ΠΩΣ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ

Ανακαλύψτε πώς η γυμναστική δε βελτιώνει μόνο την υγεία και τη φυσική μας κατάσταση, αλλά και την παραγωγικότητά μας στη δουλειά, καθώς και σε όλες μας τις δραστηριότητες: Μας κρατά συγκεντρωμένους και σε εγρήγορση!

Ο πρόεδρος των Starbucks ξυπνάει κάθε μέρα στις 4:30 το πρωί και πηγαίνει για τρέξιμο. Η εκδότρια της Vogue βρίσκεται κάθε μέρα από τις 6:00 το πρωί στο γήπεδο του τένις. Ο ιδρυτής της Virgin ξεκινά σχεδόν πάντα τη μέρα του με γυμναστική… Ένα από τα κοινά χαρακτηριστικά των επιτυχημένων ανθρώπων είναι ότι δεν παραλείπουν την καθημερινή άσκηση, γιατί γνωρίζουν πως η γυμναστική προσφέρει πολύ περισσότερα πράγματα από μια καλή εμφάνιση: τους κάνει πιο παραγωγικούς.

Είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο: η άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, βοηθώντας και στη λειτουργία του εγκεφάλου. Πρόσφατη μελέτη έδειξε πως οι επιδόσεις μας στη δουλειά είναι σταθερά υψηλότερες μετά τη γυμναστική: διαχειριζόμαστε καλύτερα το χρόνο μας και παρουσιάζουμε βελτιωμένη πνευματική διαύγεια. Μακροπρόθεσμα, λοιπόν, το κέρδος που αποκομίζουμε από τη συστηματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει και την καριέρα μας!

inside 1 improve your productivity

Μας προσφέρει περισσότερη ενέργεια

Σίγουρα θα υπάρχουν φορές που αισθάνεστε ότι δεν έχετε ενέργεια για να γυμναστείτε, είτε πριν, είτε μετά τη δουλειά. Μπορεί να ακούγεται παράλογο, αλλά η προπόνηση κάτω από τέτοιες συνθήκες είναι ακριβώς αυτό που θα σας δώσει την ώθηση και την ενέργεια που χρειάζεστε! Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως η άσκηση βοηθά στη μεταφορά της γλυκόζης και του οξυγόνου προς τον εγκέφαλο και όλο το σώμα, αυξάνοντας τα επίπεδα της ενέργειας. Ακόμα και οι ασκήσεις χαμηλής έντασης, όπως το περπάτημα, βοηθούν να έχετε περισσότερη ενέργεια, βελτιώνοντας τις επιδόσεις σας στο γραφείο όλη την ημέρα.

Βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου

Ό,τι δουλειά κι αν κάνετε, ο εγκέφαλός σας είναι ό,τι σημαντικότερο έχετε: αυτό που καθορίζει τις επαγγελματικές σας επιδόσεις. Έχει παρατηρηθεί πως οι άνθρωποι που ασχολούνται με φυσικές δραστηριότητες παρουσιάζουν, συνήθως, υψηλότερες επιδόσεις στα γνωστικά τεστ, σε σχέση με όσους κάνουν καθιστική ζωή, ενισχύοντας την άποψη πως η φυσική κατάσταση, η καλή λειτουργία του εγκεφάλου και τα μειωμένα επίπεδα άγχους στη δουλειά, συνδέονται. Οι έρευνες δείχνουν πως η γυμναστική βελτιώνει, επίσης, τη διάθεση των εργαζομένων. Όταν ο εγκέφαλός μας είναι σε εγρήγορση, μπορούμε να συγκεντρωθούμε πιο εύκολα και να πάρουμε καλύτερες αποφάσεις, κάτι πολύ σημαντικό για όσους θέλουν να είναι αποτελεσματικοί στη δουλειά τους.

inside 2 improve your productivity

Μας «δίνει» τις καλύτερες ιδέες

Μερικές φορές στη δουλειά τυχαίνει να «κολλήσουμε» σε κάτι για πολλή ώρα. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις, τίποτα δεν βοηθά περισσότερο από έναν περίπατο. Πρόσφατη μελέτη απέδειξε πως, το περπάτημα, είτε μέσα, είτε έξω από το χώρο εργασίας μας, πυροδοτεί τη δημιουργική σκέψη. Περπατήστε στη γειτονιά, ανεβοκατεβείτε γρήγορα τα σκαλιά του γραφείου σας ή κάντε, απλώς, βόλτες στο χώρο εργασίας σας για λίγα λεπτά.


Βοηθά στο διαχωρισμό της δουλειάς από την προσωπική ζωή

Αν η προπόνηση σάς φαίνεται μία ακόμα αγγαρεία στην, έτσι κι αλλιώς, παραφορτωμένη «λίστα» με τα πράγματα που έχετε να κάνετε, πρέπει να το ξανασκεφτείτε, αφού, σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που καταφέρνουν να τηρούν το καθημερινό τους πρόγραμμα, βρίσκουν πιο εύκολα την ισορροπία ανάμεσα στα επαγγελματικά και τα προσωπικά τους. Μια πιθανή εξήγηση γι’ αυτό είναι πως, με το να μένεις πιστός στις δραστηριότητές σου, γίνεσαι καλύτερος στη διαχείριση του χρόνου σου, ενώ αποκτάς αυτοπεποίθηση και σιγουριά ότι μπορείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της δουλειάς αλλά και του σπιτιού.

inside 3 improve your prodactivity

Μάς μαθαίνει να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες

Όσοι γυμνάζονται πολλά χρόνια, γνωρίζουν πως υπάρχουν και «κακές» μέρες, πως κάποιες φορές μπορεί να νιώθουμε άβολα, περίεργα, ακόμα και να πονάμε. Αυτές ακριβώς τις φορές είναι που η γυμναστική μάς διδάσκει να μην τα παρατάμε, να παίρνουμε βαθιές αναπνοές, να διαχειριζόμαστε και να αντιμετωπίζουμε τη δυσφορία που αισθανόμαστε. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή: έρχονται και δύσκολες στιγμές, αλλά συνεχίζοντας την προσπάθεια με ψυχραιμία, πάντα τα καταφέρνουμε στο τέλος. Μερικές φορές, η παραγωγικότητα και η αποτελεσματικότητά μας, δεν έχουν καν να κάνουν με τις ικανότητες ή το ταλέντο μας: απλώς, πιέζοντας τον εαυτό μας να μην αναβάλει κάποια πράγματα που δεν άντεχε ή δεν είχε όρεξη να κάνει τη συγκεκριμένη στιγμή, μάθαμε πώς να λειτουργούμε ακόμα και όταν δεν είμαστε καλά. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, αυτό που είπαμε ήδη από την αρχή του άρθρου: η γυμναστική είναι το «κοινό μυστικό» των παραγωγικών, επιτυχημένων ανθρώπων.

 inside 4 improve your productivity

Τρόποι να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας

Περπατήστε ως το δεύτερο κοντινότερο καφέ για να πάρετε τον πρωινό σας καφέ, προτιμήστε τις σκάλες από το ασανσέρ και παρκάρετε όσο πιο μακριά μπορείτε από το σημείο προορισμού σας, έστω για λίγες φορές την εβδομάδα. Περπατήστε ακόμα και μέσα στο γραφείο σας, βάζοντας χρονόμετρο για τουλάχιστον 10 λεπτά, 3 φορές την εβδομάδα. Φαίνεται λίγο, αλλά θα κάνει μεγάλη διαφορά. Βρείτε κάποιον συνάδελφο ή φίλο που θέλει να καθιερώσει κι εκείνος παρόμοιες συνήθειες. Αν είστε δύο, έχετε διπλάσιες πιθανότητες να τις «κρατήσετε» Κάθε δραστηριότητα πρέπει, πάνω απ’ όλα, να σας κάνει να περνάτε καλά. Επιλέξτε, λοιπόν, κάποιο άθλημα που πάντα θέλατε να δοκιμάσετε και… αφήστε τον εαυτό σας να το διασκεδάσει!

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ


TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

κατηγορια Ετικετες