχέδιο ενός έτους, 5 ετών ή 10 ετών, πρέπει να αναλύσετε αυτόν το στόχο σε μικρότερους, ρεαλιστικούς στόχους. Μην ξεχνάτε ότι η χελώνα κερδίζει τον αγώνα. Αν προσπαθήσετε να χάσετε βάρος, δεν θα το καταφέρετε αν πηγαίνετε στο γυμναστήριο ασταμάτητα για τις επόμενες 8 εβδομάδες και αφού χάσετε 3 κιλά επανέλθετε στις παλιές σας συνήθειες. Δημιουργήστε μια καθημερινή λίστα με τα πράγματα που μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα για να επιτύχετε το στόχο σας: μπορεί να είναι το να διαβάσετε βιβλία για το θέμα κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος, να βρείτε χρόνο για να μπείτε σε μια προπόνηση 30 λεπτών στο γυμναστήριο ή να προετοιμάσετε τα γεύματα της επόμενης εβδομάδας.

4. Σταματήστε να αποσπάστε

Το δυσκολότερο κομμάτι στην επίτευξη των στόχων σας είναι το ξεκίνημα. Θα αναβάλετε το γυμναστήριο έως τη Δευτέρα. Θα μειώσετε την πρόσληψη αλκοόλ σας τον Ιανουάριο γιατί τώρα έρχονται τα Χριστούγεννα. Δεν έχετε χρόνο για το μάθημα ξένης γλώσσας εκείνο το βράδυ. Αλλά τα βραχυπρόθεσμα κίνητρα είναι πραγματικά το κλειδί για την επίτευξη αυτών των στόχων: ο κύριος λόγος που αποτυγχάνουμε στην επίτευξή τους είναι επειδή αποσπάται η προσοχή μας. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε ότι δεν έχετε διάθεση για προπόνηση, «κοροϊδέψτε» τον εαυτό σας. Πείτε του ότι θα κάνετε μόνο μερικά σετ των 10 επαναλήψεων ή μια γρήγορη προπόνηση των 10 λεπτών. Σίγουρα θα νιώσετε μια έκρηξη ενέργειας μετά την προθέρμανση που θα οδηγήσει σε μια πλήρη προπόνηση. Ακόμη και αν αυτό δεν συμβεί, είναι καλύτερο από το τίποτα.

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες