ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ; ΚΑΝΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ!

Ανεβάστε παλμούς και αφήστε την ενέργεια να κυλήσει με λίγη βοήθεια από τα μηχανήματα του γυμναστηρίου!

Μπορεί να σκέφτεστε ότι η άσκηση καταναλώνει την ενέργειά σας, αλλά στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο: όσο περισσότερη ενέργεια δαπανάτε, τόσο περισσότερη αποκτάτε.

Εάν αισθάνεστε υποτονικοί και γνωρίζετε ότι η υγεία σας είναι σε καλή κατάσταση, η άσκηση μπορεί να σας φαίνεται σαν το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε. Είναι όμως ζωτικής σημασίας να δραστηριοποιηθείτε και να αρχίσετε να νιώθετε τα οφέλη όσο πιο σύντομα μπορείτε.

Αν θέλετε πραγματικά να ενισχύσετε την ενέργειά σας, θα χρειαστείτε μια προπόνηση που να συνδυάζει καρδιοαναπνευστική άσκηση και προπόνηση αντοχής.

Ρίξαμε μια ματιά στους δύο βασικούς τύπους άσκησης και τα καλύτερα μηχανήματα για να ανεβάσετε τους παλμούς σας.

inside 1 energy-machine

Cardio: οποιαδήποτε άσκηση που αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σας για λίγο

Γιατί: Αν τρώτε σωστά, η καρδιοαναπνευστική άσκηση σημαίνει απώλεια βάρους. Λιγότερο βάρος σημαίνει περισσότερη ενέργεια: απλά και μόνο επειδή χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια για να κινηθείτε. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Γεωργίας διαπίστωσαν σε ενήλικες που είχαν καθιστική ζωή και έκαναν 20 λεπτά αεροβική άσκηση χαμηλής έως μέτριας έντασης 3 μέρες την εβδομάδα για 6 συνεχόμενες εβδομάδες, ότι ένιωθαν λιγότερο κουρασμένοι και ότι είχαν περισσότερη ενέργεια.

Τι: Προσπαθήστε κατά μέσο όρο 30 λεπτά την ημέρα για 5 ημέρες, περισσότερο αν θέλετε να χάσετε βάρος. Χρησιμοποιήστε διάφορα μηχανήματα και διάφορες εντάσεις για να δοκιμάσετε το σώμα σας.

Ποια μηχανήματα:

inside 2 energy-machine

Διάδρομος: παλιός και καλός και όχι τυχαία δημοφιλής! Η ευελιξία συνίσταται στο ότι μπορείτε να αλλάξετε την ταχύτητα και την κλίση με το πάτημα ενός κουμπιού, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να κάνετε την ίδια προπόνηση δύο φορές. Και αυτό είναι το πραγματικό μυστικό ενίσχυσης της ενέργειας.

Ελλειπτικό μηχάνημα: Καρδιοαναπνευστική άσκηση χωρίς αρνητική επίπτωση. Το ελλειπτικό είναι κατάλληλο για οποιονδήποτε θέλει να αποκατασταθεί η φυσική κατάστασή του μετά από τραυματισμό ή απλά δεν είναι ακόμα έτοιμος για την πλήρη ένταση του διαδρόμου. Θα εξακολουθείτε όμως να ιδρώνετε και γι αυτό είναι σίγουρα καλό να το ενσωματώσετε στην προπόνησή σας.

Στατικό ποδήλατο: Φυσικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα στατικό ποδήλατο μόνοι σας, αλλά σας προτείνουμε ένα καλό ομαδικό μάθημα ποδηλασίας. Η άσκηση με τους άλλους θα σας βγάλει από τη ρουτίνα σας, καθώς περιλαμβάνει μουσική και διάδραση που μπορεί να μην έχετε την ευκαιρία να ζήσετε αλλιώς. Και όταν θυμάστε ότι το να σπάτε τη ρουτίνα είναι το κλειδί που θα σας γεμίζει ενέργεια, δεν θα σας σταματάει τίποτα!

Κωπηλατικό μηχάνημα: Προσφέρει μια έντονη εμπειρία καρδιοαναπνευστικής άσκησης σε όλο το σώμα, με το μπόνους του ότι ασκεί ελάχιστη πίεση στα γόνατα και στις αρθρώσεις των ισχίων σας. Συνεργαστείτε με έναν Trainer για να βεβαιωθείτε ότι έχετε τη σωστή τεχνική και θα ανακαλύψετε ότι η κωπηλασία δεν γυμνάζει μόνο το πάνω μέρος του σώματος, όπως πολλοί πιστεύουν. Αντ’ αυτού, κινηθείτε με τα πόδια σας και δώστε δύναμη σε αυτούς τους μεγάλους μύες: ιδανικό για απώλεια βάρους!


Αντίσταση: από ιμάντες έως άρση βαρών

inside 3 energy -machine

Γιατί: Το χτίσιμο των μυών (ακόμη και αν είναι απλά λίγο), ενισχύει το μεταβολισμό σας και αυτό σημαίνει περισσότερη ενέργεια. Καίει επίσης περισσότερες θερμίδες από λίπος, με αποτέλεσμα ο μυς να κάνει ευκολότερη για εσάς την απώλεια βάρους και την επιβράβευση.

Τι: Προσπαθήστε τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα να παρακολουθείτε μάθημα ενδυνάμωσης για όλες τις βασικές μυικές ομάδες. Αν έχετε ως στόχο να αυξήσετε τα επίπεδα της ενέργειάς σας, κάντε κυκλική προπόνηση με μέτρια βάρη και ελάχιστη παύση μεταξύ των σετ για να διατηρήσετε τους παλμούς της καρδιάς.

Διατηρήστε το βάρος σε επίπεδο όπου να μπορείτε να κάνετε 10-15 επαναλήψεις και επαναλάβετε κυκλικά 4 ή 5 φορές. Αφήστε τουλάχιστον 48 ώρες να περάσουν μέχρι να γυμνάσετε ξανά τις ίδιες μυϊκές ομάδες.

Τι εξοπλισμός χρειάζεται:

Τα καλύτερα μηχανήματα για να επικεντρωθείτε, περιλαμβάνουν:

•Πρέσα ποδιών
•Εκτάσεις τετρακέφαλων
•Ξαπλωτή μηχανή για κάμψεις ποδιών
•Πρέσα χεριών
•Εκτάσεις τρικέφαλων
•Πάγκος δικέφαλων
•Καθιστή πρέσα πάνω από το κεφάλι
•Πρέσα κλίσης
•Κάθετη πρέσα
•Ροκάνισμα κοιλιακών
•Εκτάσεις κάτω τμήματος πλάτης.

Ανεξάρτητα από το είδος της άσκησης που προτιμάτε, το κλειδί για την τόνωση της ενέργειας είναι να μη μένετε στάσιμοι. Βγείτε από την βολή σας, δώστε στον εαυτό σας μερικές προκλήσεις και δε θα το μετανιώσετε!


Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες