ΒΡΕΙΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

Η προπόνηση παρεμβάλλεται στην κοινωνική ζωή σας; Εδώ θα δείτε πώς θα ανακτήσετε την ισορροπία.

Η διατήρηση των συνηθειών της άσκησης και της υγιεινής διατροφής δεν είναι πάντα απλή. Όταν ξεκινάτε ένα πρόγραμμα προπόνησης, μπορεί να ακολουθείτε αυστηρά το πρόγραμμα διατροφής σας, να πίνετε άφθονο νερό, να προπονείστε τακτικά και να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες το βράδυ.

Αλλά μετά έρχονται τα γενέθλια του καλύτερου φίλου σας, περνάτε τη νύχτα πίνοντας σαμπάνια και καταλήγετε να τρώτε junk food με αποτέλεσμα να ξυπνάτε και να νιώθετε ότι θα καταρρεύσετε... και να χάνετε το μάθημα της Zumba. Συμβαίνει: αλλά υπάρχουν μέθοδοι που μπορείτε να εφαρμόσετε για να βεβαιωθείτε ότι η κοινωνική σας ζωή δεν κινδυνεύει από την αθλητική σας ζωή και το αντίθετο.

Προνοήστε και προγραμματίστε

Δεν χρειάζεται να ακυρώνετε όλα τα σχέδιά σας για να διατηρήσετε έναν υγιή και δραστήριο τρόπο ζωής: το μόνο που χρειάζεται είναι λίγος έξυπνος προγραμματισμός. Αν διανύετε μια πολύ καλή εβδομάδα ως προς τη φυσική κατάσταση και τη διατροφή σας και οι φίλοι σας σάς πετάνε μια ξαφνική πρόσκληση με ορεκτικά και κρασί, θα αρνηθείτε. Αν όμως το κάνετε αυτό περισσότερο από μία φορά σύντομα θα κουραστείτε και θα αρχίσετε να νιώθετε απομονωμένοι. Αντίθετα, μπορείτε να προγραμματίσετε τις συναντήσεις σας εγκαίρως, έτσι ώστε να ξέρετε πότε θα έχετε μια πιο ελεύθερη νύχτα και να την απολαύσετε πραγματικά.

balance2_intext

Προσκαλέστε την οικογένεια/ τους φίλους σας να προπονηθούν μαζί σας

Αν δεν μπορείτε να τους νικήσετε, πάρτε τους μαζί σας! Φέρτε την αδερφή σας σε ένα μάθημα Aqua, πάρτε τον καλύτερο φίλο σας για τρέξιμο στο πάρκο και περάστε ποιοτικό χρόνο μαζί κάνοντας κάτι διαφορετικό. Έτσι θα βελτιώσετε και το δικό σας παιχνίδι προπόνησης.

balance_intext

Μάθετε να λέτε όχι

Δεν θέλετε να βγείτε; Πείτε όχι. Δεν θέλετε να πιείτε σε αυτό το πάρτι της δουλειάς; Πείτε όχι. Είναι μία από τις πιο απλές λέξεις που μπορείτε να πείτε, αλλά είναι πραγματικά αρκετά δύσκολο όταν έρθει η στιγμή να το κάνετε. Γνωρίζετε το σώμα σας, τα όριά σας και τι πρέπει να κάνετε για να έχετε μια υγιή ισορροπία εργασίας/ προσωπικής ζωής.

Σταματήστε να νιώθετε ενοχές

Αν νιώθετε τύψεις για το φαγητό, το αλκοόλ ή μετά τις διακοπές και συνεχώς νιώθετε ένοχοι για τις ευχάριστες πτυχές της ζωής σας, αυτό μπορεί να συσσωρεύσει άγχος και η ορμόνη του άγχους, η κορτιζόλη μπορεί να παίξει πραγματικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση του βάρους. Αυτό το κάνει βάζοντας το σώμα σας σε μια κατάσταση μάχης ή φυγής. Το σώμα σας πιστεύει ότι καταναλώσατε τις θερμίδες για να αντιμετωπίσετε το άγχος σας (ακόμη και αν αυτό δεν έχει συμβεί) δημιουργώντας σας την ανάγκη να αναπληρώσετε αυτές τις θερμίδες με την υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Αν πάτε σε αυτό το πάρτι ή έχετε αυτό το δελεαστικό ραντεβού για δείπνο με ένα αγαπημένο πρόσωπο, απολαύστε το.

balance1_intext

Δείτε τα πράγματα «απ’ έξω»

Κάνοντας ένα βήμα έξω από το καθημερινό πρόγραμμά σας και βλέποντας τη ζωή σας απ’ έξω, μπορείτε να φέρετε όλα τα πράγματα που θέλετε να κάνετε σε ισορροπία. Αν θέλετε να πάτε στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα, να βλέπετε τους φίλους και την οικογένειά σας τακτικά και να εστιάσετε στην καριέρα σας, αυτό το εργαλείο,το «Wheel of Life», μπορεί να βοηθήσει.

Δείτε τους τομείς της ζωής σας που είναι πιο σημαντικοί για εσάς: μπορεί να είναι η φυσική ευεξία σας, η εκμάθηση μιας νέας γλώσσας ή μια επίσκεψη στην ανιψιά σας το Σαββατοκύριακο και στη συνέχεια μπορείτε να τα καταγράψετε στον τροχό της ζωής σας. Αξιολογήστε κάθε τομέα, εξετάζοντας το πόση προσοχή αφιερώνετε σήμερα σε κάθε έναν και συγκρίνετε με το ιδανικό επίπεδο. Μόλις έχετε μια εικόνα της φυσικής κατάστασης και της ζωής σας, το να βρείτε την ισορροπία γίνεται ακόμη πιο εύκολο.


Η Ομάδα των Holmes Place

Ξεκινηστε να γυμναζεστε σημερα

Δοκιμάστε το ομαδικό μάθημα που σας ενδιαφέρει!

κατηγορια Ετικετες