ΜΕΤΡΑΤΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ; ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ!

Να γιατί θα πρέπει να σταματήσετε την καταμέτρηση θερμίδων!

Αν κάποιος σας έλεγε ότι μια μερίδα λάχανο και μια φέτα κέικ είχαν τις ίδιες θερμίδες, ποιο θα επιλέγατε; Η αλήθεια είναι πως δεν δημιουργούνται όλες οι θερμίδες με τον ίδιο τρόπο.

Ενώ η καταμέτρηση των θερμίδων έχει κάποια αξία, όταν πρόκειται για την υγεία και την απώλεια βάρους, αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι η ποιότητα της τροφής σας. Αλλά υπάρχουν και άλλα κρίσιμα κομμάτια του παζλ για να συνθέσετε στην περίπτωση κατά της καταμέτρησης θερμίδων. Εδώ είναι μερικά μόνο από αυτά:

1.Οι θρεπτικές (και συχνά υψηλής θερμιδικής αξίας) τροφές σας ικανοποιούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα

inside colories 1

Θερμίδες από πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα, έχουν μια εντελώς διαφορετική επίδραση στο σώμα από εκείνες που προέρχονται από επεξεργασμένους ή εξευγενισμένους υδατάνθρακες. Εάν τα τρόφιμα γεμάτα με θρεπτικά συστατικά βρίσκονται στο υψηλότερο άκρο της θερμιδομετρικής κλίμακας, το σώμα σας θα λαμβάνει το σωστό συνδυασμό υδατανθράκων, τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεται για να κρατήσει την πείνα στην άκρη.

Υψηλής ποιότητας θερμίδες που επιτρέπουν μια πιο αργή απελευθέρωση ενέργειας προέρχονται από τρόφιμα όπως:

Αβοκάντο
Καρύδια
Αυγά
Φυλλώδη λαχανικά
Μπρόκολο
Κρέας από ζώα που τρέφονται με χόρτο

2. Τα χωρίς λιπαρά, χαμηλής θερμιδικής αξίας τρόφιμα μπορούν να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση τροφής

inside calories 2

Από την αντίθετη πλευρά της κλίμακας, οι φτωχές σε θρεπτικά συστατικά τροφές, μπορεί να σας αφήσουν πεινασμένους, νοητικά αδύναμους και στερημένους από την αναγκαία τροφή που χρειάζεται ο οργανισμός σας. Οι ελεγχόμενες μερίδες μικροκυμάτων είναι ένα καλό παράδειγμα αυτού. Πολλές αποτελούνται από χημικές ουσίες και φλεγμονώδη συστατικά που αποτελούν υπόβαθρο μιας ολόκληρης σειράς από προβλήματα υγείας. Συχνά γεμάτες ζάχαρη, αυτές οι γρήγορες λύσεις χαμηλών θερμίδων μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και να προκαλέσουν μια έξαρση ινσουλίνης - αποθηκεύοντας περισσότερο λίπος από υψηλής θερμιδικής αξίας, θρεπτικά τρόφιμα.

3. Η καταμέτρηση θερμίδων μπορεί να είναι διανοητικά ανθυγιεινή

inside calories 3

Η καταμέτρηση θερμίδων δεν είναι εύκολη όταν βρίσκεστε σε ένα πάρτι, γάμο, δείπνο, ή κάθε είδους κοινωνική εκδήλωση. Ενώ θα πρέπει να απολαμβάνετε την περίσταση - και το φαγητό σας - μπορεί να απασχολείτε το μυαλό σας με το πόσες θερμίδες έχουν τα λαζάνια του φίλου σας. Η κατάσταση του νου, παίζει τεράστιο ρόλο στον τρόπο με τον οποίο το σώμα μας αξιοποιεί τα τρόφιμα που τρώμε. Εάν σας στρεσάρει η συνεχής καταμέτρηση θερμίδων στο γεύμα σας, η πέψη σας βρίσκεται σε κίνδυνο από την παραγωγή κορτιζόλης και ως αποτέλεσμα, το σώμα σας θα αποθηκεύσει λίπος.

4. Μερικές φορές μπορεί να σας ενθαρρύνει να τρώτε περισσότερο πρόχειρο φαγητό

inside calories 3

Εάν ένα μάφιν σοκολάτας είναι εντός του ορίου θερμίδων σας, μπορεί να είστε διατεθειμένοι να φάτε λιγότερα φρούτα, λαχανικά και κρέας για να απολαύσετε αυτό. Η καταμέτρηση θερμίδων δεν πρέπει να σας επιτρέπει να καταναλώνετε «απαγορευμένα» τρόφιμα όταν είστε κάτω από την ημερήσια πρόσληψη σας. Αντ 'αυτού, δοκιμάστε την εναλλαγή συστατικών σε ορισμένα τρόφιμα με κάτι πιο υγιεινό - όπως η χρήση αβοκάντο στα μπράουνις σας (τέλειο υποκατάστατο για το βούτυρο) ή δημητριακά ολικής αλέσεως αντί για δημητριακά με επικάλυψη ζάχαρης. Μελέτες έχουν δείξει ότι το να λαμβάνετε την υψηλότερη πρόσληψη θερμίδων σας στο ξεκίνημα της ημέρας, μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειώσετε την περιφέρεια της μέσης σας, βοηθώντας τη μεταβολική δραστηριότητα.

Το συμπέρασμα για την καταμέτρηση θερμίδων είναι απλά: μην το κάνετε. Εφόσον έχετε δώσει στο σώμα σας την υψηλή ποιότητα των τροφίμων που απαιτεί, με την αφθονία θρεπτικών-πυκνών σε πρωτεΐνες και πλήρεις σε λιπαρά τροφών, δεν χρειάζεται ένας αριθμός για να σας πει ότι είναι καλό για σας.

Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες