ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ

Πολύ υψηλή; Πολύ χαμηλή; Εδώ θα βρείτε αυτά που πρέπει να γνωρίζετε για την τεστοστερόνη, έτσι ώστε να έχετε την υγεία των ορμονών σας υπό έλεγχο!

Όλοι θέλουμε να γνωρίζουμε τι γίνεται κάτω από το δέρμα μας. Από το φαγητό που τρώμε έως τα χημικά στη σκόνη του πλυντηρίου μας, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τις ορμόνες μας. Για να κατανοήσετε καλύτερα αυτούς τους μαγικούς χημικούς αγγελιοφόρους, πρέπει πρώτα να γνωρίζουμε τι ρόλο έχουν.

Τεστοστερόνη: η συχνά παρεξηγημένη αντρική ορμόνη. Συγκεντρώσαμε τα στοιχεία για την τεστοστερόνη και τους σημαντικούς ρόλους που διαδραματίζει στο σώμα μας για να σας βοηθήσουμε να έχετε έναν καλύτερο έλεγχο των ορμονών σας.

Τι είναι η τεστοστερόνη;

Πρώτο και κύριον: η τεστοστερόνη είναι η κύρια αντρική σεξουαλική ορμόνη, καθώς και αναβολικό στεροειδές. Σχετίζεται κυρίως με αρρενωπά χαρακτηριστικά και ο βασικός ρόλος της είναι η ανάπτυξη των ανδρικών ανπαραγωγικών ιστών. Αν και οι άνδρες την έχουν σε υψηλότερες ποσότητες, οι γυναίκες την παράγουν στις ωοθήκες.

inside 1 tetosteron

Τι κάνει η τεστοστερόνη;

Για τους άνδρες η τεστοστερόνη ενεργοποιεί τη διαδικασία εσωτερικής και εξωτερικής ανάπτυξης του αρσενικού εμβρύου, συμπεριλαμβανομένων των όρχεων και του προστάτη. Διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην εφηβεία των αγοριών: εκρήξεις ανάπτυξης, αυξημένη μυική και οστική μάζα, ανάπτυξη τριχοφυΐας και γεννητικές αλλαγές, όλα οφείλονται στην τεστοστερόνη. Σε άνδρες και γυναίκες, η τεστοστερόνη στέλνει σήματα στο σώμα για τη δημιουργία νέων αιμοσφαιρίων για μυϊκή και οστική ενδυνάμωση στην εφηβεία. Τα επίπεδα της τεστοστερόνης επηρεάζουν τις σεξουαλικές ορμές ανδρών και γυναικών.

Γιατί είναι σημαντική η τεστοστερόνη;

Η τεστοστερόνη ρυθμίζει πολλές λειτουργίες στο σώμα μας και ειδικά στο αντρικό σώμα. Όσον αφορά τη φυσική κατάσταση, η συγκεκριμένη ορμόνη παίζει σημαντικό ρόλο. Δυναμώνει τα οστά σας, ενισχύει τη λίμπιντο και βοηθάει στη ρύθμιση της ινσουλίνης, της γλυκόζης και του μεταβολισμού του λίπους: σε αντίθεση, μειώνει το λίπος του σώματος. Όσο περισσότερη είναι η τεστοστερόνη, τόσο περισσότερη είναι η μυϊκή μάζα που αναπτύσσεται, χάρη στις ικανότητες σύνθεσης πρωτεΐνης της ορμόνης. Συσχετίζεται επίσης με τη βέλτιστη γνωστική λειτουργία: οι ερευνητές διαπίστωσαν ακόμη ότι η τεστοστερόνη μπορεί να καταπολεμήσει την κατάθλιψη.

inside 2 tetosteron

Πώς μπορούν τα χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης να δημιουργήσουν πρόβλημα;

Όταν τα επίπεδα της τεστοστερόνης είναι χαμηλά, μπορεί να έχουν μια αρνητική επίδραση στην αντρική ευεξία. Η έλλειψη της τεστοστερόνης μπορεί να προκαλέσει αυξημένο λίπος σώματος, ανεπαρκείς σεξουαλικές επιδόσεις, ρυτίδες στην επιδερμίδα, απώλεια μαλλιών. Και όχι μόνο: μπορεί να επηρεάσει τη γυμναστική, την εμφάνιση, την κοινωνική ζωή και την αυτοεκτίμηση.


Μπορεί η υπερβολική τεστοστερόνη να δημιουργήσει προβλήματα;

Αν τα υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης είναι φυσικά, δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα. Αν ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί αναβολικά στεροειδή και ανεβάζει τα επίπεδα της τεχνητής τεστοστερόνης, ωστόσο, μπορεί να έχει χαμηλότερη λίμπιντο, συρρίκνωση των όρχεων, υπογονιμότητα, ευθιξία και γυναικομαστία. Αν τα επίπεδα τεστοστερόνης μιας γυναίκας αυξηθούν, αυτό μπορεί να εκδηλωθεί ως ακμή, τριχοφυΐα σε σώμα και πρόσωπο, διαταραχές της διάθεσης, πιο μπάσα φωνή και φαλάκρα. Αν είστε γυναίκα με υψηλά επίπεδα τεστοστερόνης, πρέπει να ελεγχθείτε για σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών.

inside 3 tetosteron

Πώς μπορώ να ισορροπήσω τα επίπεδα τεστοστερόνης μου;

Για τους άνδρες, τα επίπεδα τεστοστερόνης μπορεί να αυξηθούν με τακτική άσκηση και τροφές που ενισχύουν την τεστοστερόνη. Κόκκινα σταφύλια, τόνος, ρόδι και μέλι: όλα μπορούν να βοηθήσουν να γεμίσετε τις αποθήκες σας με τεστοστερόνη αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος, καταπολεμώντας την ανικανότητα, ενισχύοντας τη διάθεση για σεξ και την κινητικότητα του σπέρματος. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο για την ενίσχυση της τεστοστερόνης είναι η αποτοξίνωση από το στρες. Είτε πρόκειται για θεραπευτική αγωγή, Yoga ή μια αναζωογονητική βουτιά στη θάλασσα, αν διώξετε το στρες που εκκρίνει κορτιζόλη στον οργανισμό, η τεστοστερόνη σας θα μπορέσει να ανέβει.

Η άσκηση είναι must για τη μείωση της τεστοστερόνης στις γυναίκες, αλλά και η μείωση της ποσότητας της ζάχαρης και των επεξεργασμένων υδατανθράκων στη διατροφή σας. Η ινσουλίνη που περιέχουν αυτές οι τροφές, μπορεί να οδηγήσει στην παραγωγή αντρικής ορμόνης στις ωοθήκες.

Δοκιμαστε μια προπονηση Personal Training

Ανακαλύψτε τον καλύτερό σας εαυτό!

κατηγορια Ετικετες