ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κύριου γεύματος, ωστόσο μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες να εξελιχθεί σε ένα υγιεινό, χορταστικό, πλήρες γεύμα.

Ακολουθούν μερικές ιδέες για τους λάτρεις της σαλάτας και όχι μόνο. Δεν πρόκειται για το απλό και ενίοτε βαρετό μαρούλι και ντομάτα ή λάχανο-καρότο που τρώμε καθημερινά με το φαγητό μας και περνά, όπως είναι λογικό, απαρατήρητο. Είναι τόσο νόστιμες και χορταστικές που ακόμα και οι πιο δύσπιστοι θα αλλάξετε τη γνώμη που είχατε για τη σαλάτα ως γεύμα.

1.Δροσερή σαλάτα με σπανάκι, ραντίτσιο & ρόκα (ενδεικτικά 100γρ ανά μερίδα), 1 ντομάτα, 1 αγγουράκι, 1 φέτα πεπόνι, 2 φέτες γαλοπούλα βραστή, 1 φέτα κίτρινο τυρί light, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο & ξύδι μπαλσάμικο με γεύση πορτοκάλι

salad 1 right

2.Σούπερ καλοκαιρινή σαλάτα με 2 φέτες καρπούζι, 1 ντομάτα, δυόσμο, 1 μπάλα mozzarella light, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, ξύδι μπαλσάμικο & χυμό lime

salad 2

3.Πράσινη σαλάτα με μαρούλι, ρόκα & σπανάκι (ενδεικτικά 100γρ ανά μερίδα), 1 μικρό πράσινο μήλο, 5 φράουλες, ½ φλιτζάνι του τσαγιού blueberries, ½ κεσεδάκι (~100γρ) cottage cheese, 10 ανάλατα αμύγδαλα, 1 κουταλιά της σούπας μαύρες σταφίδες, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο & μπαλσάμικο ροδιού

salad 3

4.Σαλάτα με 1 ντομάτα, 2 αγγουράκια, ½ κεσεδάκι (~100γρ) cottage cheese, ½ αβοκάντο, 6 κομμάτια θρυμματισμένη καρυδόψιχα & 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

salad 4

5.Σαλάτα με μαρούλι (ενδεικτικά 100γρ ανά μερίδα), 1 μπάλα mozzarella light, 3 σύκα, 5 κομμάτια θρυμματισμένη καρυδόψιχα, 2 κουταλιές της σούπας αποξηραμένα cranberries, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο & ξύδι μπαλσάμικο

salad 5

6.Μακαρονοσαλάτα με 2 φλιτζάνια του τσαγιού βρασμένες πένες ολικής αλέσεως, ρόκα, 3 κουταλιές της σούπας κόκκινα φασόλια, ½ κεσεδάκι (~100γρ) cottage cheese, 1 αγγουράκι, κόκκινη πιπεριά, 15 σταφύλια & 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο

salad 6

7.Παντζαροσαλάτα με 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μεγάλο παντζάρι, 1 πράσινο μήλο, 6 κομμάτια θρυμματισμένη καρυδόψιχα & λίγο αλάτι/πιπέρι

salad 7

8.Σαλάτα με μαρούλι (ενδεικτικά 100γρ ανά μερίδα), 1 τριμμένο καρότο, 1 αγγουράκι, ντοματάκια, 2 κουταλιές της σούπας καλαμπόκι, 2 κουταλιές της σούπας cottage cheese, 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο & ξύδι μπαλσάμικο

inside 8

9.Σαλάτα του Καίσαρα με μαρούλι (ενδεικτικά 100γρ ανά μερίδα), 2 κουταλιές της σούπας καλαμπόκι, 2 κουταλιές της σούπας κόκκινα φασόλια, ντοματάκια, κοτόπουλο ψητό, 1 φέτα κίτρινο τυρί light, dressing με 1 κουταλιά της σούπας Caesar’s sauce & λίγο ελαιόλαδο

inside 9

10.Πλούσια σε πρωτεΐνη σαλάτα με 1 φλιτζάνι του τσαγιού βρασμένη quinoa, μπρόκολο, 1 τριμμένο καρότο, 2 κουταλιές της σούπας καλαμπόκι, 1 κουταλιά της σούπας κουκουνάρι, 1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένα cranberries, dressing με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού & λίγο ταχίνι ολικής αλέσεως.

inside 10

Συνοδεύστε και τις 10 σαλάτες με μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, για ένα πλήρες γεύμα!
Συμπερασματικά, ελαφριά και υγιεινή, η σαλάτα δεν είναι ανάγκη να μπαίνει στο τραπέζι μας μόνο ως συνοδευτικό, αλλά μπορεί να αποτελέσει ένα πλήρες -από άποψη θρεπτικών συστατικών και γεύσης- πιάτο.

Σημείωση: Προσαρμόστε τις ποσότητες στις δικές σας ανάγκες και προτιμήσεις.


Αλεξάνδρα Δαμβουνέλη
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου Αθηνών, PGCert Διατροφής Αθλητών
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2108019097, 6937 260311
E-mail: alexandra.damvouneli@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/DamvouneliDietitian

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες