Δεν βρισκετε χρονο για προπονηση; Δοκιμαστε να γυμναστειτε… στη δουλεια!

Όσο κι αν θέλετε να μην παραλείπετε τη γυμναστική, είναι λογικό, πολλές φορές, να μην το επιτρέπει το απαιτητικό σας πρόγραμμα. Σας είχε περάσει ποτέ από το μυαλό να κάνετε προπόνηση… μέσα στο ίδιο σας το γραφείο; Είναι πολύ πιο απλό και αποτελεσματικό απ’ όσο νομίζετε!

Αυτό που, ουσιαστικά, πρέπει να κάνετε, είναι να προσπαθήσετε να εντάξετε μέσα στο ωράριο εργασίας σας μερικά μικρά διαλείμματα έντονης άσκησης. Πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι οι σύντομες, έντονου ρυθμού προπονήσεις βοηθούν πολύ στο χτίσιμο αλλά και τη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και υγείας, ακόμα κι αν διαρκούν μόλις λίγα λεπτά.

Μπορείτε, για παράδειγμα, να φτιάξετε ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό και πολύ γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης στις σκάλες του γραφείου σας, το οποίο απαιτεί, στην ουσία, μόνο ένα λεπτό έντονης προσπάθειας. Ακόμη κι αν δεν γυμνάζεστε συχνά, μπορείτε να περπατήσετε λίγο για ζέσταμα και, στη συνέχεια, να ανεβοκατεβείτε τα σκαλιά εναλλάσσοντας το ρυθμό από γρήγορο και σε αργό, για λίγα λεπτά.

inside workout office

Επίσης, μπορείτε να δοκιμάσετε να τρέξετε σε κάποιον άδειο διάδρομο. Η επιλογή της άσκησης εξαρτάται, φυσικά, από το κτήριο στο οποίο δουλεύετε. Κάνοντας μία ή και περισσότερες ασκήσεις τέτοιου είδους για 10 λεπτά συνολικά, θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας, αλλά θα συνεχίσετε και τη δουλειά σας πιο αναζωογονημένοι. Αν δεν έχετε ντους στο γραφείο, αποφύγετε την πολύ έντονη άσκηση για να μην ιδρώσετε και φροντίστε, απλώς, να έχετε μαζί σας ρούχα για να αλλάξετε.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ακολούθησαν τέτοιου είδους απλά προγράμματα αερόβιας άσκησης για 6 εβδομάδες από 3 φορές την εβδομάδα, και η φυσική τους κατάσταση βελτιώθηκε σχεδόν όσο θα βελτιωνόταν αν έκαναν πιο παραδοσιακές -και χρονοβόρες- προπονήσεις.

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη σιλουέτα σας, χρειάζεται οπωσδήποτε να κάνετε και ασκήσεις με βάρη. Όπως οι αερόβιες ασκήσεις, έτσι και τα βάρη μπορούν να γίνουν την ώρα που εργάζεστε: αφήστε ένα βαράκι εύκαιρο στο γραφείο σας και κάντε επαναλήψεις ακόμα κι όταν μιλάτε στο τηλέφωνο!

inside workout office


Και κάτι που δεν το περιμέναμε καθόλου: παρόλο που στο σχολείο μάς συμβούλευαν να καθόμαστε μόνο σε ίσια θέση, έχει αποδειχθεί πως οι «νευρικές» κινήσεις που κάνουμε στην καρέκλα μας είναι, τελικά, πολύ ωφέλιμες για το σώμα! Σε μια πρόσφατη μελέτη όπου συμμετείχαν φοιτητές, παρατηρήθηκε πως οι νευρικές κινήσεις που έκαναν όταν παρακολουθούσαν κάποιο μάθημα βελτίωναν την κυκλοφορία του αίματος στα κάτω άκρα. Μία άλλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε υπαλλήλους γραφείου, έδειξε ότι οι συγκεκριμένες κινήσεις τούς βοηθούσαν να κάψουν μέχρι και 300 θερμίδες περισσότερες σε σχέση με όσους έμεναν πιο σταθεροί.

Για ένα διαφορετικό διάλειμμα από τη δουλειά, λοιπόν, στο οποίο «χωράει» ένα γρήγορο πρόγραμμα που γυμνάζει όλο το σώμα, κλείστε την πόρτα του γραφείου σας και αφιερώστε μόλις 7-10 λεπτά. Τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν πολύ πιο γρήγορα απ’ όσο νομίζετε!

HOLMES PLACE CORPORATE WELLNESS TRIAL SERVICES – ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ

PHOTOSOURCE

TRY OUR CORPORATE WELLNESS SERVICES!

Δοκιμάστε, εντελώς δωρεάν, μία από τις εταιρικές wellness υπηρεσίες των Holmes Place, επιλέγοντας αυτή που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες των εργαζόμενων της εταιρείας σας. Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!

κατηγορια Ετικετες