ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

ΤΟ 50% - 70% ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΕΝΟΣ ΥΓΙΗ ΕΝΗΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ! H ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ, ΑΦΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΞΥΓΟΝΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ.

Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες ο άνθρωπος προσλαμβάνει και αποβάλλει περίπου 2-2.5 λίτρα ημερησίως, γι αυτό κι έχει επικρατήσει να λέμε ότι 8 - 10 ποτήρια ημερησίως είναι μία σωστή πρόσληψη ύδατος. Αυτό, ωστόσο, μπορεί να αλλάξει ανάλογα με το επίπεδο άσκησης, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, καθώς και τα επίπεδα υγρασίας. Για παράδειγμα, σε ακραίες περιπτώσεις άθλησης, όπως σ έναν μαραθώνιο, τα 8 με 10 ποτήρια ημερησίως φαίνονται ελάχιστα!

Η κύρια οδός αποβολής υγρών είναι τα ούρα και σε μικρότερο βαθμό ο ιδρώτας. Φυσικά τα δεδομένα αλλάζουν σε ένα ιδιαίτερο θερμό περιβάλλον όπου ο ιδρώτας παίζει σημαντικότερο ρόλο στην αποβολή νερού, καθώς είναι κύριας σημασίας για τη διαδικασία της θερμορύθμισης, δηλαδή της διατήρησης σταθερής θερμοκρασίας του οργανισμού.

Σε γενικές γραμμές συστήνεται η κατανάλωση 5-7 ml νερού ανά κιλό σωματικού βάρους, 4 ώρες πριν την άσκηση και πάντα εφόσον πρόκειται για έναν καλά ενυδατωμένο οργανισμό μέχρι εκείνη τη στιγμή!

inside 2 hydrate

Όσον αφορά τις ανάγκες του οργανισμού κατά τη διάρκεια συμμετοχής σε αγώνα, θα πρέπει να ακολουθηθεί ένα εξατομικευμένο πρωτόκολλο ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας του περιβάλλοντος, τις ιδιαιτερότητες του αθλητή, όπως και το αν ο αγώνας διαρκεί περισσότερο από 60 λεπτά, ώστε να συσταθεί και η πρόσληψη υδατανθράκων. Στην τελευταία περίπτωση, είναι απαραίτητο ο αθλητής να καταναλώσει «αθλητικό ποτό», το οποίο εκτός από απλούς υδατάνθρακες να περιέχει και ηλεκτρολύτες. Έχει αποδειχθεί πως ακόμα και 1% απώλεια του σωματικού βάρους σε υγρά οδηγεί σε μείωση της αθλητικής απόδοσης

Δύο τελευταία αλλά πολύ σημαντικά tips:

1.Ο καφές, το τσάι, τα αναψυκτικά, οι χυμοί και τα γάλα είναι πηγές πρόσληψης των απαραίτητων υγρών κι ας μην είναι αυτούσιο νερό. Προσοχή ωστόσο στην επιπρόσθετη ζάχαρη, καθώς και στα λιπαρά!

2.Μην περιμένεις να «ακούσεις τη δίψα σου», όπως έλεγε μία παλιά επιτυχημένη διαφήμιση, καθώς αυτό είναι σημάδι ότι έχει ξεκινήσει και αφυδατώνεται ο οργανισμός σου!

inside 1 hydrate


ΞΕΔΙΨΑΣΤΕ ΣΤΑ HP CAFE!


Επιλέξτε και απολαύστε τον αγαπημένο σας χυμό ή smoothie από τα Café μας:

•Acai berry detox smoothie, με μπανάνα και ανανά
•Green Purity Detox, με χυμό πορτοκάλι, ανανά, μήλο και green purity
•Life Drink, με νερό καρύδας, μπανάνα, μήλο και Life
•Espresso ‘’RAW’’ Protein Smoothie, με μπανάνα, non-dairy milk και espresso
•Cacao-Blueberry ‘’RAW’’ Smoothie, με γάλα καρύδας, blueberry και μπανάνα
•Vanilla ‘’RAW’’ Banana Protein Smoothie, με γάλα αμυγδάλου, μπανάνα και γιαούρτι
Φρέσκος χυμός πορτοκάλι
Φρέσκος χυμός ρόδι
Φρέσκος χυμός λαχανικών και φρούτων

3 ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ & 1 WELLNESS ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ HOLMES PLACE!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου εδώ για να λάβεις στο email σου τις 3 απολαυστικές συνταγές μας και το wellness δώρο σου από τα Holmes Place.

Οι συνταγές και το Wellness δώρο των Holmes Place θα σταλούν στο e-mail σας, αυτόματα, μετά την αποστολή αυτής της φόρμας. Η προσφορά του wellness δώρου ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΗ ΜΕΛΗ των Holmes Place.

κατηγορια Ετικετες